Chrupek do pracy.

czyli to co nie pasuje nigdzie indziej ale wiąże się z offroad'em

Moderator: moralez

Awatar użytkownika
Mroczny
     
     
Posty: 40591
Rejestracja: ndz mar 27, 2005 12:55 am
Lokalizacja: Rzeszów

Re: Chrupek do pracy.

Post autor: Mroczny » pn mar 27, 2023 6:42 pm

ja to bym się najchętniej za coś zamienił.. wtedy nie szkoda tak bardzo. Jakiś motur ciekawy, działkę pod innowrocławiem, starucha...

a co do dzipa. Chciałbym 3.6 ale tak naprawdę to kupię to co mnie samo znajdzie. Ciśnienie zero

Awatar użytkownika
Kabal
 
 
Posty: 16844
Rejestracja: pt cze 09, 2006 9:47 am
Lokalizacja: Wrocław

Re: Chrupek do pracy.

Post autor: Kabal » pn mar 27, 2023 8:35 pm

Ale ten dżip to na wyjazdy czy za rencza?
Your body is not a temple, it's an amusement park. Enjoy the ride.
tel. 504126172

Awatar użytkownika
Mroczny
     
     
Posty: 40591
Rejestracja: ndz mar 27, 2005 12:55 am
Lokalizacja: Rzeszów

Re: Chrupek do pracy.

Post autor: Mroczny » pn mar 27, 2023 9:36 pm

no za tujotę

rencza może zamienic chyba tylko inny rencz więc chwilę to potrwa..

Awatar użytkownika
lbl78
 
 
Posty: 12631
Rejestracja: wt sie 08, 2006 9:43 pm
Lokalizacja: Jordanów/N.Targ

Re: Chrupek do pracy.

Post autor: lbl78 » pn mar 27, 2023 9:43 pm

a ja powiem że po ponad półtora roku używania węglarki, raczej bym nie zamienił na nic innego w podobnych pieniądzach :)21 wiem dziwne :)21

ale pali mało, nie psuje się, miejsca w pizdu i trochę, ciąga wszytko co podepnę, ma pakę na tonę węgla czy innego chrustu, na 33 spala od 8,5 do 10 litrów przy na prawdę wielkim betonie w sandałach 12l (ale prędkości ponad autostradowe mocno)... no właśnie jeździ poprawnie 180km/h na 33 calach bez większych scen (nie tak jak trooper 3,2V6 tam 160 i brakowało już pary :)21 )

oglądnąłem dużo samochodów i na prawdę w najlepszym stanie były pickupy (zwykle po firmach budowlanych :)21 ) te cacka TLC100/120 i tym podobne miały ładny lakier z góry... ale pod spodem rozłaziły się na drobne, i mówimy o stosunkowo młodych autach
Hilux, D-max czy Ranger Wildtrack były w najsensowniejszych stanach i blacharskich i mechanicznych :)2
Quidquid latine dictum sit, altum videtur
Cokolwiek powiesz po łacinie, brzmi mądrze

Awatar użytkownika
Mroczny
     
     
Posty: 40591
Rejestracja: ndz mar 27, 2005 12:55 am
Lokalizacja: Rzeszów

Re: Chrupek do pracy.

Post autor: Mroczny » wt mar 28, 2023 6:13 am

jeśli akceptuje się pickupa to owszem

mnie idea zbierania jabłek grabkami z paki mniej łechce

Awatar użytkownika
lbl78
 
 
Posty: 12631
Rejestracja: wt sie 08, 2006 9:43 pm
Lokalizacja: Jordanów/N.Targ

Re: Chrupek do pracy.

Post autor: lbl78 » wt mar 28, 2023 8:26 am

montujesz roletę i nic nie wpada :)21
co do komfortu, to nie widzę różnicy, nawet na resorze nie jest źle (nie na seryjnym)największą wadą pickupa jest jego długość i kąt zejścia/rampowy, reszta jest więcej niż akceptowalna
radzi sobie to w terenie normalnie, bez scen, mocy i momentu zwykle ma fhuj i troche.... ja tylko żałuje, że isuzu porzuciło drążki skrętne z przodu na rzecz mcpersona
Quidquid latine dictum sit, altum videtur
Cokolwiek powiesz po łacinie, brzmi mądrze

Awatar użytkownika
minizbowid
 
 
Posty: 4044
Rejestracja: czw lut 19, 2009 7:00 pm
Lokalizacja: Świdnik k. Mełgwi

Re: Chrupek do pracy.

Post autor: minizbowid » wt mar 28, 2023 9:12 am

lbl78 pisze:
wt mar 28, 2023 8:26 am
...ja tylko żałuje, że isuzu porzuciło drążki skrętne z przodu na rzecz mcpersona
I bardzo dobrze, bo byś już nie chwalił, jaki to Trooper był świetny :)21
Shadow C2 aka Chujamba :)17
DR800S 8)

Awatar użytkownika
lbl78
 
 
Posty: 12631
Rejestracja: wt sie 08, 2006 9:43 pm
Lokalizacja: Jordanów/N.Targ

Re: Chrupek do pracy.

Post autor: lbl78 » wt mar 28, 2023 10:29 am

minizbowid pisze:
wt mar 28, 2023 9:12 am
lbl78 pisze:
wt mar 28, 2023 8:26 am
...ja tylko żałuje, że isuzu porzuciło drążki skrętne z przodu na rzecz mcpersona
I bardzo dobrze, bo byś już nie chwalił, jaki to Trooper był świetny :)21
po prostu byłby nowszy troooper :)21 :)2
bo żeby było śmiesznie dużo części, jest dokładnie tych samych :)21
Quidquid latine dictum sit, altum videtur
Cokolwiek powiesz po łacinie, brzmi mądrze

Awatar użytkownika
Mroczny
     
     
Posty: 40591
Rejestracja: ndz mar 27, 2005 12:55 am
Lokalizacja: Rzeszów

Re: Chrupek do pracy.

Post autor: Mroczny » wt mar 28, 2023 10:31 am

lbl78 pisze:
wt mar 28, 2023 8:26 am
montujesz roletę i nic nie wpada :)21
co do komfortu, to nie widzę różnicy, nawet na resorze nie jest źle (nie na seryjnym)największą wadą pickupa jest jego długość i kąt zejścia/rampowy, reszta jest więcej niż akceptowalna
radzi sobie to w terenie normalnie, bez scen, mocy i momentu zwykle ma fhuj i troche.... ja tylko żałuje, że isuzu porzuciło drążki skrętne z przodu na rzecz mcpersona
no już już

parę węglarek miałem i mniej więcej wiem dlaczego mi nie pasują
i potem je znowu kupuję żeby utrwalić wiedzę

:)21

Awatar użytkownika
Misiek Cypr
 
 
Posty: 13258
Rejestracja: wt sie 21, 2007 4:06 pm
Lokalizacja: Gdynia

Re: Chrupek do pracy.

Post autor: Misiek Cypr » wt mar 28, 2023 2:17 pm

tobi1 pisze:
pn mar 27, 2023 9:21 am
Kilka sztuk aut w teren miałem, fakt i każde miało plusy dodatnie i plusy ujemne.
Auto do pracy - pracuje jako kierownik planu albo lokacyjny - często gęsto trzeba przewieść sprzet w środku - gabaryty długiego montereya jak najbardziej wystarczające.
Zdecydowanie Dizel..bo tak.
Szuruburu forester - nie jest zły ale jako 2 autko w typ przypadku.
A patomna J95?
Czemu nie Duster?
Obecnie park maszyn nie zawiera 4x4
513549044

Awatar użytkownika
lbl78
 
 
Posty: 12631
Rejestracja: wt sie 08, 2006 9:43 pm
Lokalizacja: Jordanów/N.Targ

Re: Chrupek do pracy.

Post autor: lbl78 » wt mar 28, 2023 2:33 pm

Mroczny pisze:
wt mar 28, 2023 10:31 am
lbl78 pisze:
wt mar 28, 2023 8:26 am
montujesz roletę i nic nie wpada :)21
co do komfortu, to nie widzę różnicy, nawet na resorze nie jest źle (nie na seryjnym)największą wadą pickupa jest jego długość i kąt zejścia/rampowy, reszta jest więcej niż akceptowalna
radzi sobie to w terenie normalnie, bez scen, mocy i momentu zwykle ma fhuj i troche.... ja tylko żałuje, że isuzu porzuciło drążki skrętne z przodu na rzecz mcpersona
no już już

parę węglarek miałem i mniej więcej wiem dlaczego mi nie pasują
i potem je znowu kupuję żeby utrwalić wiedzę

:)21
ja wiem, że Ty nie lubisz ;) ale akurat argument z jabłkami... no taki se ;)
i może jakby mój budżet wychodził poza kasę, którą miałem, coś by się znalazło.... ale niby co? stara J8? bez sensu disco? tym bardziej bez sensu, trooper niestety też już wiekowa maszyna
100 czy 120, które oglądałem w tych pieniądzach, to były szroty za 70-90 tysi w które musiałbym wpakować worek kasy,
patrola 3,0? to już bym wolał troopera w dieslu, mniejsza szansa na mine :)21
Quidquid latine dictum sit, altum videtur
Cokolwiek powiesz po łacinie, brzmi mądrze

Awatar użytkownika
Bratproroka
 
 
Posty: 6706
Rejestracja: ndz paź 15, 2006 3:17 pm
Lokalizacja: Śląsk/Rzeszów/Lepiej nie gadać
Kontaktowanie:

Re: Chrupek do pracy.

Post autor: Bratproroka » wt mar 28, 2023 2:39 pm

lbl78 pisze:
pn mar 27, 2023 9:43 pm
a ja powiem że po ponad półtora roku używania węglarki, raczej bym nie zamienił na nic innego w podobnych pieniądzach :)21 wiem dziwne :)21

ale pali mało, nie psuje się, miejsca w pizdu i trochę, ciąga wszytko co podepnę, ma pakę na tonę węgla czy innego chrustu, na 33 spala od 8,5 do 10 litrów przy na prawdę wielkim betonie w sandałach 12l (ale prędkości ponad autostradowe mocno)... no właśnie jeździ poprawnie 180km/h na 33 calach bez większych scen (nie tak jak trooper 3,2V6 tam 160 i brakowało już pary :)21 )

oglądnąłem dużo samochodów i na prawdę w najlepszym stanie były pickupy (zwykle po firmach budowlanych :)21 ) te cacka TLC100/120 i tym podobne miały ładny lakier z góry... ale pod spodem rozłaziły się na drobne, i mówimy o stosunkowo młodych autach
Hilux, D-max czy Ranger Wildtrack były w najsensowniejszych stanach i blacharskich i mechanicznych :)2
>160 km/h na 33" w 30 letnim śmietniku. Co może pójść nie tak.
IMGW powinno wydawać ostrzeżenia o ruchu tego typu na drogach publicznych.
Beware The Rage Of A Berserker

Monterey 3.2 LTD 31" AT - Turystycznie

Awatar użytkownika
Mroczny
     
     
Posty: 40591
Rejestracja: ndz mar 27, 2005 12:55 am
Lokalizacja: Rzeszów

Re: Chrupek do pracy.

Post autor: Mroczny » wt mar 28, 2023 3:08 pm

lbl78 pisze:
wt mar 28, 2023 2:33 pm
Mroczny pisze:
wt mar 28, 2023 10:31 am
lbl78 pisze:
wt mar 28, 2023 8:26 am
montujesz roletę i nic nie wpada :)21
co do komfortu, to nie widzę różnicy, nawet na resorze nie jest źle (nie na seryjnym)największą wadą pickupa jest jego długość i kąt zejścia/rampowy, reszta jest więcej niż akceptowalna
radzi sobie to w terenie normalnie, bez scen, mocy i momentu zwykle ma fhuj i troche.... ja tylko żałuje, że isuzu porzuciło drążki skrętne z przodu na rzecz mcpersona
no już już

parę węglarek miałem i mniej więcej wiem dlaczego mi nie pasują
i potem je znowu kupuję żeby utrwalić wiedzę

:)21
ja wiem, że Ty nie lubisz ;) ale akurat argument z jabłkami... no taki se ;)
i może jakby mój budżet wychodził poza kasę, którą miałem, coś by się znalazło.... ale niby co? stara J8? bez sensu disco? tym bardziej bez sensu, trooper niestety też już wiekowa maszyna
100 czy 120, które oglądałem w tych pieniądzach, to były szroty za 70-90 tysi w które musiałbym wpakować worek kasy,
patrola 3,0? to już bym wolał troopera w dieslu, mniejsza szansa na mine :)21
ja lubię

tylko mam 4os rodzinę i psa
i na nartach lubię mieć buty w cieple. A jak kupię siatkę pomrańczy to nie chcę aby mi się rozpadła na pace - stąd te grabki. I jedziemy zimą to niby gdzie mamy dać kurtki? itd itd..

natomiast bardzo miło wspominam pickupa dodża co 15 lat temu miałem bo jako jedyny był autentycznie wygodny. l200 też było fajne

Awatar użytkownika
Krees
 
 
Posty: 9393
Rejestracja: ndz wrz 10, 2006 12:56 pm
Lokalizacja: Lublin

Re: Chrupek do pracy.

Post autor: Krees » wt mar 28, 2023 3:45 pm

Bratproroka pisze:
wt mar 28, 2023 2:39 pm
lbl78 pisze:
pn mar 27, 2023 9:43 pm
a ja powiem że po ponad półtora roku używania węglarki, raczej bym nie zamienił na nic innego w podobnych pieniądzach :)21 wiem dziwne :)21

ale pali mało, nie psuje się, miejsca w pizdu i trochę, ciąga wszytko co podepnę, ma pakę na tonę węgla czy innego chrustu, na 33 spala od 8,5 do 10 litrów przy na prawdę wielkim betonie w sandałach 12l (ale prędkości ponad autostradowe mocno)... no właśnie jeździ poprawnie 180km/h na 33 calach bez większych scen (nie tak jak trooper 3,2V6 tam 160 i brakowało już pary :)21 )

oglądnąłem dużo samochodów i na prawdę w najlepszym stanie były pickupy (zwykle po firmach budowlanych :)21 ) te cacka TLC100/120 i tym podobne miały ładny lakier z góry... ale pod spodem rozłaziły się na drobne, i mówimy o stosunkowo młodych autach
Hilux, D-max czy Ranger Wildtrack były w najsensowniejszych stanach i blacharskich i mechanicznych :)2
>160 km/h na 33" w 30 letnim śmietniku. Co może pójść nie tak.
IMGW powinno wydawać ostrzeżenia o ruchu tego typu na drogach publicznych.
Przecież jeśli przy tych parametrach to się nie rozpadło, to znaczy, że sie drgania kompensują na wszystkich osiach, xyz. Suniesz, tylko precesja wymusza czasem kontakt z asfaltem :lol:
A destiny - it's the rising sun

Zawodowo patrzę na ptaki :)21

Awatar użytkownika
lbl78
 
 
Posty: 12631
Rejestracja: wt sie 08, 2006 9:43 pm
Lokalizacja: Jordanów/N.Targ

Re: Chrupek do pracy.

Post autor: lbl78 » wt mar 28, 2023 4:00 pm

jak pojazd jest w dobrym stanie technicznym, to nie ma wiele znaczenia czy ma 30 czy 10, i serio ten 30 letni trooper był w lepszym kuźwa stanie niż ze 2-3 "nowe" toyoty co oglądałem, i zapewniam Was, że one nie jeździły 50 km/h :)21 jak zresztą żadne auto tych gabarytów po 2000r ;)

160km/h w wielu miejscach to normalna prędkość autostradowa i nie widzę w tym nic dziwnego, nie wiem w jakim Wy macie stanie auta..... :)21

kwestia jazdy na wyciąg może u nas nie być zauważalna, mamy wyciąg pod nosem, fakt nie było to nigdy problemem, w normalnym aucie nawet się nie zdąży zagrzać, więc wsio ryba

3 osoby i pies jakoś się mieszczą, bez scen, z kurtkami i innymi przydasiami :roll:
Siatki z jabłkami też :)21
Quidquid latine dictum sit, altum videtur
Cokolwiek powiesz po łacinie, brzmi mądrze

Awatar użytkownika
Bratproroka
 
 
Posty: 6706
Rejestracja: ndz paź 15, 2006 3:17 pm
Lokalizacja: Śląsk/Rzeszów/Lepiej nie gadać
Kontaktowanie:

Re: Chrupek do pracy.

