Feroza z miedzyosiowym

Feroza, Wildcat, Rocky

Moderator: s3R

Awatar użytkownika
vandall1
 
 
Posty: 10415
Rejestracja: sob kwie 10, 2004 1:26 am
Lokalizacja: Gdynia

Feroza z miedzyosiowym

Post autor: vandall1 » wt gru 18, 2012 1:18 am

Czy ktoś to ma?
Interesuje mnie czy to ma Part Time,czy tylko Full Time i 2WD?
Mam niejasność :roll:
KASZTANIARZ- SENIOR
BUDUJEMY PROTOTYPY
tel 798215618 /GG2385761/
blaszczyk4x4.pl

Awatar użytkownika
s3R
    
    
Posty: 4180
Rejestracja: śr lis 26, 2003 11:32 am
Lokalizacja: Porąbka

Re: Feroza z miedzyosiowym

Post autor: s3R » wt gru 18, 2012 9:21 am

Z tego co pamiętam to full time z blokowanym międzyosiowym dyfrem.
Tak jest też w teriosie.
Zdrapek i poharatka

Awatar użytkownika
Jogi4x4
 
 
Posty: 1148
Rejestracja: czw maja 11, 2006 7:28 am
Lokalizacja: PZL

Re: Feroza z miedzyosiowym

Post autor: Jogi4x4 » wt gru 18, 2012 4:32 pm

U mnie po mieście jeździ jedna taka, strasznie pognita ale 4WD i tam jest full-time.
Galloper LWB - turysta

sylvan
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 75
Rejestracja: ndz lut 18, 2007 12:24 pm
Lokalizacja: beskid niski

Re: Feroza z miedzyosiowym

Post autor: sylvan » wt gru 18, 2012 6:09 pm

Wg. user manuala "reduktor" ma tylko dwa położenia lewarka - full time i centr. diff lock, nie ma więc 2WD, ani redukcji, a szkoda bo fajne by to było na zimę.

Awatar użytkownika
vandall1
 
 
Posty: 10415
Rejestracja: sob kwie 10, 2004 1:26 am
Lokalizacja: Gdynia

Re: Feroza z miedzyosiowym

Post autor: vandall1 » wt gru 18, 2012 10:19 pm

A pogrzebałem troche w manualach i znalazlem to.
Fajne niby,ale brak reduktora,co powoduje,ze tracę tym zainteresowanie :)3
Dobrym pomysłem byłoby jak sądzę zostawienie reduktora jak jest plus wiskoza/lub tp/ na przednim wale :roll:
KASZTANIARZ- SENIOR
BUDUJEMY PROTOTYPY
tel 798215618 /GG2385761/
blaszczyk4x4.pl

sylvan
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 75
Rejestracja: ndz lut 18, 2007 12:24 pm
Lokalizacja: beskid niski

Re: Feroza z miedzyosiowym

Post autor: sylvan » śr gru 19, 2012 3:43 pm

Pomysł niegłupi, tylko wykonanie dośc trudne.. Musiałaby ta wiskoza miec możliwośc blokowania jakimś sprzęgłem kłowym na cięższy teren, a tak na drodze to powinno śmigac. No i powinno to pracowac w zamkniętej i szczelnej obudowie..
Łatwiejsze zdaje się byc zmiana reduktora na inny, tylko że np. pajero i jeep mają wał po niewłaściwej stronie, nie wiem jak land(range)rover. OO niva chyba by podchodziła, ale ilośc motania, a póżniej ta legendarna trwałośc zniechęca...

ps. przepraszam za brak "ci" - instalowałem coś ostatnio i mi zjadło tę literkę.

Awatar użytkownika
vandall1
 
 
Posty: 10415
Rejestracja: sob kwie 10, 2004 1:26 am
Lokalizacja: Gdynia

Re: Feroza z miedzyosiowym

Post autor: vandall1 » śr gru 19, 2012 9:04 pm

Nie musi być wiskoza,choć to wydaje sie najprostsze :roll:
Freelander,volvo miały zdaje sie taki system/przy moscie?/.
Bym pokombinował,ale nie mam klamotów.
KASZTANIARZ- SENIOR
BUDUJEMY PROTOTYPY
tel 798215618 /GG2385761/
blaszczyk4x4.pl

Awatar użytkownika
apede
 
 
Posty: 3873
Rejestracja: ndz maja 15, 2005 10:23 pm
Lokalizacja: miasto 9 zajezdni
Kontaktowanie:

Re: Feroza z miedzyosiowym

Post autor: apede » czw gru 20, 2012 8:04 am

To może nie wiskoza, ale układ taki jak suvach typu kaszkaj, SX4 itp.: sprzęgło wielopłytkowe (coś jak haldex) ale z możliwością zapięcia na sztywno (w SX4 jest przełącznik off/4x4auto/4x4lock czy jakoś tak). :roll:
loppujen lopuksi suzuki neliveto
https://www.flickr.com/photos/apede22
Bareja wieszczem narodowym...

ODPOWIEDZ

Wróć do „Daihatsu”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość