Pompa hamulcowa Rocky

Feroza, Wildcat, Rocky

Moderator: s3R

Awatar użytkownika
kw99
Posty: 759
Rejestracja: pt gru 07, 2007 8:12 am
Lokalizacja: Krynica-Zdrój

Pompa hamulcowa Rocky

Post autor: kw99 » ndz kwie 06, 2008 9:15 am

Witam
Czy reanimował ktoś pompe hamulcową? Mam problem z hamulcem bo za pierwszym wciśnięciem padała hamuje ale kiepsko ,jak popuszczei i ponownie nadepne jest żyleta. Zmieniłem płyn i odpowietrzyłem cały układ troszke sie poprawiło ale jest bez reweli.
Napiszcie prosze coś ciekawego na ten temat
Krzysiek 8)
PATROL lift 10" + simex 35" SWAP JEEP 5,2 V8 :)21

Awatar użytkownika
TomaszRT
 
 
Posty: 5971
Rejestracja: pt lis 17, 2006 9:08 am
Lokalizacja: Rzeszów/Wyspa

Post autor: TomaszRT » ndz kwie 06, 2008 10:04 am

Może poprostu suma wszystkich luzów układu hamulcowego jest duża i stąd problem ?

Jakie tam masz tylne hamulce ? Bębny ? Może problem leżeć w samoregulatorach szczęk...
'częściej patrzę się na wschód, chyba tam patrzę od zawsze...'

Awatar użytkownika
kw99
Posty: 759
Rejestracja: pt gru 07, 2007 8:12 am
Lokalizacja: Krynica-Zdrój

Post autor: kw99 » ndz kwie 06, 2008 10:26 am

TomaszRT napisał
Może poprostu suma wszystkich luzów układu hamulcowego jest duża i stąd problem ?

Jakie tam masz tylne hamulce ? Bębny ? Może problem leżeć w samoregulatorach szczęk...
Bębny !! A wiesz że nato nie wpadłem :o Początkiem tygodnia rozbiore i zobacze 8)
PATROL lift 10" + simex 35" SWAP JEEP 5,2 V8 :)21

Awatar użytkownika
Ojo
 
 
Posty: 210
Rejestracja: pn sie 14, 2006 6:51 pm
Lokalizacja: Warmia

Post autor: Ojo » pn kwie 07, 2008 10:17 am

Pompa to jest ostatnia rzecz, która bym posądzał o wadliwe działanie. Ćwiczyłem niedawno ten temat. Skłaniam się zdecydowanie do zdania TomaszaRT. Warto jeszcze sprawdzić stan przednich zacisków, a w szczególności czy nie są zapieczone ślizgi. Pompę można sprawdzić naciskając pedał hamulca przez dłuższa chwilę. Jeżeli wyczujesz, że pedał opada jest prawdopodobne, ze z pompą jest coś nie tak. Oczywiście jeżeli nie masz żadnych nieszczelności układu :D
Borowiackie Stowarzyszenie Driftingu Polnego

Awatar użytkownika
barteks
 
 
Posty: 895
Rejestracja: pt gru 17, 2004 2:30 pm
Lokalizacja: Kraków

Post autor: barteks » pn kwie 07, 2008 10:51 pm

U znajomego jest to samo !! Pierwszy pedal wpada, drugi jest super, uklad dpowietrzany kilkakrotnie, nowe szczeki z tylu, dobre klocki z przodu...
U mnie juz lepiej ale nie wiem co naprawde zdecydowalo o poprawie.
poległ pod Jesionem: Daihatsu Wildcat F75 2,8TD

Awatar użytkownika
kw99
Posty: 759
Rejestracja: pt gru 07, 2007 8:12 am
Lokalizacja: Krynica-Zdrój

Post autor: kw99 » wt kwie 08, 2008 4:50 am

barteks napisał
U mnie juz lepiej ale nie wiem co naprawde zdecydowalo o poprawie
Czy lepiej oznacza dobrze?? Nie licze że będzie to brzytwa jak w mercu czy bmce chciałbym poprostu wmiare zawlniać wciskając pedał. Po asfalcie nie jezdrze wiec zagrożenia nie sprawiam najwyżej mnie lesniczy zamknie jak jakiegos jelenia rozjade 8)
PATROL lift 10" + simex 35" SWAP JEEP 5,2 V8 :)21

Awatar użytkownika
romankr
 
 
Posty: 140
Rejestracja: ndz lut 27, 2005 6:06 pm
Lokalizacja: Kraków
Kontaktowanie:

Post autor: romankr » wt kwie 08, 2008 7:23 pm

wymienić szczęki, klocki, wyczyścić samoregulatory, przesmarować prowadnice klocków, wymienić reperaturki zacisków, powinno pomóc, jeżeli to nie pomorze
jedyne co pozostało to kiepskie bębny.
Koszt całej operacji ok 200 zł i trochę pracy
:)2
Daihatsu Rocky 2,8 td 87r dawca
Daihatsu Rocky 2,8 td 86r gotowy

Awatar użytkownika
kubolMB
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 72
Rejestracja: sob sie 30, 2008 12:33 pm
Lokalizacja: Pyrlandia

Post autor: kubolMB » śr paź 29, 2008 11:16 am

Odświeżam temat, miałem podobnie, regulacja regulatorów nic nie dała, dopiero reparaturki pompy hamulcowej - zestaw gumek kupiony za chyba 30 zł. 3 tygodnie hamulce jak brzytwa, teraz znów zaczyna się zapadać pedał. Już nie ma co naprawić, chyba pompa siada?
Kuba
ex: Suzuki Samurai cabrio 1.3 '91
ex: Pajero II 2.5 TD '92
ex: Feroza Limited 1.6i 16V '92

Awatar użytkownika
TomaszRT
 
 
Posty: 5971
Rejestracja: pt lis 17, 2006 9:08 am
Lokalizacja: Rzeszów/Wyspa

Post autor: TomaszRT » śr paź 29, 2008 12:51 pm

Może te gumki za 30 choojowe po prostu..
'częściej patrzę się na wschód, chyba tam patrzę od zawsze...'

Awatar użytkownika
kubolMB
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 72
Rejestracja: sob sie 30, 2008 12:33 pm
Lokalizacja: Pyrlandia

Post autor: kubolMB » śr paź 29, 2008 2:23 pm

TomaszRT pisze:Może te gumki za 30 choojowe po prostu..
:D Może tak, ale to jedyne jakie były w kraju, gdy zamawiałem (wg. programu w sklepie) :D
Kuba
ex: Suzuki Samurai cabrio 1.3 '91
ex: Pajero II 2.5 TD '92
ex: Feroza Limited 1.6i 16V '92

Awatar użytkownika
Ojo
 
 
Posty: 210
Rejestracja: pn sie 14, 2006 6:51 pm
Lokalizacja: Warmia

Post autor: Ojo » śr paź 29, 2008 4:58 pm

Ja juz przyzwyczaiłem się do tego, że co jakis czas podkręcam regulatory.
Mimo że jeżdże tylko okazjonalnie na imprezach, to okładziny szczęk ida w zastraszającym tempie. Warto rzucić okiem na stan powierzchi trących bębna. Obecność rantu na obwodzie powoduje, że nie jesteś w stanie wykasować luzu między szczęką a bębnem, bo go nie założysz.
Borowiackie Stowarzyszenie Driftingu Polnego

Awatar użytkownika
kw99
Posty: 759
Rejestracja: pt gru 07, 2007 8:12 am
Lokalizacja: Krynica-Zdrój

Post autor: kw99 » czw paź 30, 2008 5:07 am

no masz racje z regulatorami jest tak że co jakiś czas trzeba podłubać 8)
PATROL lift 10" + simex 35" SWAP JEEP 5,2 V8 :)21

Awatar użytkownika
kubolMB
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 72
Rejestracja: sob sie 30, 2008 12:33 pm
Lokalizacja: Pyrlandia

Post autor: kubolMB » pt paź 31, 2008 9:30 am

A to nie jest tak, że gdy regulatory wymagają podkręcenia, to ręczny jest słaby? Bo u mnie ręczny jak brzytwa.
Kuba
ex: Suzuki Samurai cabrio 1.3 '91
ex: Pajero II 2.5 TD '92
ex: Feroza Limited 1.6i 16V '92

Awatar użytkownika
kw99
Posty: 759
Rejestracja: pt gru 07, 2007 8:12 am
Lokalizacja: Krynica-Zdrój

Post autor: kw99 » wt lis 04, 2008 4:42 am

najczęściej jest słaby,u mnie był tak słaby że jak bym go wyją z auta to pewnie by się przewrócił 8)
PATROL lift 10" + simex 35" SWAP JEEP 5,2 V8 :)21

ODPOWIEDZ

Wróć do „Daihatsu”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość