Sprzęgło ślizga...
Moderator: s3R
Sprzęgło ślizga...
Ślizga po każdym mocniejszym dodaniu gazu, szczególnie na 4tym biegu. Podpowiedzcie jakie/gdzie/za ile kupić, czy musi być komplet, z dociskiem czy sama tarcza może wystarczy? A może ktoś z Kolegów ma na zbyciu? Feroza EL-II 94 rok.
Niegdyś Feroza, obecnie Land Rover Discovery I, 2.0Mpi '95 (gaz sekwencja).
no to wymianka,
różnie z tym jest, ja kupiłem wsio a po zdjęciu docisk był jak nófka
(tarczy nie było o łożysku nie wspomnę bo wydaje jakieś dzwięki przy kręceniu) i dobrze bo kupiłem nie ten co potrzeba
nie wiedziałem że są różne rozmiary w rakietach. Napewno wymień łożysko i tarczę, a jak masz kasę to najlepiej komplet. Niektórzy lepsi mechanicy wymieniają od razu także łożysko na wałe jak już skrzynię ściągniętą mają dla św. spokoju a to grosze.
różnie z tym jest, ja kupiłem wsio a po zdjęciu docisk był jak nófka


F78
rakieta to rocky, feroza to fercia. Za dużego wyboru do daihatsu to nie masz luk albo nipparts i nie poszalejesz cenowo za bardzo(były jeszcze jc ale tych to niepolecam). A wymiary - manulal f300 clutch. A w sklepie na necie po roczniku od około 450 zeta komlet.
Nie wiem jak z fercią ale z w rockim nie zawsze jest to wsadzone co nam się wydaje wg katalogów, np. intercars ma zły numer zamiennika łożyska do sprzęgła, można założyć ale do teriosa chyba
po drugie inwencja twórcza poprzedniego właściciela.................
a Polacy wyobraźnię to mają
Nie wiem jak z fercią ale z w rockim nie zawsze jest to wsadzone co nam się wydaje wg katalogów, np. intercars ma zły numer zamiennika łożyska do sprzęgła, można założyć ale do teriosa chyba


F78
Jestem 1-szym właścicielem w PL, auto od Niemca i wszystko w nim jest (jak dotąd) oryginalne. Finansowo to wolałbym aby się dało jedynie tarczę zmienić. No, chyba że same okładzinytower5 pisze: po drugie inwencja twórcza poprzedniego właściciela.......a Polacy wyobraźnię to mają

Niegdyś Feroza, obecnie Land Rover Discovery I, 2.0Mpi '95 (gaz sekwencja).
Niezgodzę się z tower5 niedawno wymieniałem kupiłem komplet można było wybrać cena od 200 do 450 w zależności od firmy.Kupiłem za 400 japońskie asin .Polecam wymienić komplet, docisk to ważne urządzenie .Przy wymianie zdejmij koło zamachowe i sprawdż czy niema wycieków na zimeringu ew. na misce olejowej , zaoszczędzisz ponownego rozbierania.
kis2001 pisze:Niezgodzę się z tower5 niedawno wymieniałem kupiłem komplet można było wybrać cena od 200 do 450 w zależności od firmy.Kupiłem za 400 japońskie asin .Polecam wymienić komplet, docisk to ważne urządzenie .Przy wymianie zdejmij koło zamachowe i sprawdż czy niema wycieków na zimeringu ew. na misce olejowej , zaoszczędzisz ponownego rozbierania.
aisin=oryginał ,a to że docisk wygląda jak nowy o niczym nie swiadczy bo siły docisku sprężyny nie sprawdzisz,często docisk wygląda jak nowy i nie robi,tylko komplet
tel660675798
A w Wyszkowie w Focie nie mają..?
Daihatsu 4x4 Fan Klub Polska [ http://daihatsu.glt.pl ] - znów OnLine (2o13r.)
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość