spadek mocy???

Feroza, Wildcat, Rocky

Moderator: s3R

tower5
 
 
Posty: 162
Rejestracja: pt paź 05, 2007 2:17 pm
Lokalizacja: Kazimierz Dolny

spadek mocy???

Post autor: tower5 » pt gru 21, 2007 9:58 am

Jadę i nie mogę za cholerę przekroczyć 2500 obr, na 5 biegu to obroty maleją, jak zredukuję to jest dostaje mocy i jest oki. Sprzęgło jest na wykończeniu ale tylko czasami pod górę potrafi pośliznąć się. Wczoraj było ok zatankowałem się i w nocy było około -5 czy to może być przyczyną i wymienić filtr paliwa bo woda? Na luzie wkręca się bez prroblemu powyzej 3000
F78

Awatar użytkownika
s3R
    
    
Posty: 4180
Rejestracja: śr lis 26, 2003 11:32 am
Lokalizacja: Porąbka

Post autor: s3R » pt gru 21, 2007 10:36 am

a może na ręcznym jechałeś ?
przyczyn może być bardzo wiele.
problem z paliwem czy nawet poluzowana linka od gazu...
Zdrapek i poharatka

Awatar użytkownika
daro 16v
 
 
Posty: 844
Rejestracja: czw sie 16, 2007 9:21 am
Lokalizacja: slask

Re: spadek mocy???

Post autor: daro 16v » pt gru 21, 2007 12:10 pm

tower5 pisze:Jadę i nie mogę za cholerę przekroczyć 2500 obr, na 5 biegu to obroty maleją, jak zredukuję to jest dostaje mocy i jest oki. Sprzęgło jest na wykończeniu ale tylko czasami pod górę potrafi pośliznąć się. Wczoraj było ok zatankowałem się i w nocy było około -5 czy to może być przyczyną i wymienić filtr paliwa bo woda? Na luzie wkręca się bez prroblemu powyzej 3000
zacznij od filtra paliwa jesli nie wiesz kiedy byl wymieniany,sprawdzil bym tez cisnienie jakie podaje pompa paliwa ale gdyby pompa byla zajechana wtedy by raczej przy zredukowaniu tez nie ciagnal..nie zjechales czasem paliwa do "zera" i nie przytarla sie pompa?nie chodzi zbyt glosno?
Suzuki Li80
Suzuki Sj413
Suzuki Sv650S Za powyższe brednie nie biorę pieniędzy i odpowiedzialności

tower5
 
 
Posty: 162
Rejestracja: pt paź 05, 2007 2:17 pm
Lokalizacja: Kazimierz Dolny

Post autor: tower5 » pt gru 21, 2007 12:17 pm

Nie nie zabrakło mi paliwa nigdy i nie słychać pompy
F78

Awatar użytkownika
daro 16v
 
 
Posty: 844
Rejestracja: czw sie 16, 2007 9:21 am
Lokalizacja: slask

Post autor: daro 16v » pt gru 21, 2007 1:25 pm

tower5 pisze:Nie nie zabrakło mi paliwa nigdy i nie słychać pompy
no to zacznij od filtra jesli tegonie robiles jeszcze ,nie jest to duzy koszt a jest to rz4ecz eksploatacyjna,zakladam ze nie masz manometru do poiaru cisnienia paliwa (jesli masz to zapnij manometr na drodze filtr-wtryski i zrob jazde probna i zobaczysz jak wyglada sprawa z podawaniem paliwa(odchyłki moga byc max +/- 0.2 bara)
Suzuki Li80
Suzuki Sj413
Suzuki Sv650S Za powyższe brednie nie biorę pieniędzy i odpowiedzialności

tower5
 
 
Posty: 162
Rejestracja: pt paź 05, 2007 2:17 pm
Lokalizacja: Kazimierz Dolny

Post autor: tower5 » pt gru 21, 2007 1:54 pm

Pytanie laickie ale turbo to dla mnie nadal zagadka. Czy to może być przyczyna że zamula silnik przy 2500obr. I jak się włącza owe turbo???
Wiem że trzeba sprawdzić czy się wirnik kręci i to dziś sprawdzę ale co jeszcze
F78

Awatar użytkownika
TomaszRT
 
 
Posty: 5971
Rejestracja: pt lis 17, 2006 9:08 am
Lokalizacja: Rzeszów/Wyspa

Post autor: TomaszRT » pt gru 21, 2007 1:56 pm

tower5 pisze:I jak się włącza owe turbo???
Turbo pracuje cały czas...
'częściej patrzę się na wschód, chyba tam patrzę od zawsze...'

ODPOWIEDZ

Wróć do „Daihatsu”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość