Wiem czego chcę. Prawie-koła Rocky

Feroza, Wildcat, Rocky

Moderator: s3R

Awatar użytkownika
Tomstar
 
 
Posty: 129
Rejestracja: sob mar 03, 2007 11:12 pm
Lokalizacja: Bydgoszcz

Wiem czego chcę. Prawie-koła Rocky

Post autor: Tomstar » śr paź 03, 2007 9:20 pm

Witam. Czas się zbroić (bo wreszcie jest za co :lol: ). Wiem jedno: oponki BFG MT 31'x10,5x15 tylko jakie do tego stal-fele? Kuszą DOTZ-y 8x15 z ET -30 ale troche kosztują. Może lepiej zapodać jakieś używki np. z samuraja? Tylko czy tamte nie za wąskie?

Awatar użytkownika
misio
Posty: 690
Rejestracja: sob cze 22, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Słupsk

Post autor: misio » śr paź 03, 2007 9:44 pm

Felga z samuraia ma 5,5 cala szerokości i włożysz na nią 31x10,5, opona będzie się fajnie układać i chronić rant felgi. Dobrze by było te felgi przespawać, żeby zwiększyć odsadzenie, dzięki temu poprawiasz stabilność i eliminujesz obcieranie opony o ramę co na seryjnej samuraiowskiej feldze może się przytrafić
pozdrawiam
Suzuki sj413 `85 nie motane :)21

Awatar użytkownika
profesorr
Posty: 788
Rejestracja: czw gru 07, 2006 8:16 am
Lokalizacja: małopolska

Post autor: profesorr » czw paź 04, 2007 7:09 am

felgi trzeba przespawać albo dystanse bo inaczej skręt jak w autobusie :)3 :)3 wiem bo to przerabiałem
tel660675798

Awatar użytkownika
daniel sto
 
 
Posty: 1044
Rejestracja: czw mar 02, 2006 11:33 pm
Lokalizacja: KOŚCIERZYNA miasto z którego pochodził J-23

Post autor: daniel sto » czw paź 04, 2007 1:23 pm

profesorr pisze:felgi trzeba przespawać albo dystanse bo inaczej skręt jak w autobusie :)3 :)3 wiem bo to przerabiałem
I dystanse i przespawać :)2 :)2 :)2
4x4 FULL-GAZ KASZUBY
DAIHATSU ROCKY na mostach PATROLA
"DANIELO"

Awatar użytkownika
Damian
 
 
Posty: 21581
Rejestracja: ndz sty 20, 2002 1:00 am
Lokalizacja: mokotów/legionowo
Kontaktowanie:

Post autor: Damian » czw paź 04, 2007 1:53 pm

I wymieniać zwrotnice i piasty :)21
the lifestyle you've ordered is currently out of stock.

LR

Awatar użytkownika
Bng862
 
 
Posty: 910
Rejestracja: wt kwie 05, 2005 7:44 am
Lokalizacja: Sokolow Podlaski

Post autor: Bng862 » czw paź 04, 2007 3:32 pm

Ja miałem kiedyś felgi od samuraja,mają troche małe et przy 32,11.50 ocierają o resory,niewiem jak będzie to przy 10.50 :roll:
Patrol Gr Tjm XgS Sileverstone mt-117

Awatar użytkownika
Tomstar
 
 
Posty: 129
Rejestracja: sob mar 03, 2007 11:12 pm
Lokalizacja: Bydgoszcz

Post autor: Tomstar » pt paź 05, 2007 11:15 am

Czyli szerokość 5,5 jest w zupełności wystarczająca. Tylko koszt felg+spawanie pewnie zbliży cenę do nowych i jeszcze byle kto tego nie zrobi? A o co chodzi z odwracalnymi trójkątami z samuraja? Też trzeba je przespawywać czy ET po odwróceniu jest ok? A może wystarczy znależć fabryczne felgi? Przynajmniej miałbym komplet do zapasu.

Awatar użytkownika
MACIEK KRAKÓW
Posty: 623
Rejestracja: pn lut 06, 2006 1:14 am
Lokalizacja: K R A K Ó W

Post autor: MACIEK KRAKÓW » pt paź 05, 2007 4:02 pm

5,5JJ15 sa za waskie do opon 31/10,5/15 :)3 :)3 :)3
Minimum to felga 6JJ/15 a najlepiej 7JJ/15 :)2 :)2 :)2

MT-ki mam na oryginalnej przespawanej feldze DAIHATSU 6JJ15 i jest :)2

Co do felg to najlepiej kup oryginalne felgi DAIHATSU bo sa nie do zniszczenia w porownaniu z DOTZ, Mangels, Suzuki, etc :)2 :)2 :)2

P.S. O ile Kolega o MT-kach mysli bo ja mam BFG AT 31/10,5/15 na felgach 8,5JJ15 ET-25 i jest :)2 ale MT bym na nie nie zalozyl :)3
Bertone FREECLIMBER I 2.7i 91r.
Suzuki Jimny 1.3i 07r. 30" MT 2xARB
Suzuki GV I 3D 2.0TD 05r.

Awatar użytkownika
Tomstar
 
 
Posty: 129
Rejestracja: sob mar 03, 2007 11:12 pm
Lokalizacja: Bydgoszcz

Post autor: Tomstar » pt paź 05, 2007 6:46 pm

Czyli pod MT-ka BFG najtrwalsza będzie orginalna felga Daihatsu ale oczywiście trzeba spawać żeby nie tarło. A jakie ET trzeba jej nadać bo już się w tym gubie i czy uwzględniać większą szerokość przedniego mostu czy olać to? I jeszcze jedno: jaki mnij więcej jest koszt takiej przeróbki?

Awatar użytkownika
MACIEK KRAKÓW
Posty: 623
Rejestracja: pn lut 06, 2006 1:14 am
Lokalizacja: K R A K Ó W

Post autor: MACIEK KRAKÓW » sob paź 06, 2007 2:37 pm

U mnie przespawanie felg polegalo po prostu na wycieciu i obroceniu w tym samym miejscu mocowania, wiec uzyskalem jak najwieksze ET- :wink: :)2
Co do kosztow to wszystko zalezy od fachmana u ktorego to robisz, czyli od flaszki w gore :lol:
Bertone FREECLIMBER I 2.7i 91r.
Suzuki Jimny 1.3i 07r. 30" MT 2xARB
Suzuki GV I 3D 2.0TD 05r.

Awatar użytkownika
leszek
 
 
Posty: 3337
Rejestracja: ndz mar 02, 2003 10:39 pm
Lokalizacja: Żywiec
Kontaktowanie:

Post autor: leszek » sob paź 06, 2007 4:57 pm

MACIEK KRAKÓW pisze:5,5JJ15 sa za waskie do opon 31/10,5/15 :)3 :)3 :)3
Minimum to felga 6JJ/15 a najlepiej 7JJ/15 :)2 :)2 :)2
"możesz tu być tylko nie p....l "
nie każdy pod dyskoteke jeździ terenówką.
8)

Bury
Posty: 462
Rejestracja: sob sty 01, 2005 7:44 pm

Post autor: Bury » sob paź 06, 2007 5:08 pm

A poza tym pomiędzy 6 cali, a 5,5 jest około 1,25cm różnicy... - nie do przeskoczenia

Awatar użytkownika
profesorr
Posty: 788
Rejestracja: czw gru 07, 2006 8:16 am
Lokalizacja: małopolska

Post autor: profesorr » ndz paź 07, 2007 11:02 am

sie zacznie.... :)21 :)21 8)
tel660675798

Awatar użytkownika
misio
Posty: 690
Rejestracja: sob cze 22, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Słupsk

Post autor: misio » pn paź 08, 2007 12:11 pm

leszek pisze:
MACIEK KRAKÓW pisze:5,5JJ15 sa za waskie do opon 31/10,5/15 :)3 :)3 :)3
Minimum to felga 6JJ/15 a najlepiej 7JJ/15 :)2 :)2 :)2
"możesz tu być tylko nie p....l "
nie każdy pod dyskoteke jeździ terenówką.
8)
szacun Leszek :)2 :)21
Suzuki sj413 `85 nie motane :)21

Awatar użytkownika
leszek
 
 
Posty: 3337
Rejestracja: ndz mar 02, 2003 10:39 pm
Lokalizacja: Żywiec
Kontaktowanie:

Post autor: leszek » pn paź 08, 2007 7:07 pm

zapraszam kolege na tych wypasionych kołach z jego wypasionymi felgami do siebie w wąwozy.
najlepiej żeby zabrał 4 koła zapasowe :)21

Awatar użytkownika
MACIEK KRAKÓW
Posty: 623
Rejestracja: pn lut 06, 2006 1:14 am
Lokalizacja: K R A K Ó W

Post autor: MACIEK KRAKÓW » pn paź 15, 2007 7:43 am

leszek pisze:zapraszam kolege na tych wypasionych kołach z jego wypasionymi felgami do siebie w wąwozy.
najlepiej żeby zabrał 4 koła zapasowe :)21
Jak Kolega po wawozach (i to skalistych) jezdzi na felgach 5,5JJ/15 i oponach 31/10,5/15 to gratuluje szczegolnie bokow opony :lol: :)3 :)3 :)3

P.S. No ale ja sie nie znam, a Kolega w 100% ZNAWCA :lol:
Bertone FREECLIMBER I 2.7i 91r.
Suzuki Jimny 1.3i 07r. 30" MT 2xARB
Suzuki GV I 3D 2.0TD 05r.

Awatar użytkownika
s3R
    
    
Posty: 4180
Rejestracja: śr lis 26, 2003 11:32 am
Lokalizacja: Porąbka

Post autor: s3R » pn paź 15, 2007 8:05 am

MACIEK KRAKÓW pisze:[ gratuluje szczegolnie bokow opony

P.S. No ale ja sie nie znam, a Kolega w 100% ZNAWCA :lol:
eeeeee .... to znaczy się że co... wolisz jechać na felgach niż na oponach ?
im szersza felga tym opona bardziej wpierdol dostaje...

A leszek to zgórwysyn jest więc na wąwozach się na pewno zna.
Zdrapek i poharatka

Awatar użytkownika
leszek
 
 
Posty: 3337
Rejestracja: ndz mar 02, 2003 10:39 pm
Lokalizacja: Żywiec
Kontaktowanie:

Post autor: leszek » pn paź 15, 2007 4:54 pm

e tam Tomek nie znam się pod dysko to się jeździ 10" oponami na 12" felgach musi to przecież jakoś wyglądać :wink:

nie rozumie marcin o co chodzi z tymi bokami opon, oświeć mnie prosze.
troche jeździłem po skałkach i temu podobnych wynalazkach zdarzało się nam jeździć 12" oponami na 6" felgach na ciśnieniu 0,3bar bez dentek i innych utrzymywaczy opon na miejscu.
nie zgubiłem w takich zestawach nigdy opony ani też nie rozszczelniłem, a zestawach z dobraną felgą do opony zdarzało nam się niszczyć felgi gubić opony o rozcięciu nie wspominam, a w takich zestawach nie dało się zejść poniżej 0,5 bo opony same spadały.
a jak tak guma robi to musiał byś sam zobaczyć bo tego się poprostu nie da opisać, i nawet bokami ciągnie leżąc na boku :wink:

ODPOWIEDZ

Wróć do „Daihatsu”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości