
Wiem czego chcę. Prawie-koła Rocky
Moderator: s3R
Wiem czego chcę. Prawie-koła Rocky
Witam. Czas się zbroić (bo wreszcie jest za co
). Wiem jedno: oponki BFG MT 31'x10,5x15 tylko jakie do tego stal-fele? Kuszą DOTZ-y 8x15 z ET -30 ale troche kosztują. Może lepiej zapodać jakieś używki np. z samuraja? Tylko czy tamte nie za wąskie?

Felga z samuraia ma 5,5 cala szerokości i włożysz na nią 31x10,5, opona będzie się fajnie układać i chronić rant felgi. Dobrze by było te felgi przespawać, żeby zwiększyć odsadzenie, dzięki temu poprawiasz stabilność i eliminujesz obcieranie opony o ramę co na seryjnej samuraiowskiej feldze może się przytrafić
pozdrawiam
pozdrawiam
Suzuki sj413 `85 nie motane 

- daniel sto
-
- Posty: 1044
- Rejestracja: czw mar 02, 2006 11:33 pm
- Lokalizacja: KOŚCIERZYNA miasto z którego pochodził J-23
Czyli szerokość 5,5 jest w zupełności wystarczająca. Tylko koszt felg+spawanie pewnie zbliży cenę do nowych i jeszcze byle kto tego nie zrobi? A o co chodzi z odwracalnymi trójkątami z samuraja? Też trzeba je przespawywać czy ET po odwróceniu jest ok? A może wystarczy znależć fabryczne felgi? Przynajmniej miałbym komplet do zapasu.
- MACIEK KRAKÓW
- Posty: 623
- Rejestracja: pn lut 06, 2006 1:14 am
- Lokalizacja: K R A K Ó W
5,5JJ15 sa za waskie do opon 31/10,5/15
Minimum to felga 6JJ/15 a najlepiej 7JJ/15

MT-ki mam na oryginalnej przespawanej feldze DAIHATSU 6JJ15 i jest
Co do felg to najlepiej kup oryginalne felgi DAIHATSU bo sa nie do zniszczenia w porownaniu z DOTZ, Mangels, Suzuki, etc
P.S. O ile Kolega o MT-kach mysli bo ja mam BFG AT 31/10,5/15 na felgach 8,5JJ15 ET-25 i jest
ale MT bym na nie nie zalozyl 



Minimum to felga 6JJ/15 a najlepiej 7JJ/15



MT-ki mam na oryginalnej przespawanej feldze DAIHATSU 6JJ15 i jest

Co do felg to najlepiej kup oryginalne felgi DAIHATSU bo sa nie do zniszczenia w porownaniu z DOTZ, Mangels, Suzuki, etc



P.S. O ile Kolega o MT-kach mysli bo ja mam BFG AT 31/10,5/15 na felgach 8,5JJ15 ET-25 i jest


Bertone FREECLIMBER I 2.7i 91r.
Suzuki Jimny 1.3i 07r. 30" MT 2xARB
Suzuki GV I 3D 2.0TD 05r.
Suzuki Jimny 1.3i 07r. 30" MT 2xARB
Suzuki GV I 3D 2.0TD 05r.
- MACIEK KRAKÓW
- Posty: 623
- Rejestracja: pn lut 06, 2006 1:14 am
- Lokalizacja: K R A K Ó W
U mnie przespawanie felg polegalo po prostu na wycieciu i obroceniu w tym samym miejscu mocowania, wiec uzyskalem jak najwieksze ET-
Co do kosztow to wszystko zalezy od fachmana u ktorego to robisz, czyli od flaszki w gore


Co do kosztow to wszystko zalezy od fachmana u ktorego to robisz, czyli od flaszki w gore

Bertone FREECLIMBER I 2.7i 91r.
Suzuki Jimny 1.3i 07r. 30" MT 2xARB
Suzuki GV I 3D 2.0TD 05r.
Suzuki Jimny 1.3i 07r. 30" MT 2xARB
Suzuki GV I 3D 2.0TD 05r.
- MACIEK KRAKÓW
- Posty: 623
- Rejestracja: pn lut 06, 2006 1:14 am
- Lokalizacja: K R A K Ó W
Jak Kolega po wawozach (i to skalistych) jezdzi na felgach 5,5JJ/15 i oponach 31/10,5/15 to gratuluje szczegolnie bokow oponyleszek pisze:zapraszam kolege na tych wypasionych kołach z jego wypasionymi felgami do siebie w wąwozy.
najlepiej żeby zabrał 4 koła zapasowe




P.S. No ale ja sie nie znam, a Kolega w 100% ZNAWCA

Bertone FREECLIMBER I 2.7i 91r.
Suzuki Jimny 1.3i 07r. 30" MT 2xARB
Suzuki GV I 3D 2.0TD 05r.
Suzuki Jimny 1.3i 07r. 30" MT 2xARB
Suzuki GV I 3D 2.0TD 05r.
eeeeee .... to znaczy się że co... wolisz jechać na felgach niż na oponach ?MACIEK KRAKÓW pisze:[ gratuluje szczegolnie bokow opony
P.S. No ale ja sie nie znam, a Kolega w 100% ZNAWCA
im szersza felga tym opona bardziej wpierdol dostaje...
A leszek to zgórwysyn jest więc na wąwozach się na pewno zna.
Zdrapek i poharatka
e tam Tomek nie znam się pod dysko to się jeździ 10" oponami na 12" felgach musi to przecież jakoś wyglądać
nie rozumie marcin o co chodzi z tymi bokami opon, oświeć mnie prosze.
troche jeździłem po skałkach i temu podobnych wynalazkach zdarzało się nam jeździć 12" oponami na 6" felgach na ciśnieniu 0,3bar bez dentek i innych utrzymywaczy opon na miejscu.
nie zgubiłem w takich zestawach nigdy opony ani też nie rozszczelniłem, a zestawach z dobraną felgą do opony zdarzało nam się niszczyć felgi gubić opony o rozcięciu nie wspominam, a w takich zestawach nie dało się zejść poniżej 0,5 bo opony same spadały.
a jak tak guma robi to musiał byś sam zobaczyć bo tego się poprostu nie da opisać, i nawet bokami ciągnie leżąc na boku

nie rozumie marcin o co chodzi z tymi bokami opon, oświeć mnie prosze.
troche jeździłem po skałkach i temu podobnych wynalazkach zdarzało się nam jeździć 12" oponami na 6" felgach na ciśnieniu 0,3bar bez dentek i innych utrzymywaczy opon na miejscu.
nie zgubiłem w takich zestawach nigdy opony ani też nie rozszczelniłem, a zestawach z dobraną felgą do opony zdarzało nam się niszczyć felgi gubić opony o rozcięciu nie wspominam, a w takich zestawach nie dało się zejść poniżej 0,5 bo opony same spadały.
a jak tak guma robi to musiał byś sam zobaczyć bo tego się poprostu nie da opisać, i nawet bokami ciągnie leżąc na boku

Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości