Resory przód

Feroza, Wildcat, Rocky

Moderator: s3R

K260 Inowrocław
Posty: 761
Rejestracja: czw sie 23, 2007 12:37 pm
Lokalizacja: Inowrocław
Kontaktowanie:

Resory przód

Post autor: K260 Inowrocław » sob cze 14, 2008 3:36 pm

czy macie jakieś sprawdzone sposoby na zapobieganie siadaniu przednich resorów ??
jakieś trwalsze zamienniki
zamienniki czy może podklepac i dołożyc lage, od czego pasuje ??
Suzuki Samurai 1.3 Springi, simex, wolne mosty
Czyli moje potwory i spółka :)21 :)21

Awatar użytkownika
Hinek
Posty: 379
Rejestracja: pn sie 28, 2006 11:39 pm
Lokalizacja: Gdynia

Re: Resory przód

Post autor: Hinek » sob cze 14, 2008 4:35 pm

K260 Inowrocław pisze: jakieś trwalsze zamienniki czy może podklepac i dołożyc lage, od czego pasuje ??
Trwale to są oryginały. Tam są resory paraboliczne. Nie można dokładać
do nich zwykłych piór. Ja dołożyłem po jednym piórze, ale parabolicznym, wziętym z innej Rakiety. Problem przestał istnieć.
Możesz też zamówić nowe, np: Ironman :D
Pozdr.
Rocky--->T II --->Samurai--->Jeep XJ 4.0--->Monterey/Galloper :)

K260 Inowrocław
Posty: 761
Rejestracja: czw sie 23, 2007 12:37 pm
Lokalizacja: Inowrocław
Kontaktowanie:

Re: Resory przód

Post autor: K260 Inowrocław » sob cze 14, 2008 7:02 pm

Hinek pisze:
K260 Inowrocław pisze: jakieś trwalsze zamienniki czy może podklepac i dołożyc lage, od czego pasuje ??
Trwale to są oryginały. Tam są resory paraboliczne. Nie można dokładać
do nich zwykłych piór. Ja dołożyłem po jednym piórze, ale parabolicznym, wziętym z innej Rakiety. Problem przestał istnieć.
Możesz też zamówić nowe, np: Ironman :D
Pozdr.
Świetny żart :wink: :wink:
pomyśle kiedy bede miał kase :wink: :wink:
a którą licząc od głownego wyjąłes lage ??
i gdzie ją dałes ??
Suzuki Samurai 1.3 Springi, simex, wolne mosty
Czyli moje potwory i spółka :)21 :)21

Awatar użytkownika
kw99
Posty: 759
Rejestracja: pt gru 07, 2007 8:12 am
Lokalizacja: Krynica-Zdrój

Post autor: kw99 » sob cze 14, 2008 8:15 pm

mi kolega przaklepał i dołozył po jednum piórze od zuka narazie jest ok a z tyłu mam całe żukoskie + dłuższe wieszaki i taz jest OK 8)
PATROL lift 10" + simex 35" SWAP JEEP 5,2 V8 :)21

Awatar użytkownika
Mad Max
 
 
Posty: 264
Rejestracja: pn lis 19, 2007 8:00 pm
Lokalizacja: Porąbka

Post autor: Mad Max » sob cze 14, 2008 9:25 pm

taaaaa żukowskie i na pierwszej dziurze jesteś o 5cm krótszy :)21
"Żywot Briana"

-Mamo, czy ja mam duży nos??
-Przestań myśleć o seksie!

K260 Inowrocław
Posty: 761
Rejestracja: czw sie 23, 2007 12:37 pm
Lokalizacja: Inowrocław
Kontaktowanie:

Post autor: K260 Inowrocław » sob cze 14, 2008 9:59 pm

Mad Max pisze:taaaaa żukowskie i na pierwszej dziurze jesteś o 5cm krótszy :)21
i bezpłatny dentysta :)21
Suzuki Samurai 1.3 Springi, simex, wolne mosty
Czyli moje potwory i spółka :)21 :)21

Awatar użytkownika
Hinek
Posty: 379
Rejestracja: pn sie 28, 2006 11:39 pm
Lokalizacja: Gdynia

Re: Resory przód

Post autor: Hinek » sob cze 14, 2008 10:10 pm

K260 Inowrocław pisze:prz
a którą licząc od głownego wyjąłes lage ??
i gdzie ją dałes ??
Kupiłem swego czasu zużyte oryginalne przednie resory. Miejsce styku piór było zużyte. Główne pióro było przetarte prawie na wylot, a dolne zaostrzone na końcu :) Wziąłem to dolne, skróciłem po kilka cm. z każdej strony i dodałem jako trzecie. Zawias zrobił się twardszy, ale bez przesady.
Buda sie wyraźnie podniosła. Na razie nic się nie zmienia.
Przedtem resory kowal wyklepał, ale na krótko tylko pomogło.
Teraz mam z przodu trzypiórowe resory made in Daihatsu :D
Z tyłu główne pióra mam od Poloneza. Sprawdzają się. Przedtem oba były dorobione przez kowala i pękły. Tak że Poldek górą :wink:
Pozdr
Rocky--->T II --->Samurai--->Jeep XJ 4.0--->Monterey/Galloper :)

K260 Inowrocław
Posty: 761
Rejestracja: czw sie 23, 2007 12:37 pm
Lokalizacja: Inowrocław
Kontaktowanie:

Re: Resory przód

Post autor: K260 Inowrocław » ndz cze 15, 2008 3:16 am

Hinek pisze:
K260 Inowrocław pisze:prz
a którą licząc od głownego wyjąłes lage ??
i gdzie ją dałes ??
Kupiłem swego czasu zużyte oryginalne przednie resory. Miejsce styku piór było zużyte. Główne pióro było przetarte prawie na wylot, a dolne zaostrzone na końcu :) Wziąłem to dolne, skróciłem po kilka cm. z każdej strony i dodałem jako trzecie. Zawias zrobił się twardszy, ale bez przesady.
Buda sie wyraźnie podniosła. Na razie nic się nie zmienia.
Przedtem resory kowal wyklepał, ale na krótko tylko pomogło.
Teraz mam z przodu trzypiórowe resory made in Daihatsu :D
Z tyłu główne pióra mam od Poloneza. Sprawdzają się. Przedtem oba były dorobione przez kowala i pękły. Tak że Poldek górą :wink:
Pozdr
to bede motał, tylko mnie dziwi że takie krótkie pomagajA przy katowaniu w terenie
Suzuki Samurai 1.3 Springi, simex, wolne mosty
Czyli moje potwory i spółka :)21 :)21

Awatar użytkownika
kw99
Posty: 759
Rejestracja: pt gru 07, 2007 8:12 am
Lokalizacja: Krynica-Zdrój

Post autor: kw99 » ndz cze 15, 2008 7:35 am

Mad Max napisał
taaaaa żukowskie i na pierwszej dziurze jesteś o 5cm krótszy
możesz sprecyzowac "krótszy" bo nie bardzo rozumiem ?? Jak narazie na paru szlifach byłem i nie nazekam 8)
PATROL lift 10" + simex 35" SWAP JEEP 5,2 V8 :)21

Awatar użytkownika
romankr
 
 
Posty: 140
Rejestracja: ndz lut 27, 2005 6:06 pm
Lokalizacja: Kraków
Kontaktowanie:

Post autor: romankr » ndz cze 15, 2008 9:42 am

dodaj kolego po jednym piórze parabolicznym tej samej długości co główne sprawdzony sposób :)2
Daihatsu Rocky 2,8 td 87r dawca
Daihatsu Rocky 2,8 td 86r gotowy

Awatar użytkownika
s3R
    
    
Posty: 4180
Rejestracja: śr lis 26, 2003 11:32 am
Lokalizacja: Porąbka

Post autor: s3R » ndz cze 15, 2008 10:45 am

Ja mam zdaje się tylko jedno pióro z przodu z oryginału.
Reszta jest wymieniona na nowe cieńsze pióra.
Mam ich w sumie..... 5 8)
Miętko nie jest ale auto się po zrobieniu 4-5 tysi nie opadło praktycznie w ogóle.
Zdrapek i poharatka

Awatar użytkownika
daniel sto
 
 
Posty: 1044
Rejestracja: czw mar 02, 2006 11:33 pm
Lokalizacja: KOŚCIERZYNA miasto z którego pochodził J-23

Re: Resory przód

Post autor: daniel sto » ndz cze 15, 2008 1:44 pm

Hinek pisze:
K260 Inowrocław pisze:prz
a którą licząc od głownego wyjąłes lage ??
i gdzie ją dałes ??
Kupiłem swego czasu zużyte oryginalne przednie resory. Miejsce styku piór było zużyte. Główne pióro było przetarte prawie na wylot, a dolne zaostrzone na końcu :) Wziąłem to dolne, skróciłem po kilka cm. z każdej strony i dodałem jako trzecie. Zawias zrobił się twardszy, ale bez przesady.
Buda sie wyraźnie podniosła. Na razie nic się nie zmienia.
Przedtem resory kowal wyklepał, ale na krótko tylko pomogło.
Teraz mam z przodu trzypiórowe resory made in Daihatsu :D
Z tyłu główne pióra mam od Poloneza. Sprawdzają się. Przedtem oba były dorobione przez kowala i pękły. Tak że Poldek górą :wink:
Pozdr

Od poldka nie były za długie?
4x4 FULL-GAZ KASZUBY
DAIHATSU ROCKY na mostach PATROLA
"DANIELO"

K260 Inowrocław
Posty: 761
Rejestracja: czw sie 23, 2007 12:37 pm
Lokalizacja: Inowrocław
Kontaktowanie:

Re: Resory przód

Post autor: K260 Inowrocław » pn lip 07, 2008 6:27 pm

daniel sto pisze:
Hinek pisze:
K260 Inowrocław pisze:prz
a którą licząc od głownego wyjąłes lage ??
i gdzie ją dałes ??
Kupiłem swego czasu zużyte oryginalne przednie resory. Miejsce styku piór było zużyte. Główne pióro było przetarte prawie na wylot, a dolne zaostrzone na końcu :) Wziąłem to dolne, skróciłem po kilka cm. z każdej strony i dodałem jako trzecie. Zawias zrobił się twardszy, ale bez przesady.
Buda sie wyraźnie podniosła. Na razie nic się nie zmienia.
Przedtem resory kowal wyklepał, ale na krótko tylko pomogło.
Teraz mam z przodu trzypiórowe resory made in Daihatsu :D
Z tyłu główne pióra mam od Poloneza. Sprawdzają się. Przedtem oba były dorobione przez kowala i pękły. Tak że Poldek górą :wink:
Pozdr

Od poldka nie były za długie?
właśnie ??
Suzuki Samurai 1.3 Springi, simex, wolne mosty
Czyli moje potwory i spółka :)21 :)21

K260 Inowrocław
Posty: 761
Rejestracja: czw sie 23, 2007 12:37 pm
Lokalizacja: Inowrocław
Kontaktowanie:

Post autor: K260 Inowrocław » pn lip 07, 2008 6:32 pm

I jeszcze jedno pytanie, mam resory przednie od rockyego 2.8 D ale są praktycznie w drgą strone przegięte, i mam pytanie czy to nic i wystarczy wyjąc pióro odpowiednio je podklepac i można dołożyc do resora ??

i pytanie numer 2 : auto tylko do terenu, chce żeby nie siadły te resory wiec czy byłby sens dołożyc dwie lagi od orginałów do orginałów ??
Suzuki Samurai 1.3 Springi, simex, wolne mosty
Czyli moje potwory i spółka :)21 :)21

Awatar użytkownika
profesorr
Posty: 788
Rejestracja: czw gru 07, 2006 8:16 am
Lokalizacja: małopolska

Post autor: profesorr » pn lip 07, 2008 9:44 pm

ad1.wystarczy
ad2.raczej będzie za dużo
tel660675798

Awatar użytkownika
Hinek
Posty: 379
Rejestracja: pn sie 28, 2006 11:39 pm
Lokalizacja: Gdynia

Re: Resory przód

Post autor: Hinek » ndz lip 13, 2008 10:14 pm

daniel sto pisze: Od poldka nie były za długie?
Są za długie. Fachowiec skrócił. Natomiast nie trzeba było wiercić nowego otworu wbrew temu co znalazlem gdzieś na forum.
Pozdr.
Rocky--->T II --->Samurai--->Jeep XJ 4.0--->Monterey/Galloper :)

K260 Inowrocław
Posty: 761
Rejestracja: czw sie 23, 2007 12:37 pm
Lokalizacja: Inowrocław
Kontaktowanie:

Re: Resory przód

Post autor: K260 Inowrocław » pn lip 14, 2008 8:33 am

Hinek pisze:
K260 Inowrocław pisze:prz
a którą licząc od głownego wyjąłes lage ??
i gdzie ją dałes ??
Kupiłem swego czasu zużyte oryginalne przednie resory. Miejsce styku piór było zużyte. Główne pióro było przetarte prawie na wylot, a dolne zaostrzone na końcu :) Wziąłem to dolne, skróciłem po kilka cm. z każdej strony i dodałem jako trzecie. Zawias zrobił się twardszy, ale bez przesady.
Buda sie wyraźnie podniosła. Na razie nic się nie zmienia.
Przedtem resory kowal wyklepał, ale na krótko tylko pomogło.
Teraz mam z przodu trzypiórowe resory made in Daihatsu :D
Z tyłu główne pióra mam od Poloneza. Sprawdzają się. Przedtem oba były dorobione przez kowala i pękły. Tak że Poldek górą :wink:
Pozdr

Ale przednie napewno nie klapną po mocnym katowaniu w terenie ??,bo nie chce mi sie co chwile eksperymentowac
Suzuki Samurai 1.3 Springi, simex, wolne mosty
Czyli moje potwory i spółka :)21 :)21

Awatar użytkownika
Hinek
Posty: 379
Rejestracja: pn sie 28, 2006 11:39 pm
Lokalizacja: Gdynia

Re: Resory przód

Post autor: Hinek » pn lip 14, 2008 5:17 pm

K260 Inowrocław pisze: Ale przednie napewno nie klapną po mocnym katowaniu w terenie ??,bo nie chce mi sie co chwile eksperymentowac
U mnie nie siada. Jak pisałem mam po trzy pióra. Główne + 2 pomocnicze.
Pozdr
Rocky--->T II --->Samurai--->Jeep XJ 4.0--->Monterey/Galloper :)

K260 Inowrocław
Posty: 761
Rejestracja: czw sie 23, 2007 12:37 pm
Lokalizacja: Inowrocław
Kontaktowanie:

Re: Resory przód

Post autor: K260 Inowrocław » pn lip 14, 2008 9:28 pm

Hinek pisze:
K260 Inowrocław pisze: Ale przednie napewno nie klapną po mocnym katowaniu w terenie ??,bo nie chce mi sie co chwile eksperymentowac
U mnie nie siada. Jak pisałem mam po trzy pióra. Główne + 2 pomocnicze.
Pozdr
Suzuki Samurai 1.3 Springi, simex, wolne mosty
Czyli moje potwory i spółka :)21 :)21

K260 Inowrocław
Posty: 761
Rejestracja: czw sie 23, 2007 12:37 pm
Lokalizacja: Inowrocław
Kontaktowanie:

Post autor: K260 Inowrocław » czw lip 17, 2008 1:06 pm

a resory na tył ??


żukowskie pasują bez przeróbek ??

ile piór odjąc ??
Suzuki Samurai 1.3 Springi, simex, wolne mosty
Czyli moje potwory i spółka :)21 :)21

K260 Inowrocław
Posty: 761
Rejestracja: czw sie 23, 2007 12:37 pm
Lokalizacja: Inowrocław
Kontaktowanie:

Post autor: K260 Inowrocław » pn lip 21, 2008 1:33 pm

tył już mam z głowy jutro do mnie przyjdą nowiutkie resory made in żuk :lol:

teraz jeszcze przód, a takie pytanie od czego jeszcze może podejśc laga na przód, jak nic nie znajde to bede cos dokładał od tylnych k 260 :cry: :cry:
Suzuki Samurai 1.3 Springi, simex, wolne mosty
Czyli moje potwory i spółka :)21 :)21

ODPOWIEDZ

Wróć do „Daihatsu”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość