Strona 1 z 1

Rocky-tylny most z93r z blokadą do starego 1984 ???????

: pt lis 02, 2007 9:30 am
autor: Gierek
Cześć.
Czy przełożenia mostu z 93r benzyna są takie same jak w moście z 84r.diesel.Ten z benzyny ma blokadę :)2 .Czy można je zamienić ?? ?? ?? ?? .Pomóżcie ludzie,pomóżcie wszyscy... :wink:

: pt lis 02, 2007 9:38 am
autor: Bng862
napewno nie....bądzie róznica miedzy przełożeniami..

: pt lis 02, 2007 10:33 am
autor: Gierek
No dzięki.Ale ty to wiesz czy tylko podejrzewasz ?? Na pewno przełożenia skrzyni są inne.Mosty mogą być takie same bo po co mieli by produkować inne.To była by kolejna taśma na produkcji,a japończyki myślą dość racjonalnie :wink: Czekam na konkrety !! !! :wink:

: pt lis 02, 2007 11:33 am
autor: TomaszRT
No ku.rwa kolega @Bng862 właśnie bardzo konkretnie Ci napisał: że nie pasują bo mają inne przełożenia.

: pt lis 02, 2007 12:16 pm
autor: Gierek
Dzięki.Widze że ktoś ma problem z nerwami.Wsiądz do aftka i se złam ze dwa resory - to ci przejdzie :lol:

: pt lis 02, 2007 2:11 pm
autor: romankr
blokada 100% czy LSD ?? dawaj jakieś zdięcia

: pt lis 02, 2007 3:27 pm
autor: Bng862
romankr pisze:blokada 100% czy LSD ?? dawaj jakieś zdięcia
podejrzewam że LSD,pełne blokady to chyba tylko z wojskowych by znalazł... :roll:

: pt lis 02, 2007 4:26 pm
autor: Gierek
Nie,nie !! !! !! LSD :o :o :o Narkotyków to ja nie uważam :D :D :D A tak poważnie to w kabinie jest przycisk dyf-lock - czy coś takiego.Co innego by to było jak nie blokada ??

: sob lis 03, 2007 7:54 am
autor: profesorr
centralny do tylnych drzwi :)21 patrz po moscie a nie po przyciskach :)2

: sob lis 03, 2007 12:12 pm
autor: romankr
profesorr pisze:centralny do tylnych drzwi :)21 patrz po moscie a nie po przyciskach :)2



:)2 :)21

: sob lis 03, 2007 6:36 pm
autor: s3R
Mosty w benzynie i dieslu mają inne przełożenia. W benz szybsze są.

: sob lis 03, 2007 10:12 pm
autor: Gierek
Do dupy :)3 :)3 :)3 A taki fajny mościk z blokadą za grosze :cry: To idę jednak w sprężynki , bo bez blokady trzeba o porządny wykrzyż zadbać :)18 :)18 Zostawie oryginalne mosty,bo jak te z RR są słabe to kosztów szkoda.Do przodu pójdą oryginalne wahacze z LL amorki skok 36cm i podwójne sprężyny małej średnicy( audi 80 tył - żeby się to z amorkiem koło ramy zmieściło ,no i panhard , Tył dwa drążki rurowe i sierżant , albo cztery rurowe - muszę zmierzyć jaka opcja da większy wykrzyż amorki takie same i sprężynkix2 na amorek z audi.Sprężyny z audika sprawdziłem w bugysach , które budowałem. Nawet przy ciężkim tyle bo z v6 2.9l ze scorpia nie dobijały.
Jak wiecie która opcja tyłu da lepszy wykrzyż napiszcie mi coś :D Pozdrawiam Marcin

: ndz lis 04, 2007 11:11 am
autor: romankr
przełożenia w rockym są wymienne
zresztą daj namiar na ten mościk na pw ja tam zrobię z niego użytek :)21

: ndz lis 04, 2007 2:16 pm
autor: Bng862
romankr pisze:przełożenia w rockym są wymienne
zresztą daj namiar na ten mościk na pw ja tam zrobię z niego użytek :)21
Są wymienne??ja jak miałem rocego to nie słyszałem o tym,mógł byś co wiecej powiedzieć?

: ndz lis 04, 2007 5:41 pm
autor: Gierek
Widzisz Bongos- człowiek uczy się całe życie :wink:

: pn lis 05, 2007 9:29 am
autor: s3R
Motak Gierek motaj !!

: pn lis 05, 2007 7:26 pm
autor: Gierek
Cuś pomotam.Mam nawet fajnego pomysła jak przy ogromnym wykrzyżu nie stracić na stabilności przy szybkiej jaździe i na trawersach oczywiście :)4 :)4 :)2 :D