Chrupek do pracy.
Moderator: moralez
Re: Chrupek do pracy.
ja to bym się najchętniej za coś zamienił.. wtedy nie szkoda tak bardzo. Jakiś motur ciekawy, działkę pod innowrocławiem, starucha...
a co do dzipa. Chciałbym 3.6 ale tak naprawdę to kupię to co mnie samo znajdzie. Ciśnienie zero
a co do dzipa. Chciałbym 3.6 ale tak naprawdę to kupię to co mnie samo znajdzie. Ciśnienie zero
Re: Chrupek do pracy.
Ale ten dżip to na wyjazdy czy za rencza?
Your body is not a temple, it's an amusement park. Enjoy the ride.
tel. 504126172
tel. 504126172
Re: Chrupek do pracy.
no za tujotę
rencza może zamienic chyba tylko inny rencz więc chwilę to potrwa..
rencza może zamienic chyba tylko inny rencz więc chwilę to potrwa..
Re: Chrupek do pracy.
a ja powiem że po ponad półtora roku używania węglarki, raczej bym nie zamienił na nic innego w podobnych pieniądzach
wiem dziwne
ale pali mało, nie psuje się, miejsca w pizdu i trochę, ciąga wszytko co podepnę, ma pakę na tonę węgla czy innego chrustu, na 33 spala od 8,5 do 10 litrów przy na prawdę wielkim betonie w sandałach 12l (ale prędkości ponad autostradowe mocno)... no właśnie jeździ poprawnie 180km/h na 33 calach bez większych scen (nie tak jak trooper 3,2V6 tam 160 i brakowało już pary
)
oglądnąłem dużo samochodów i na prawdę w najlepszym stanie były pickupy (zwykle po firmach budowlanych
) te cacka TLC100/120 i tym podobne miały ładny lakier z góry... ale pod spodem rozłaziły się na drobne, i mówimy o stosunkowo młodych autach
Hilux, D-max czy Ranger Wildtrack były w najsensowniejszych stanach i blacharskich i mechanicznych


ale pali mało, nie psuje się, miejsca w pizdu i trochę, ciąga wszytko co podepnę, ma pakę na tonę węgla czy innego chrustu, na 33 spala od 8,5 do 10 litrów przy na prawdę wielkim betonie w sandałach 12l (ale prędkości ponad autostradowe mocno)... no właśnie jeździ poprawnie 180km/h na 33 calach bez większych scen (nie tak jak trooper 3,2V6 tam 160 i brakowało już pary

oglądnąłem dużo samochodów i na prawdę w najlepszym stanie były pickupy (zwykle po firmach budowlanych

Hilux, D-max czy Ranger Wildtrack były w najsensowniejszych stanach i blacharskich i mechanicznych

Quidquid latine dictum sit, altum videtur
Cokolwiek powiesz po łacinie, brzmi mądrze
Cokolwiek powiesz po łacinie, brzmi mądrze
Re: Chrupek do pracy.
jeśli akceptuje się pickupa to owszem
mnie idea zbierania jabłek grabkami z paki mniej łechce
mnie idea zbierania jabłek grabkami z paki mniej łechce
Re: Chrupek do pracy.
montujesz roletę i nic nie wpada
co do komfortu, to nie widzę różnicy, nawet na resorze nie jest źle (nie na seryjnym)największą wadą pickupa jest jego długość i kąt zejścia/rampowy, reszta jest więcej niż akceptowalna
radzi sobie to w terenie normalnie, bez scen, mocy i momentu zwykle ma fhuj i troche.... ja tylko żałuje, że isuzu porzuciło drążki skrętne z przodu na rzecz mcpersona

co do komfortu, to nie widzę różnicy, nawet na resorze nie jest źle (nie na seryjnym)największą wadą pickupa jest jego długość i kąt zejścia/rampowy, reszta jest więcej niż akceptowalna
radzi sobie to w terenie normalnie, bez scen, mocy i momentu zwykle ma fhuj i troche.... ja tylko żałuje, że isuzu porzuciło drążki skrętne z przodu na rzecz mcpersona
Quidquid latine dictum sit, altum videtur
Cokolwiek powiesz po łacinie, brzmi mądrze
Cokolwiek powiesz po łacinie, brzmi mądrze
- minizbowid
-
- Posty: 4044
- Rejestracja: czw lut 19, 2009 7:00 pm
- Lokalizacja: Świdnik k. Mełgwi
Re: Chrupek do pracy.
I bardzo dobrze, bo byś już nie chwalił, jaki to Trooper był świetny

Shadow C2 aka Chujamba
DR800S

DR800S

Re: Chrupek do pracy.
po prostu byłby nowszy troooperminizbowid pisze: ↑wt mar 28, 2023 9:12 amI bardzo dobrze, bo byś już nie chwalił, jaki to Trooper był świetny![]()


bo żeby było śmiesznie dużo części, jest dokładnie tych samych

Quidquid latine dictum sit, altum videtur
Cokolwiek powiesz po łacinie, brzmi mądrze
Cokolwiek powiesz po łacinie, brzmi mądrze
Re: Chrupek do pracy.
no już jużlbl78 pisze: ↑wt mar 28, 2023 8:26 ammontujesz roletę i nic nie wpada![]()
co do komfortu, to nie widzę różnicy, nawet na resorze nie jest źle (nie na seryjnym)największą wadą pickupa jest jego długość i kąt zejścia/rampowy, reszta jest więcej niż akceptowalna
radzi sobie to w terenie normalnie, bez scen, mocy i momentu zwykle ma fhuj i troche.... ja tylko żałuje, że isuzu porzuciło drążki skrętne z przodu na rzecz mcpersona
parę węglarek miałem i mniej więcej wiem dlaczego mi nie pasują
i potem je znowu kupuję żeby utrwalić wiedzę

- Misiek Cypr
-
- Posty: 13258
- Rejestracja: wt sie 21, 2007 4:06 pm
- Lokalizacja: Gdynia
Re: Chrupek do pracy.
Czemu nie Duster?tobi1 pisze: ↑pn mar 27, 2023 9:21 amKilka sztuk aut w teren miałem, fakt i każde miało plusy dodatnie i plusy ujemne.
Auto do pracy - pracuje jako kierownik planu albo lokacyjny - często gęsto trzeba przewieść sprzet w środku - gabaryty długiego montereya jak najbardziej wystarczające.
Zdecydowanie Dizel..bo tak.
Szuruburu forester - nie jest zły ale jako 2 autko w typ przypadku.
A patomna J95?
Obecnie park maszyn nie zawiera 4x4
513549044
513549044
Re: Chrupek do pracy.
ja wiem, że Ty nie lubiszMroczny pisze: ↑wt mar 28, 2023 10:31 amno już jużlbl78 pisze: ↑wt mar 28, 2023 8:26 ammontujesz roletę i nic nie wpada![]()
co do komfortu, to nie widzę różnicy, nawet na resorze nie jest źle (nie na seryjnym)największą wadą pickupa jest jego długość i kąt zejścia/rampowy, reszta jest więcej niż akceptowalna
radzi sobie to w terenie normalnie, bez scen, mocy i momentu zwykle ma fhuj i troche.... ja tylko żałuje, że isuzu porzuciło drążki skrętne z przodu na rzecz mcpersona
parę węglarek miałem i mniej więcej wiem dlaczego mi nie pasują
i potem je znowu kupuję żeby utrwalić wiedzę
![]()


i może jakby mój budżet wychodził poza kasę, którą miałem, coś by się znalazło.... ale niby co? stara J8? bez sensu disco? tym bardziej bez sensu, trooper niestety też już wiekowa maszyna
100 czy 120, które oglądałem w tych pieniądzach, to były szroty za 70-90 tysi w które musiałbym wpakować worek kasy,
patrola 3,0? to już bym wolał troopera w dieslu, mniejsza szansa na mine

Quidquid latine dictum sit, altum videtur
Cokolwiek powiesz po łacinie, brzmi mądrze
Cokolwiek powiesz po łacinie, brzmi mądrze
- Bratproroka
-
- Posty: 6706
- Rejestracja: ndz paź 15, 2006 3:17 pm
- Lokalizacja: Śląsk/Rzeszów/Lepiej nie gadać
- Kontaktowanie:
Re: Chrupek do pracy.
>160 km/h na 33" w 30 letnim śmietniku. Co może pójść nie tak.lbl78 pisze: ↑pn mar 27, 2023 9:43 pma ja powiem że po ponad półtora roku używania węglarki, raczej bym nie zamienił na nic innego w podobnych pieniądzachwiem dziwne
![]()
ale pali mało, nie psuje się, miejsca w pizdu i trochę, ciąga wszytko co podepnę, ma pakę na tonę węgla czy innego chrustu, na 33 spala od 8,5 do 10 litrów przy na prawdę wielkim betonie w sandałach 12l (ale prędkości ponad autostradowe mocno)... no właśnie jeździ poprawnie 180km/h na 33 calach bez większych scen (nie tak jak trooper 3,2V6 tam 160 i brakowało już pary)
oglądnąłem dużo samochodów i na prawdę w najlepszym stanie były pickupy (zwykle po firmach budowlanych) te cacka TLC100/120 i tym podobne miały ładny lakier z góry... ale pod spodem rozłaziły się na drobne, i mówimy o stosunkowo młodych autach
Hilux, D-max czy Ranger Wildtrack były w najsensowniejszych stanach i blacharskich i mechanicznych![]()
IMGW powinno wydawać ostrzeżenia o ruchu tego typu na drogach publicznych.
Beware The Rage Of A Berserker
Monterey 3.2 LTD 31" AT - Turystycznie
Monterey 3.2 LTD 31" AT - Turystycznie
Re: Chrupek do pracy.
ja lubięlbl78 pisze: ↑wt mar 28, 2023 2:33 pmja wiem, że Ty nie lubiszMroczny pisze: ↑wt mar 28, 2023 10:31 amno już jużlbl78 pisze: ↑wt mar 28, 2023 8:26 ammontujesz roletę i nic nie wpada![]()
co do komfortu, to nie widzę różnicy, nawet na resorze nie jest źle (nie na seryjnym)największą wadą pickupa jest jego długość i kąt zejścia/rampowy, reszta jest więcej niż akceptowalna
radzi sobie to w terenie normalnie, bez scen, mocy i momentu zwykle ma fhuj i troche.... ja tylko żałuje, że isuzu porzuciło drążki skrętne z przodu na rzecz mcpersona
parę węglarek miałem i mniej więcej wiem dlaczego mi nie pasują
i potem je znowu kupuję żeby utrwalić wiedzę
![]()
ale akurat argument z jabłkami... no taki se
i może jakby mój budżet wychodził poza kasę, którą miałem, coś by się znalazło.... ale niby co? stara J8? bez sensu disco? tym bardziej bez sensu, trooper niestety też już wiekowa maszyna
100 czy 120, które oglądałem w tych pieniądzach, to były szroty za 70-90 tysi w które musiałbym wpakować worek kasy,
patrola 3,0? to już bym wolał troopera w dieslu, mniejsza szansa na mine![]()
tylko mam 4os rodzinę i psa
i na nartach lubię mieć buty w cieple. A jak kupię siatkę pomrańczy to nie chcę aby mi się rozpadła na pace - stąd te grabki. I jedziemy zimą to niby gdzie mamy dać kurtki? itd itd..
natomiast bardzo miło wspominam pickupa dodża co 15 lat temu miałem bo jako jedyny był autentycznie wygodny. l200 też było fajne
Re: Chrupek do pracy.
Przecież jeśli przy tych parametrach to się nie rozpadło, to znaczy, że sie drgania kompensują na wszystkich osiach, xyz. Suniesz, tylko precesja wymusza czasem kontakt z asfaltemBratproroka pisze: ↑wt mar 28, 2023 2:39 pm>160 km/h na 33" w 30 letnim śmietniku. Co może pójść nie tak.lbl78 pisze: ↑pn mar 27, 2023 9:43 pma ja powiem że po ponad półtora roku używania węglarki, raczej bym nie zamienił na nic innego w podobnych pieniądzachwiem dziwne
![]()
ale pali mało, nie psuje się, miejsca w pizdu i trochę, ciąga wszytko co podepnę, ma pakę na tonę węgla czy innego chrustu, na 33 spala od 8,5 do 10 litrów przy na prawdę wielkim betonie w sandałach 12l (ale prędkości ponad autostradowe mocno)... no właśnie jeździ poprawnie 180km/h na 33 calach bez większych scen (nie tak jak trooper 3,2V6 tam 160 i brakowało już pary)
oglądnąłem dużo samochodów i na prawdę w najlepszym stanie były pickupy (zwykle po firmach budowlanych) te cacka TLC100/120 i tym podobne miały ładny lakier z góry... ale pod spodem rozłaziły się na drobne, i mówimy o stosunkowo młodych autach
Hilux, D-max czy Ranger Wildtrack były w najsensowniejszych stanach i blacharskich i mechanicznych![]()
IMGW powinno wydawać ostrzeżenia o ruchu tego typu na drogach publicznych.

A destiny - it's the rising sun
Zawodowo patrzę na ptaki
Zawodowo patrzę na ptaki

Re: Chrupek do pracy.
jak pojazd jest w dobrym stanie technicznym, to nie ma wiele znaczenia czy ma 30 czy 10, i serio ten 30 letni trooper był w lepszym kuźwa stanie niż ze 2-3 "nowe" toyoty co oglądałem, i zapewniam Was, że one nie jeździły 50 km/h
jak zresztą żadne auto tych gabarytów po 2000r 
160km/h w wielu miejscach to normalna prędkość autostradowa i nie widzę w tym nic dziwnego, nie wiem w jakim Wy macie stanie auta.....
kwestia jazdy na wyciąg może u nas nie być zauważalna, mamy wyciąg pod nosem, fakt nie było to nigdy problemem, w normalnym aucie nawet się nie zdąży zagrzać, więc wsio ryba
3 osoby i pies jakoś się mieszczą, bez scen, z kurtkami i innymi przydasiami
Siatki z jabłkami też


160km/h w wielu miejscach to normalna prędkość autostradowa i nie widzę w tym nic dziwnego, nie wiem w jakim Wy macie stanie auta.....

kwestia jazdy na wyciąg może u nas nie być zauważalna, mamy wyciąg pod nosem, fakt nie było to nigdy problemem, w normalnym aucie nawet się nie zdąży zagrzać, więc wsio ryba
3 osoby i pies jakoś się mieszczą, bez scen, z kurtkami i innymi przydasiami

Siatki z jabłkami też

Quidquid latine dictum sit, altum videtur
Cokolwiek powiesz po łacinie, brzmi mądrze
Cokolwiek powiesz po łacinie, brzmi mądrze
- Bratproroka
-
- Posty: 6706
- Rejestracja: ndz paź 15, 2006 3:17 pm
- Lokalizacja: Śląsk/Rzeszów/Lepiej nie gadać
- Kontaktowanie:
Re: Chrupek do pracy.
We se kiedy zrób eksperyment i wyhamuj normalnym autem ze 160 km/h awaryjnie. Od 160 km/h w normalnym ruchu ulicznym nie są śmietniki na 33" MT. I nigdy nie były.lbl78 pisze: ↑wt mar 28, 2023 4:00 pmjak pojazd jest w dobrym stanie technicznym, to nie ma wiele znaczenia czy ma 30 czy 10, i serio ten 30 letni trooper był w lepszym kuźwa stanie niż ze 2-3 "nowe" toyoty co oglądałem, i zapewniam Was, że one nie jeździły 50 km/hjak zresztą żadne auto tych gabarytów po 2000r
160km/h w wielu miejscach to normalna prędkość autostradowa i nie widzę w tym nic dziwnego, nie wiem w jakim Wy macie stanie auta.....![]()
kwestia jazdy na wyciąg może u nas nie być zauważalna, mamy wyciąg pod nosem, fakt nie było to nigdy problemem, w normalnym aucie nawet się nie zdąży zagrzać, więc wsio ryba
3 osoby i pies jakoś się mieszczą, bez scen, z kurtkami i innymi przydasiami
Siatki z jabłkami też![]()
Beware The Rage Of A Berserker
Monterey 3.2 LTD 31" AT - Turystycznie
Monterey 3.2 LTD 31" AT - Turystycznie
Re: Chrupek do pracy.
Powedz to właścicielom patroli po przeszczepie V8 i na 35x12,5x15Bratproroka pisze: ↑wt mar 28, 2023 4:06 pmWe se kiedy zrób eksperyment i wyhamuj normalnym autem ze 160 km/h awaryjnie. Od 160 km/h w normalnym ruchu ulicznym nie są śmietniki na 33" MT. I nigdy nie były.lbl78 pisze: ↑wt mar 28, 2023 4:00 pmjak pojazd jest w dobrym stanie technicznym, to nie ma wiele znaczenia czy ma 30 czy 10, i serio ten 30 letni trooper był w lepszym kuźwa stanie niż ze 2-3 "nowe" toyoty co oglądałem, i zapewniam Was, że one nie jeździły 50 km/hjak zresztą żadne auto tych gabarytów po 2000r
160km/h w wielu miejscach to normalna prędkość autostradowa i nie widzę w tym nic dziwnego, nie wiem w jakim Wy macie stanie auta.....![]()
kwestia jazdy na wyciąg może u nas nie być zauważalna, mamy wyciąg pod nosem, fakt nie było to nigdy problemem, w normalnym aucie nawet się nie zdąży zagrzać, więc wsio ryba
3 osoby i pies jakoś się mieszczą, bez scen, z kurtkami i innymi przydasiami
Siatki z jabłkami też![]()

Żeby nie było, też mam obiekcje zgodne z Twoimi.
A destiny - it's the rising sun
Zawodowo patrzę na ptaki
Zawodowo patrzę na ptaki

- Bratproroka
-
- Posty: 6706
- Rejestracja: ndz paź 15, 2006 3:17 pm
- Lokalizacja: Śląsk/Rzeszów/Lepiej nie gadać
- Kontaktowanie:
Re: Chrupek do pracy.
Wystarczy pojechać na szkolenie z bezpiecznej jazdy. Swoim autem. Pełne 360 stopni przy 50 kmh otwiera oczy mocno. I trwale.
Beware The Rage Of A Berserker
Monterey 3.2 LTD 31" AT - Turystycznie
Monterey 3.2 LTD 31" AT - Turystycznie
Re: Chrupek do pracy.
upalam pickupa naście lat , jak każde auto ma swoje wady i zalety , jak dla moich potrzeb jest to najbardziej uniwersalny pojazd , lbl78 jeździł ze mną na mamutach i miał porównanie do swojego , a różnica wieku nie była duża , ja mam porównanie o dwie generacje do przodu w pickupie i to nie są już tylko typowe woły robocze , te auta w swojej klasie cenowej zapewniają dużo więcej niż plaskacz , co do taczek masz dość duży wybór : isuzu , mazda , vw , mitsubishi , nissan , ssangyong , tata motors , toyota , ford, ram itd. auta te są relatywnie młode i szpeju do nich jest naprawdę dużo i jest w czym wybierać ale to twoje pieniądze i ty decydujesz .
ps:
Ja zanim kupiłem pickupa szukałem parcha longa ale nic nie rokowało były opcje terrano, pajero , trafił się pickup w dobrych pieniądzach to kupiłem , awantura w domu co ja kupiłem , jeden miech do wyjazdu na urlop , żona w ciąży itd. W połowie drogi nad nasze morze była zadowolona i że to był dobry zakup , było komfortowo i bagażnik przeogromny
ps:
Ja zanim kupiłem pickupa szukałem parcha longa ale nic nie rokowało były opcje terrano, pajero , trafił się pickup w dobrych pieniądzach to kupiłem , awantura w domu co ja kupiłem , jeden miech do wyjazdu na urlop , żona w ciąży itd. W połowie drogi nad nasze morze była zadowolona i że to był dobry zakup , było komfortowo i bagażnik przeogromny

lodz4x4.weebly.com
d23 pickup
790-71-74-74
d23 pickup

790-71-74-74
- Bratproroka
-
- Posty: 6706
- Rejestracja: ndz paź 15, 2006 3:17 pm
- Lokalizacja: Śląsk/Rzeszów/Lepiej nie gadać
- Kontaktowanie:
Re: Chrupek do pracy.
Nikt nie neguje zalet praktycznych.
Poddaję w wątpliwość idealne prowadzenie czegokolwiek na 33"+ MT i lifcie przy takich prędkościach.
Poddaję w wątpliwość idealne prowadzenie czegokolwiek na 33"+ MT i lifcie przy takich prędkościach.
Beware The Rage Of A Berserker
Monterey 3.2 LTD 31" AT - Turystycznie
Monterey 3.2 LTD 31" AT - Turystycznie
- minizbowid
-
- Posty: 4044
- Rejestracja: czw lut 19, 2009 7:00 pm
- Lokalizacja: Świdnik k. Mełgwi
Re: Chrupek do pracy.
Nie znam, chyba nikt nie przeżył hamowaniaKrees pisze: ↑wt mar 28, 2023 4:11 pmPowedz to właścicielom patroli po przeszczepie V8 i na 35x12,5x15Bratproroka pisze: ↑wt mar 28, 2023 4:06 pmWe se kiedy zrób eksperyment i wyhamuj normalnym autem ze 160 km/h awaryjnie. Od 160 km/h w normalnym ruchu ulicznym nie są śmietniki na 33" MT. I nigdy nie były.lbl78 pisze: ↑wt mar 28, 2023 4:00 pmjak pojazd jest w dobrym stanie technicznym, to nie ma wiele znaczenia czy ma 30 czy 10, i serio ten 30 letni trooper był w lepszym kuźwa stanie niż ze 2-3 "nowe" toyoty co oglądałem, i zapewniam Was, że one nie jeździły 50 km/hjak zresztą żadne auto tych gabarytów po 2000r
160km/h w wielu miejscach to normalna prędkość autostradowa i nie widzę w tym nic dziwnego, nie wiem w jakim Wy macie stanie auta.....![]()
kwestia jazdy na wyciąg może u nas nie być zauważalna, mamy wyciąg pod nosem, fakt nie było to nigdy problemem, w normalnym aucie nawet się nie zdąży zagrzać, więc wsio ryba
3 osoby i pies jakoś się mieszczą, bez scen, z kurtkami i innymi przydasiami
Siatki z jabłkami też![]()
Żeby nie było, też mam obiekcje zgodne z Twoimi.

Shadow C2 aka Chujamba
DR800S

DR800S

Re: Chrupek do pracy.
Ale dlaczego na szkolenie?Bratproroka pisze: ↑wt mar 28, 2023 4:38 pmWystarczy pojechać na szkolenie z bezpiecznej jazdy. Swoim autem. Pełne 360 stopni przy 50 kmh otwiera oczy mocno. I trwale.
Bez sensu.
Wierz mi, do takich akcji DK19 pod Lubartowem jest optymalna

A destiny - it's the rising sun
Zawodowo patrzę na ptaki
Zawodowo patrzę na ptaki

Re: Chrupek do pracy.
To eee, yyy, wywołany do tablicy, Patrolem 30-50k rocznie zrobić spokojnie da się.
Ale nie będzie tanio, licz tak paliwo razy 1.5-dwa. Na zrobionym już na gotowo aucie.
Dawcę sobie musisz zrobić, tzn. wszystko wymienić albo rozkręcić. Chyba, że może się losowo psuć na losowy czas - to olać temat napraw.
Zliftowane i na 35x12.5 się prowadzi ładnie i przy 140 [szybicej się nie napędzałem...] Przy czym prowadzenie to jazda i zmiany pasów na czarnym, awaryjne hamowanie albo sterowność przy tym, to eee yyy taka wirtualna mocno. Trzymać odstęp trzeba jak ciężarówką.
Po deszczu potrafi postawić bokiem przy 60km/h jak się rozpędzasz na pasie wjazdowym na eskę, niezapomniane przeżycie... i na czymkolwiek te MT nie będą, taki efekt dadzą...

Ale nie będzie tanio, licz tak paliwo razy 1.5-dwa. Na zrobionym już na gotowo aucie.
Dawcę sobie musisz zrobić, tzn. wszystko wymienić albo rozkręcić. Chyba, że może się losowo psuć na losowy czas - to olać temat napraw.
Zliftowane i na 35x12.5 się prowadzi ładnie i przy 140 [szybicej się nie napędzałem...] Przy czym prowadzenie to jazda i zmiany pasów na czarnym, awaryjne hamowanie albo sterowność przy tym, to eee yyy taka wirtualna mocno. Trzymać odstęp trzeba jak ciężarówką.
Po deszczu potrafi postawić bokiem przy 60km/h jak się rozpędzasz na pasie wjazdowym na eskę, niezapomniane przeżycie... i na czymkolwiek te MT nie będą, taki efekt dadzą...
Re: Chrupek do pracy.
A jak jest 33 bez liftu? Dla kolegi pytamBratproroka pisze: ↑wt mar 28, 2023 5:15 pmNikt nie neguje zalet praktycznych.
Poddaję w wątpliwość idealne prowadzenie czegokolwiek na 33"+ MT i lifcie przy takich prędkościach.




Your body is not a temple, it's an amusement park. Enjoy the ride.
tel. 504126172
tel. 504126172
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość