Pompa Paliwa Pomocy!!!!

Feroza, Wildcat, Rocky

Moderator: s3R

Awatar użytkownika
general maximus
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 15
Rejestracja: pn lut 04, 2008 7:22 pm

Pompa Paliwa Pomocy!!!!

Post autor: general maximus » czw lut 07, 2008 10:37 am

Witam. Jestem od niedawna posiadaczem ferozy 1.6 16 V rocznik 1992. I auto sprawuje się ok. Tylko ostatnio starsznie zaczęła buczec mi pompa paliwa jak sądze. czasem ma problemy z odpaleniem. Czytałem posty na temat takiego zachowania się Furiatki i idealnie wpisuje się to w zepsutą albo psującą się pompę paliwa. Pomóżcie !! Gdzie mogę znaleźc taką pompkę i za ile?? Pozdrawiam

Awatar użytkownika
piotrh
 
 
Posty: 244
Rejestracja: ndz lut 05, 2006 8:50 pm
Lokalizacja: kołbiel tel 696969025

Post autor: piotrh » czw lut 07, 2008 1:38 pm

Najpierw się uspokój i sprawdź drożność przewodów paliwowych i filterek w przewodzie paliwowym przed pompką

Awatar użytkownika
general maximus
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 15
Rejestracja: pn lut 04, 2008 7:22 pm

Prawda, prawda

Post autor: general maximus » czw lut 07, 2008 3:23 pm

Zrobię to jutro, w sensie sprawdzę przewody i filterek. Powiedz mimo wszystko jak jest z dostępnością właśnie takich pompek?

Awatar użytkownika
general maximus
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 15
Rejestracja: pn lut 04, 2008 7:22 pm

Post autor: general maximus » czw lut 07, 2008 3:33 pm

No i jeszcze jedna sprawa. Jak najłatwiej sprawdzic przewody i filterek samemu. Dopiero się ucze leżec pod moją Furiatką i chętnie się do tego zabiore. Tylko potrzebuje jakiś wskazówek.Pozdrawiam

Awatar użytkownika
piotrh
 
 
Posty: 244
Rejestracja: ndz lut 05, 2006 8:50 pm
Lokalizacja: kołbiel tel 696969025

Post autor: piotrh » czw lut 07, 2008 4:01 pm

Na ebay.de pompa nowa 149 euro .W Rzeczpospolitej używki sam podzwoń z Allegro .Pompa bardzo rzadko siada.
Instrukcja sprawdzania :
Pompka znajduje się zprawej strony z tyłu w okolicy zbiornika paliwa .Filterek który się najczęściej zatyka, jest w przewodzie dolotowym do pompy. jak zdejmiesz ten przewód to go zobaczysz .Możesz też zdjąć przewód z drugiej strony pompki i przy silniku i zobaczyć czy da sie przedmuchać

Awatar użytkownika
Aner
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 18
Rejestracja: sob paź 22, 2005 8:45 pm
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Aner » pt lut 08, 2008 8:52 pm

ford sierra na wielopunkcie ma taką samą troszke kombinacji z podłączeniem elektryki renault 19 inne podłączenie przewodu ciśnieniowego ciśnienie tych pomp od 3,5 do 4,5 atm ceny w małopolsce od 190 do 450 zl
Jestem tu nowy:)

Awatar użytkownika
kubolMB
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 72
Rejestracja: sob sie 30, 2008 12:33 pm
Lokalizacja: Pyrlandia

Post autor: kubolMB » czw paź 23, 2008 1:11 pm

witam,
trochę odświeżam temat, bo i u mnie coś nie halo.
Mianowicie od paru dni głośno chodzi pompka paliwowa. Przed jej ew. wymianą chciałbym sprawdzić filtr. Czytam, że oprócz filtra węglowego w komorze silnika jest jakiś filterek między bakiem a pompką? On jest wewnątrz przewodu paliwowego? Można go przeczyścić? Czy kupić nowy, nie będzie z tym problemu?
Doda, że silnik na wtrysku.
Kuba
ex: Suzuki Samurai cabrio 1.3 '91
ex: Pajero II 2.5 TD '92
ex: Feroza Limited 1.6i 16V '92

Awatar użytkownika
yarkom
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 61
Rejestracja: pn wrz 15, 2008 7:45 am

Post autor: yarkom » czw paź 23, 2008 2:12 pm

Filtr jest taki:

http://www.filtron.com.pl/2005/katalog/ ... _Pojazdu=1

Nie zmieniałem jednak jeszcze go więc więcej nic nie powiem o nim.

kacmil
 
 
Posty: 211
Rejestracja: sob cze 02, 2007 3:28 pm
Lokalizacja: Łódź

Post autor: kacmil » czw paź 23, 2008 7:42 pm

Panowie więcej paliwa w baku wozić , to problemu nie będzie. :lol:
Zauważyłem już dawno ,że podstawową trudność (dla tych co na LPG śmigają ) stanowi zrozumienie ,że jest jeszcze potrzebna etylina. I to co najmniej w ilości tzw. rezerwy paliwa.
Inaczej pompy paliwa padają jak żołnierze na polu minowym :cry:

Awatar użytkownika
yarkom
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 61
Rejestracja: pn wrz 15, 2008 7:45 am

Post autor: yarkom » czw paź 23, 2008 8:30 pm

Tez w swoim czasie mialem zgon pompy paliwowej z tego powodu (ale w innym samochodzie) teraz jezdze tylko na benzynie.

Awatar użytkownika
kubolMB
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 72
Rejestracja: sob sie 30, 2008 12:33 pm
Lokalizacja: Pyrlandia

Post autor: kubolMB » czw paź 23, 2008 9:07 pm

No ja gazu nie mam, ale faktycznie ostatnio raz czy dwa miałem tyle co na rezerwie.
Najpierw sprawdze i wymienię filterek, potem pompkę.
Kuba
ex: Suzuki Samurai cabrio 1.3 '91
ex: Pajero II 2.5 TD '92
ex: Feroza Limited 1.6i 16V '92

Awatar użytkownika
kubolMB
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 72
Rejestracja: sob sie 30, 2008 12:33 pm
Lokalizacja: Pyrlandia

Post autor: kubolMB » pn lis 03, 2008 5:06 pm

Filtr wymieniony, pompa nadal pracuje głośno.
Boję się, że skończy się gdzieś nagle w najmniej spodziewanym miejscu, więc będe planował zakupić nową.
Ktoś kupował, bo nie w kazdym sklepie mają taki asortyment?
Kuba
ex: Suzuki Samurai cabrio 1.3 '91
ex: Pajero II 2.5 TD '92
ex: Feroza Limited 1.6i 16V '92

Greg Sz-n
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 3
Rejestracja: wt lip 24, 2007 10:28 pm

Post autor: Greg Sz-n » pn lis 03, 2008 7:59 pm

Bo nie chodzi panowie stricte o filtr paliwa, chodzi o taki mały koszyczek który znajduje się w przewodze zaraz za pompą, wyjmujecie pompeczkę i za nią jest taki mały koszyczek na syfy, najczęściej zapycha się rdzą z baku (albo innym syfem, u mnie w baku była ruda i dziury), przeczyszczenie go zazwyczaj pomaga na głośno chodzącą pompę, pozatym pasuje pompa od omegi 2,3-3,0 atm zewnętrzna koszt ok 90-130 PLN.
Off road po pachy

randallek
Posty: 502
Rejestracja: sob wrz 08, 2007 7:27 am
Lokalizacja: Słupsk

Post autor: randallek » pn lis 03, 2008 8:59 pm

W zeszłym tygodniu za pompę dałem 300zł.

waldi5
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 14
Rejestracja: pn lut 25, 2008 2:44 pm
Lokalizacja: ruda śląska

pompa paliwa do ferozy zewnętrzna

Post autor: waldi5 » sob lis 15, 2008 8:17 pm

najlepiej kup pompkę od poloneza trucka bo jest solidnie wykonana i nic nie trzeba przerabiac jest prosta w montażu i stosunkowo tania. I jeszcze jedno te pompy nie lubią zaciągac powietrza bo wtedy siadają - zaczynają jęczec

ODPOWIEDZ

Wróć do „Daihatsu”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość