Witam wszystkich.
Tak czytam iczytam o tych blokadach w ferozie,blokady na stale nie ma(to wiadomo)LSD czy jakos tak to niewiem,ale jak LSD to niby automatyczna cierna i nie ma przelacznika w kabinie DIFFLOCK.A ja mam taki kolo wajhy zmiany biegow i jak wlacze to zapala sie lampka DIFFLOCK, wiec o co w tym chodzi?
To mam automat cierny LSD czy nie?czy blokade 100%?
Dzieki z gory za odp.
Feroza iblokada
Moderator: s3R
-
- jestem tu nowy...
- Posty: 44
- Rejestracja: czw lip 07, 2011 10:55 am
Re: Feroza iblokada
To akurat jest blokada tylko że centralnego, tzn: masz wersję ferozy bez reduktora i z centralnym dyfrem (tzw. AllTime4WD).
Normalnie możesz jeździć po czarnym na 4 - mechanizm kompensuje różnice w prędkości między osiami, natomiast po załączeniu tej wajchy spina na sztywno i obie osie są napędzane jednakowo (50/50)
Normalnie możesz jeździć po czarnym na 4 - mechanizm kompensuje różnice w prędkości między osiami, natomiast po załączeniu tej wajchy spina na sztywno i obie osie są napędzane jednakowo (50/50)
-
- jestem tu nowy...
- Posty: 44
- Rejestracja: czw lip 07, 2011 10:55 am
Re: Feroza iblokada
chcesz mi powiedziec ze naped na 4 jest na stale, a po przelaczeniu tej wajhy dopiero wlaczam blokade?
jak moge to rozpoznac naocznie?
wydawalo mi sie ze ciagnie tylko na tyl.
jak moge to rozpoznac naocznie?
wydawalo mi sie ze ciagnie tylko na tyl.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości