Feroza słaba .dusi sie powyżej 3000 obrotów
: ndz sty 10, 2010 2:30 pm
Witam
No i doszło że nasza niezawodna do tej pory Feroza dostała jakiejś usterki.
Mamy ją już jakiś czas.sprowadzona oczywiście z niemiec.Do tej pory działała bez zarzutu .Aż ostatnio zaczeło się z nią coś dziwnego dziać.W czasie jazdy powyżej 3 tysięcy obrotów przestała iść,brak jej mocy a obroty spadają .na postoju da ise ją wkręcić powyżej 4tys/obr poczym następuje strzał z tłumika.Za każdym razem .
Jako że do tej pory nic się nie działo z samochodem i wymienialiśmy tylko olej i filtr oleju.Postanowiłem mu w końcu wymienić filtr paliwa. No i tu ciekawostka wygląda na to że już ktoś kiedyś pomylił wejścia filtra i zamontował go na odwrót .A ja chyba teraz powtórzyłem ten błąd który trzeba będzie naprawić ..niech mnie ktoś wyprowadzi z błędu.
http://img229.imageshack.us/img229/8684/dscf0033tq.jpg
Tak samo był zamontowany stary filtr, czyli na górze IN a od spodu OUT ale patrząc na przewody paliwowe powinno być chyba na odwrót, mógłby ktoś zobaczyć jak ma u siebie?
W przyszłym tygodniu trzeba się będzie zabrać za świece i kopułkę.Bo tak to się nie da jeździć po tych zaspach co mam na drodze
pozdrawiam Radzioo
No i doszło że nasza niezawodna do tej pory Feroza dostała jakiejś usterki.
Mamy ją już jakiś czas.sprowadzona oczywiście z niemiec.Do tej pory działała bez zarzutu .Aż ostatnio zaczeło się z nią coś dziwnego dziać.W czasie jazdy powyżej 3 tysięcy obrotów przestała iść,brak jej mocy a obroty spadają .na postoju da ise ją wkręcić powyżej 4tys/obr poczym następuje strzał z tłumika.Za każdym razem .
Jako że do tej pory nic się nie działo z samochodem i wymienialiśmy tylko olej i filtr oleju.Postanowiłem mu w końcu wymienić filtr paliwa. No i tu ciekawostka wygląda na to że już ktoś kiedyś pomylił wejścia filtra i zamontował go na odwrót .A ja chyba teraz powtórzyłem ten błąd który trzeba będzie naprawić ..niech mnie ktoś wyprowadzi z błędu.
http://img229.imageshack.us/img229/8684/dscf0033tq.jpg
Tak samo był zamontowany stary filtr, czyli na górze IN a od spodu OUT ale patrząc na przewody paliwowe powinno być chyba na odwrót, mógłby ktoś zobaczyć jak ma u siebie?
W przyszłym tygodniu trzeba się będzie zabrać za świece i kopułkę.Bo tak to się nie da jeździć po tych zaspach co mam na drodze
pozdrawiam Radzioo