głowica
Moderator: s3R
- daniel sto
-
- Posty: 1044
- Rejestracja: czw mar 02, 2006 11:33 pm
- Lokalizacja: KOŚCIERZYNA miasto z którego pochodził J-23
- IWO_FERCIA
-
- Posty: 871
- Rejestracja: śr mar 21, 2007 12:43 pm
- Lokalizacja: Łódź
- zjelon
- jestem tu nowy...
- Posty: 71
- Rejestracja: śr kwie 18, 2007 1:05 pm
- Lokalizacja: Jaworzno
- Kontaktowanie:
A po burty w piachu przez około 500 m już na syfonie z chłodnicy się grzebałem a nie chciałem stawać, co by później nie mieć problemów z wykopkami.barteks pisze:Jakies foty z upalania i efektow oprosimy : - ))
Jak bardzo byl przegrzany? Jak dlugo to trwalo?
Aha zostałem uświadomiony, że na gazie się bardziej grzeje silnik i to mogła być przyczyna, (czyli mogłem przejść na benzynę jak mi temperatura zaczęła rosnąć) hm a co na to zagazowani?
Fotek nie będzie, ale w mieście do dziś gadają jeszcze o jakimś oszołomie, co miał świece dymną za autem zapaloną.

Kupiłem już nową głowicę to na weekend chyba złożą mi mechaniki fercie.
- zjelon
- jestem tu nowy...
- Posty: 71
- Rejestracja: śr kwie 18, 2007 1:05 pm
- Lokalizacja: Jaworzno
- Kontaktowanie:
No właśnie nie do końca jestem przekonany. Dlatego jestem ciekaw opinii innych zagazowanych. Najlepiej to się mi zdaje jak spod maski para bucha to się zatrzymać po prostu wypalić fajkę i jechać dopiero za jakieś 15 min dalej. Aha teraz dowiedziałem się jeszcze, że po sprawdzeniu pompa jest do wymiany, czyli znalazła się kolejna przyczyna przegrzania. Wentylator się załącza.Kalter pisze:z tego wynika ze po terenie i to do tego ostrym lepiej jezdzic na benzynie:) gaz na asfalt;)
- Damian
-
- Posty: 21581
- Rejestracja: ndz sty 20, 2002 1:00 am
- Lokalizacja: mokotów/legionowo
- Kontaktowanie:
zjelon pisze:Najlepiej to się mi zdaje jak spod maski para bucha to się zatrzymać po prostu wypalić fajkę i jechać dopiero za jakieś 15 min dalej.


Jechać tak, ale do mechanika. Nic nie ma prawa się grzać. Feroza ma wydajny układ chłodzenia, pod warunkiem że jest sprawny.
Jakem jeszcze pycił ferozą (1999-2002) to miałem ją zagazowaną, na MT 30x9,5 (więc miał silnik czym zakręcić), jeżdżoną mocno w terenie i zawsze na gazie. Nigdy nie miałem zauważalnych spadków mocy (za to na gazie była elastyczność większa) a tym bardziej większego grzania się.
Trzeba być człowiekiem wielkiej wiary, żeby wierzyć w to że na gazie bardziej się grzeje silnik. Przecież temperaturę generuje prędkość obrotowa silnika. a nie rodzaj mieszanki.
the lifestyle you've ordered is currently out of stock.
LR
LR
Z tego co kojarzę gaz ma wyższą temperaturę spalania niż benzyna.Damian pisze: Trzeba być człowiekiem wielkiej wiary, żeby wierzyć w to że na gazie bardziej się grzeje silnik. Przecież temperaturę generuje prędkość obrotowa silnika. a nie rodzaj mieszanki.
Pewnie nie powinno tego być widać na wskaźniku temp

Zdrapek i poharatka
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości