Witam serdecznie mam Problem z odpaleniem

Feroza, Wildcat, Rocky

Moderator: s3R

Kajzer-K1
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 8
Rejestracja: pn paź 01, 2007 7:56 pm
Lokalizacja: dolny śląsk

Witam serdecznie mam Problem z odpaleniem

Post autor: Kajzer-K1 » pn paź 01, 2007 8:04 pm

Witam Mam Ferozkę z 91r. Ostatnio wymieniłem pompę paliwa i teraz znowu jest z nią problem tzn. autko postało jakieś 2 tygodnie na kanale jak robiłem lift, teraz nie mogę jej za chiny odpalić pompa paliwa wogóle nie pracuje nawet nie jęknie
Może ktoś wie gdzie tkwi problem albo już to mieliście będę wdzięczny za pomoc
Pozdro

Awatar użytkownika
MACIEK KRAKÓW
Posty: 623
Rejestracja: pn lut 06, 2006 1:14 am
Lokalizacja: K R A K Ó W

Post autor: MACIEK KRAKÓW » pn paź 01, 2007 8:37 pm

Proponuje sprawzic przekaznik od pompy paliwa, bo mogl sie po prostu zawesic i z tego powodu pompa nie dziala :)2 :wink:

P.S. Mialem tak ostatnio u Siebie !!
Ostatnio zmieniony pn paź 01, 2007 8:46 pm przez MACIEK KRAKÓW, łącznie zmieniany 1 raz.
Bertone FREECLIMBER I 2.7i 91r.
Suzuki Jimny 1.3i 07r. 30" MT 2xARB
Suzuki GV I 3D 2.0TD 05r.

Kajzer-K1
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 8
Rejestracja: pn paź 01, 2007 7:56 pm
Lokalizacja: dolny śląsk

Post autor: Kajzer-K1 » pn paź 01, 2007 8:42 pm

ok sprawdzę jeszcze jutro ale to chyba nie to bo przy wielu próbach odpalenia zaglądalem i tam wyciągałem go i ponownie włożyłem i nic

Awatar użytkownika
MACIEK KRAKÓW
Posty: 623
Rejestracja: pn lut 06, 2006 1:14 am
Lokalizacja: K R A K Ó W

Post autor: MACIEK KRAKÓW » pn paź 01, 2007 8:48 pm

to trzeba go jeszcze rozebrac i sprawdzic albo po prostu delikatnie nim uderzyc zeby sie odblokowal i jeszcze styki elektryczne sprawdzic :wink: :)2
Bertone FREECLIMBER I 2.7i 91r.
Suzuki Jimny 1.3i 07r. 30" MT 2xARB
Suzuki GV I 3D 2.0TD 05r.

Kajzer-K1
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 8
Rejestracja: pn paź 01, 2007 7:56 pm
Lokalizacja: dolny śląsk

Post autor: Kajzer-K1 » pn paź 01, 2007 8:59 pm

Ok dzięki bardzo pokombinuję jutro zobaczymy co z tego wyjdzie narka

piotr_tk
 
 
Posty: 286
Rejestracja: śr paź 11, 2006 8:44 am
Lokalizacja: KIELCE
Kontaktowanie:

Post autor: piotr_tk » pn paź 01, 2007 9:34 pm

u mnie tez tak było, jeden kabelek pod maską nie stykał i dawał błąd na komputer i tez pompa nie działała
daihatsu feroza 1.6 - BFG 30", żona-pilot, home-made snorkel, łopata, kinetyk, 2 szekle :)

Kajzer-K1
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 8
Rejestracja: pn paź 01, 2007 7:56 pm
Lokalizacja: dolny śląsk

Post autor: Kajzer-K1 » wt paź 02, 2007 5:24 pm

Po dzisiejszym dniu sprawdziłem przekaźnik przelancza co lepsze napięcie dochodzi do pompy (sprawdzałem żarówką i świeci)
Pompa po podłaczeniu bezpośrednio pod 12v pracowała ale bardzo słabo.
Pomysły mi się skończyły, a bezpieczniki są wszystkie ok
Może ktoś jeszcze ma jakiś pomysł

Awatar użytkownika
MACIEK KRAKÓW
Posty: 623
Rejestracja: pn lut 06, 2006 1:14 am
Lokalizacja: K R A K Ó W

Post autor: MACIEK KRAKÓW » wt paź 02, 2007 8:59 pm

To sprawdz jeszcze przewody paliwowe, bo byc moze gdzies przewod gumowy jest zagiety i pompa nie daje takiego cisnienia jak powinna :roll:
Bertone FREECLIMBER I 2.7i 91r.
Suzuki Jimny 1.3i 07r. 30" MT 2xARB
Suzuki GV I 3D 2.0TD 05r.

Kajzer-K1
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 8
Rejestracja: pn paź 01, 2007 7:56 pm
Lokalizacja: dolny śląsk

Post autor: Kajzer-K1 » śr paź 03, 2007 6:08 pm

Dziś moja flustracja dopieła zenitu zdemontowałem pompę
jutro rozbiorę i zobaczę co będzie
Natomiast przewody są nie pozaginane to musi być pompa
możliwe że się przytarła jak się do niej dobiorę to się okaże

randallek
Posty: 502
Rejestracja: sob wrz 08, 2007 7:27 am
Lokalizacja: Słupsk

Post autor: randallek » śr paź 03, 2007 6:48 pm

dziś wyciągałem z miękkiej ziemi VW Transportera załadowanego toną gruzu - zapadł się i usiadł na ramie :), trza było odkopywać, ale mały problem , pomiędzy kolejnym ruszeniem podczas wyciągania - gasiłem silnik bo łopatą trzeba było machać co chwilę, na 4L samochód słabo odpalał , trzeba było kręcić rozrusznikiem ok.5 sek (zawsze pali na dotyk)
ktoś wie o co chodzi?
Ostatnio zmieniony śr paź 03, 2007 9:05 pm przez randallek, łącznie zmieniany 1 raz.

Kajzer-K1
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 8
Rejestracja: pn paź 01, 2007 7:56 pm
Lokalizacja: dolny śląsk

Post autor: Kajzer-K1 » śr paź 03, 2007 7:02 pm

Witam
Palił tak tylko przy przełożeniu 4L czy na innych też??

Davido
Posty: 327
Rejestracja: czw lip 07, 2005 11:01 am
Lokalizacja: Sosnowiec

Post autor: Davido » śr paź 03, 2007 7:06 pm

@randallek, a przy odpalaniu wciskasz sprzęgło, żeby rozruch ułatwić?
Feroza '95

randallek
Posty: 502
Rejestracja: sob wrz 08, 2007 7:27 am
Lokalizacja: Słupsk

Post autor: randallek » śr paź 03, 2007 9:03 pm

Davido pisze:@randallek, a przy odpalaniu wciskasz sprzęgło, żeby rozruch ułatwić?
wciskam , wciskam
Kajzer-KJ pisze:Palił tak tylko przy przełożeniu 4L czy na innych też
na innych nie probowalem , ale po wyciagnieciu stanelem z boku i po dziesieciu minutach normalnie odpalił już na 2H.

Awatar użytkownika
chiquito83
Posty: 2321
Rejestracja: pn paź 28, 2002 1:32 pm
Lokalizacja: Bytów, Gdynia

Post autor: chiquito83 » śr paź 03, 2007 9:06 pm

randallek pisze:d na 4L samochód słabo odpalał
nie widze zwiazku :roll:

randallek
Posty: 502
Rejestracja: sob wrz 08, 2007 7:27 am
Lokalizacja: Słupsk

Post autor: randallek » śr paź 03, 2007 9:11 pm

chiquito83 pisze:
randallek pisze:d na 4L samochód słabo odpalał
nie widze zwiazku :roll:
no właśnie mi też coś nie tentego , podałem suchy fakt, nie wiem czy ma coś wspólnego...
a może odpalał tak dlatego że duży wysiłek miał:)
a trzeba przyznać , ładnie ciągnął.
mogę wrzucić zdjęcia z pobojowiska które po tym transporterze zostało, tzn dziury w ziemi itp :)

Awatar użytkownika
chiquito83
Posty: 2321
Rejestracja: pn paź 28, 2002 1:32 pm
Lokalizacja: Bytów, Gdynia

Post autor: chiquito83 » śr paź 03, 2007 9:20 pm

a zagazowany jest?

randallek
Posty: 502
Rejestracja: sob wrz 08, 2007 7:27 am
Lokalizacja: Słupsk

Post autor: randallek » śr paź 03, 2007 9:24 pm

jest, a ma to jakiś związek?

Awatar użytkownika
misio
Posty: 690
Rejestracja: sob cze 22, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Słupsk

Post autor: misio » śr paź 03, 2007 9:47 pm

moja suzuka też zagazowana i normalnie pali od dotknięcia, a czasami trza ją dłużej pokręcić, też nie mam pojęcia dlaczego tak, ale na pewno nie ma to związku z 4L :)21
Suzuki sj413 `85 nie motane :)21

Kajzer-K1
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 8
Rejestracja: pn paź 01, 2007 7:56 pm
Lokalizacja: dolny śląsk

Post autor: Kajzer-K1 » czw paź 04, 2007 7:13 pm

Witam ponownie to ja miałem właśnie problem z pompą paliwową
zdemontowałem ją :
okazało się że jest ona w miarę prosta (o ile była oryginalna)Paliwo jest pompowane systemem takich rolek które wtłaczają paliwo do pompy, dalej jest podawane przez silniczek do zaworku zwrotnego i w końcu do przewodu
Po rozebraniu wszystkiego okazało się że rolki były zabrudzone w środku była jakaś maź która przyblokowała je, po wyczyszczeniu całego mechanizmu pompa zaczęła pracować normalnie i wreszcie pompować
Autko odpaliło
Na koniec podziękowania dla wszystkich chcących mi pomóc pozdrawiam

Awatar użytkownika
chiquito83
Posty: 2321
Rejestracja: pn paź 28, 2002 1:32 pm
Lokalizacja: Bytów, Gdynia

Post autor: chiquito83 » czw paź 04, 2007 8:53 pm

randallek pisze:jest, a ma to jakiś związek?
ja bym sprobowal na benzynie zobaczyc jakie efekty sa, znaczy odpalic przejechac i zgasic tez na benzynie, pozniej odpalac

randallek
Posty: 502
Rejestracja: sob wrz 08, 2007 7:27 am
Lokalizacja: Słupsk

Post autor: randallek » czw paź 04, 2007 9:10 pm

chiquito83 pisze:
randallek pisze:jest, a ma to jakiś związek?
ja bym sprobowal na benzynie zobaczyc jakie efekty sa, znaczy odpalic przejechac i zgasic tez na benzynie, pozniej odpalac
pali juz normalnie, na dotyk , tylko sie zaniepokoilem ze cos zepsulem podczas tego wyciagania bo smierdzialo , sprzeglo chyba, juz wszystko ok

ODPOWIEDZ

Wróć do „Daihatsu”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość