Skaczące/falujące obroty? PILNE!

Feroza, Wildcat, Rocky

Moderator: s3R

Awatar użytkownika
Vielebny
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 68
Rejestracja: ndz sie 24, 2008 7:52 pm
Lokalizacja: 3miasto
Kontaktowanie:

Skaczące/falujące obroty? PILNE!

Post autor: Vielebny » ndz paź 26, 2008 8:30 pm

Witam po raz kolejny :)

Wymieniłem w Ferci nagrzewnicę. Dostęp do niej i do węży był fatalny, więc trzeba było od czasu dio czasu rozsunąć gdzieś kable czy węże.

Jakie jest moje zdziwienie, kiedy po naprawie nagrzewnica działa pięknie i wogóle ukł. chłodzenia jak ta lala, a silnik zaczął dziwnie nierówno pracować! Na początku włącza się i wskakuje na obroty ok. 2400. Potem chwilkę pracuje i nagle zaczyna skakać raz 1500 a raz 1600 obrotów. Samochód tak jakby dodawał gazu i go odpuszczał.

Z innych obserwacji:
- samochód na 1-szym, 2-gim, 3-biegu nie schodzi poniżej 1200obr. i ciągnie jak diesel
- kiedy dodam lekko gazu od razu łapie ok. 2500obr. i poniożej tego od razu spada i zaczyna szarpać na 1400-1500.
- samochód jeździ normalnie tylko na jałowym biegu jest falowanie.

Powietrza nigdzie nie łapie, przewody podłączalismy inne i to samo, kopuła i palec są prawie nowe. Samochód ma gaz sekwencyjny a objawy są zarówno na gazie jak i na benzynie.

CO TO MOŻE BYĆ?

Może wiecie gdzie jest silniczek krokowy? Gdzie są słynne elektrozawory wolnych obrotów?

Będę bardzo zobowiązany! :)2 Pozdrawiam

Awatar użytkownika
kubolMB
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 72
Rejestracja: sob sie 30, 2008 12:33 pm
Lokalizacja: Pyrlandia

Post autor: kubolMB » ndz paź 26, 2008 9:25 pm

Mi również tak falowały obroty, gdy zsunął się wężyk od podciśnienia, ale to było z przodu silnika, obok rozrządu.
Kuba
ex: Suzuki Samurai cabrio 1.3 '91
ex: Pajero II 2.5 TD '92
ex: Feroza Limited 1.6i 16V '92

Awatar użytkownika
Vielebny
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 68
Rejestracja: ndz sie 24, 2008 7:52 pm
Lokalizacja: 3miasto
Kontaktowanie:

Post autor: Vielebny » ndz paź 26, 2008 9:45 pm

Właśnie przeczytałem wszystkie posty odnośnie obrotów a forum ;) i powtarza się wersja z przewodami podciśnienia! Bardzo Ci dziękuję za utwierdzenie w tym przekonaniu i lecę to sprawdzić! Może wiesz ile ich jest i gdzie są?

Awatar użytkownika
Vielebny
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 68
Rejestracja: ndz sie 24, 2008 7:52 pm
Lokalizacja: 3miasto
Kontaktowanie:

Post autor: Vielebny » pn paź 27, 2008 8:46 am

Niestety,ale sprawdzilem wezyki i nie ma poprawy. Dzisiaj jeszcze sprobuje kazdy odlaczyc po kolei i obejrzec,czy nie jest dziurawy. Wyczytalem tez,ze moge wyregulowac wolne i szybkie obroty biegu jalowego. Czy naprawde moglo sie cos rozregulowac?

Awatar użytkownika
verbea
 
 
Posty: 178
Rejestracja: sob wrz 29, 2007 1:40 pm
Lokalizacja: Płock

Post autor: verbea » pn paź 27, 2008 11:42 am

Kolego u mnie tak było i się okazało że4 te gumki na wtryskach skrachciały i łapał lewego powietrza. wyjąłem wtryski i włożyłem na silikon i jest ok. (Takich gumek nie mośna nigdzie dokupię) Pozdrawiam
Frontera sport 2.8 tdi
Volvo XC 90 2.4 D5
Chrysler Pacifica 3,5
Yamaha Maxim 900

Awatar użytkownika
Vielebny
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 68
Rejestracja: ndz sie 24, 2008 7:52 pm
Lokalizacja: 3miasto
Kontaktowanie:

Post autor: Vielebny » pn paź 27, 2008 12:41 pm

Hej! Bardzo dziękuję za pomysły! Co się okazało:

- odłączony jeden z wężyków na przodzie silnika (przy majstrowaniu z wężami aczkolwiek musiał bardzo łatwo zejść). Był nieco ukryty przez inne. Po podłączeniu - normalna praca silnika na zimnym ok. 1400rpm a potem niżej.

BARDZO DIZĘKUJĘ I JAK BĘDĘ MIAŁ CHWILKĘ TO ZROBIĘ ZDJĘCIE FERALNEGO WĘZYKA DLA POTOMNYCh :) Pozdrawiam...

ODPOWIEDZ

Wróć do „Daihatsu”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość