nie pali :(

Feroza, Wildcat, Rocky

Moderator: s3R

lbs5
 
 
Posty: 108
Rejestracja: ndz cze 24, 2007 4:17 pm
Lokalizacja: Gliwice

nie pali :(

Post autor: lbs5 » pn mar 10, 2008 12:35 pm

Cześć
następny problem z moją Ferką (1.6 i). Czekając przed garażem i chodząc na wolnych obrotach ,zaczęła przerywać po czym zgasła.
Nie ma iskry. Dla ścisłości kable,świece,kopułka -są nowe. Aparat rozebrałem i wyregulowałem szczelinę . Cewkę przemierzyłem według "manuala" i wszystkie parametry są OK. Nie daje mi jednak spokoju przedstawiony poniżej element (nie mam go narysowanego w manualu). Dochodzą do niego dwa kable z aparatu (1 i 2). Wychodzące znikają gdzieś w nadwoziu i wygląda na to,że potem idą do cewki.Cewka dostaje napięcie.
Obrazek
Proszę o pomoc w podpowiedzi mi z czym to się je- nie jest to "ignitor".
Szczególnie będe wdzięczny za udzielenie mi wskazówek w jaki sposób można sprawdzić "ignitor"-moduł znajdujący się wewnątrz aparatu. Czy podłączając omomierz do dwóch wychodzących z niego kabli (lub Voltomierz w ostatecznosci)powinienem otrzymać jakieś wartości wskazujące na jego sprawność? Jeżeli ktoś wie to prosiłbym o opis kolorów kabli , gdzie -który.
Również i może to najważniejsze interesuje mnie sposób sprawdzenie tej "magicznej skrzynki" ze zdjęcia i sposób (schemat) jej podłączenia.
Z góry dziękuję Wam za wszystkie przydatne odpowiedzi.

Awatar użytkownika
kis2001
Posty: 342
Rejestracja: śr maja 23, 2007 6:23 pm
Lokalizacja: Żory

Post autor: kis2001 » pn mar 10, 2008 1:39 pm

Jeśli brak iskry sprawdź napięcie po stronie niskiego (napięcia) cewki zapłonowej. Oczywiście po przekręceniu stacyjki.

lbs5
 
 
Posty: 108
Rejestracja: ndz cze 24, 2007 4:17 pm
Lokalizacja: Gliwice

Post autor: lbs5 » pt kwie 25, 2008 6:48 am

Temat powraca, bo zbliża sie długi weekend i dopiero bede miał więcej czasu, żeby się zająć tym problemem.
Mam prośbę,ponieważ schematy którymi dysponuję są mało czytelne. Potrzebuję schemat układu wysokiego napięcia do ferozy z silnikiem 1,6 i. A najlepiej całej instalacji (schemat ideowy). Proszę również o ile jest to możliwe o zdjęcia modułu, oraz jego parametry (model , numer itp.),a także info (albo najlepiej zdjęcia) wyprowadzeń kablowych z kąd i do kąd te kable z modułu wychodzą. Powoli już brakuje mi pomysłu , dlaczego nie ma tej cholernej iskry. Z góry -dziękuję

Awatar użytkownika
pibis
 
 
Posty: 231
Rejestracja: czw lip 20, 2006 6:14 pm
Lokalizacja: Poznań

Post autor: pibis » pn kwie 28, 2008 8:57 am

Lbs5, a ta płytka to nie jest jakiś immobilizer, czy inny kawałek autoalarmu?

Sprawdź czy to on nie przerywa Ci obwodu.

Ja się jakoś bardzo nie znam, więc to tylko takie zgadywanie. Pozdrawiam!

ODPOWIEDZ

Wróć do „Daihatsu”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość