-1 np. w mercedesie jak zdejmie sie głowicę i uszczelka jest orginał to ma numery i oznaczenia ,jeśli następna to już nie czy w ferozie może być podobnie bo numerów nie znalazłem?
-2.standardowo po wymieszaniu oleju z wodą po naprawie zalewa sie olejem jedzie jeden dzień potem zmiana i już jest dobrze czy tu zda to egzamin?
-3 z jaką siła przykręcać głowice ?
-4. jakie są nominalne luzy zaworowe bo wydaję się jakby cóś tam mocno lata?
-5.czy przy ustawianiu rozrządu mogą być jakieś kruczki?
szukajki używałem ale może zbyt powierzchownie jeśli temat już gdzieś jest z góry dziękuję za skierowanie mnie na własciwy tor.

-gdzie kupować następujące uszczelki
-pod kolektor ssący
-pod kolektor wydechowy
-pod uszczelkę
pod pokrywę zaworów
i jaki jest orientacyjny koszt.
na razie tyle z góry dziękuję za pomoc .