1) czy w ferozie El-II rocznik 95/96 jest kontrolka pokazujaca "rezerwe " paliwa - jesli tak to gdzie (poprzedni własciciel zapewniał mnie ze nie ma)
2) Czy w seryjnej ferozie naped jest stały na 4 koła? bo tak wyczytałem ? i czy da sie odłaczyć przedni naped sprzegiełkami ( z tego co widziałem nie u mnie tego przełacznika "lock" i "free" tylko takie jednolite "grzybki " na piastach z przodu przykrecane na 5 imbusowych śrub? wiec ..?
3) Jak seryjna feroza daje sobie rade w terenie ?chodzi mi o moc,zwrotność itp .Zakładajac ze jako opony ma M/T-ki 80% teren ...
4) apropo opon - czy ktoś jeździ na Insa Sahara turbo o szerokości 205 badz Persihni (czy coś takiego ) w rozmiarze 225.Ktore lepsze bo cena w miare podobna.I czy jeżdzac nimi po asfalcie "zgubie " 2 mm bieznika na każde 100 km ? Bo spraw wyglada tak ze głównie jeżdze po krakowie a raz na czas np w bieszczady;I czy musze jechać na innych kołach i tam dopiero zakładać czy spokojnie mozna jeżdzić po "czarnym" bez wielkich strat w bieżniku ....
5) Czy w ferozach z elektrycznymi szybami sa jakieś dodatkowe bezpieczniki oprocz tych pod kolumna kierownicy po lewej stronie ?
6) I taka czysta teoria - czy ktoś jedził seryjna feroza na MT-kach 80% teren w kopnym sniegu , o wysokości ok 70 cm ? Nurtuje mnie to pytanie bo mam dom w bieszczadach i tam zawsze w zimie to tylko rakiety śnieżne i zasuwanie na nogach . I teraz nie wiem czy kupowac łańcuchy czy taka opona da rade przy nieodśnieżonej drodze i takiej ilości sniegu ...
z góry dziekuje fachurom