Post autor: Bratproroka » wt mar 28, 2023 4:06 pm

lbl78 pisze:
wt mar 28, 2023 4:00 pm
jak pojazd jest w dobrym stanie technicznym, to nie ma wiele znaczenia czy ma 30 czy 10, i serio ten 30 letni trooper był w lepszym kuźwa stanie niż ze 2-3 "nowe" toyoty co oglądałem, i zapewniam Was, że one nie jeździły 50 km/h :)21 jak zresztą żadne auto tych gabarytów po 2000r ;)

160km/h w wielu miejscach to normalna prędkość autostradowa i nie widzę w tym nic dziwnego, nie wiem w jakim Wy macie stanie auta..... :)21

kwestia jazdy na wyciąg może u nas nie być zauważalna, mamy wyciąg pod nosem, fakt nie było to nigdy problemem, w normalnym aucie nawet się nie zdąży zagrzać, więc wsio ryba

3 osoby i pies jakoś się mieszczą, bez scen, z kurtkami i innymi przydasiami :roll:
Siatki z jabłkami też :)21
We se kiedy zrób eksperyment i wyhamuj normalnym autem ze 160 km/h awaryjnie. Od 160 km/h w normalnym ruchu ulicznym nie są śmietniki na 33" MT. I nigdy nie były.
Beware The Rage Of A Berserker

Monterey 3.2 LTD 31" AT - Turystycznie

Awatar użytkownika
Krees
 
 
Posty: 9393
Rejestracja: ndz wrz 10, 2006 12:56 pm
Lokalizacja: Lublin

Re: Chrupek do pracy.

Post autor: Krees » wt mar 28, 2023 4:11 pm

Bratproroka pisze:
wt mar 28, 2023 4:06 pm
lbl78 pisze:
wt mar 28, 2023 4:00 pm
jak pojazd jest w dobrym stanie technicznym, to nie ma wiele znaczenia czy ma 30 czy 10, i serio ten 30 letni trooper był w lepszym kuźwa stanie niż ze 2-3 "nowe" toyoty co oglądałem, i zapewniam Was, że one nie jeździły 50 km/h :)21 jak zresztą żadne auto tych gabarytów po 2000r ;)

160km/h w wielu miejscach to normalna prędkość autostradowa i nie widzę w tym nic dziwnego, nie wiem w jakim Wy macie stanie auta..... :)21

kwestia jazdy na wyciąg może u nas nie być zauważalna, mamy wyciąg pod nosem, fakt nie było to nigdy problemem, w normalnym aucie nawet się nie zdąży zagrzać, więc wsio ryba

3 osoby i pies jakoś się mieszczą, bez scen, z kurtkami i innymi przydasiami :roll:
Siatki z jabłkami też :)21
We se kiedy zrób eksperyment i wyhamuj normalnym autem ze 160 km/h awaryjnie. Od 160 km/h w normalnym ruchu ulicznym nie są śmietniki na 33" MT. I nigdy nie były.
Powedz to właścicielom patroli po przeszczepie V8 i na 35x12,5x15 :)21

Żeby nie było, też mam obiekcje zgodne z Twoimi.
A destiny - it's the rising sun

Zawodowo patrzę na ptaki :)21

Awatar użytkownika
Bratproroka
 
 
Posty: 6706
Rejestracja: ndz paź 15, 2006 3:17 pm
Lokalizacja: Śląsk/Rzeszów/Lepiej nie gadać
Kontaktowanie:

Re: Chrupek do pracy.

Post autor: Bratproroka » wt mar 28, 2023 4:38 pm

Wystarczy pojechać na szkolenie z bezpiecznej jazdy. Swoim autem. Pełne 360 stopni przy 50 kmh otwiera oczy mocno. I trwale.
Beware The Rage Of A Berserker

Monterey 3.2 LTD 31" AT - Turystycznie

Awatar użytkownika
jradek
 
 
Posty: 15385
Rejestracja: wt lip 26, 2011 8:41 pm
Lokalizacja: Grodzisk Maz/DE

Re: Chrupek do pracy.

Post autor: jradek » wt mar 28, 2023 4:57 pm

Robiłem bączki Autosanem H9.
Jako dżentelmen upijam się po 18-stej.

Awatar użytkownika
Marci
 
 
Posty: 3917
Rejestracja: wt sie 03, 2004 9:56 pm
Lokalizacja: Łódź

Re: Chrupek do pracy.

Post autor: Marci » wt mar 28, 2023 5:07 pm

upalam pickupa naście lat , jak każde auto ma swoje wady i zalety , jak dla moich potrzeb jest to najbardziej uniwersalny pojazd , lbl78 jeździł ze mną na mamutach i miał porównanie do swojego , a różnica wieku nie była duża , ja mam porównanie o dwie generacje do przodu w pickupie i to nie są już tylko typowe woły robocze , te auta w swojej klasie cenowej zapewniają dużo więcej niż plaskacz , co do taczek masz dość duży wybór : isuzu , mazda , vw , mitsubishi , nissan , ssangyong , tata motors , toyota , ford, ram itd. auta te są relatywnie młode i szpeju do nich jest naprawdę dużo i jest w czym wybierać ale to twoje pieniądze i ty decydujesz .

ps:
Ja zanim kupiłem pickupa szukałem parcha longa ale nic nie rokowało były opcje terrano, pajero , trafił się pickup w dobrych pieniądzach to kupiłem , awantura w domu co ja kupiłem , jeden miech do wyjazdu na urlop , żona w ciąży itd. W połowie drogi nad nasze morze była zadowolona i że to był dobry zakup , było komfortowo i bagażnik przeogromny :)2
lodz4x4.weebly.com
d23 pickup :)21
790-71-74-74

Awatar użytkownika
Bratproroka
 
 
Posty: 6706
Rejestracja: ndz paź 15, 2006 3:17 pm
Lokalizacja: Śląsk/Rzeszów/Lepiej nie gadać
Kontaktowanie:

Re: Chrupek do pracy.

Post autor: Bratproroka » wt mar 28, 2023 5:15 pm

Nikt nie neguje zalet praktycznych.

Poddaję w wątpliwość idealne prowadzenie czegokolwiek na 33"+ MT i lifcie przy takich prędkościach.
Beware The Rage Of A Berserker

Monterey 3.2 LTD 31" AT - Turystycznie

Awatar użytkownika
minizbowid
 
 
Posty: 4044
Rejestracja: czw lut 19, 2009 7:00 pm
Lokalizacja: Świdnik k. Mełgwi

Re: Chrupek do pracy.

Post autor: minizbowid » wt mar 28, 2023 5:20 pm

Krees pisze:
wt mar 28, 2023 4:11 pm
Bratproroka pisze:
wt mar 28, 2023 4:06 pm
lbl78 pisze:
wt mar 28, 2023 4:00 pm
jak pojazd jest w dobrym stanie technicznym, to nie ma wiele znaczenia czy ma 30 czy 10, i serio ten 30 letni trooper był w lepszym kuźwa stanie niż ze 2-3 "nowe" toyoty co oglądałem, i zapewniam Was, że one nie jeździły 50 km/h :)21 jak zresztą żadne auto tych gabarytów po 2000r ;)

160km/h w wielu miejscach to normalna prędkość autostradowa i nie widzę w tym nic dziwnego, nie wiem w jakim Wy macie stanie auta..... :)21

kwestia jazdy na wyciąg może u nas nie być zauważalna, mamy wyciąg pod nosem, fakt nie było to nigdy problemem, w normalnym aucie nawet się nie zdąży zagrzać, więc wsio ryba

3 osoby i pies jakoś się mieszczą, bez scen, z kurtkami i innymi przydasiami :roll:
Siatki z jabłkami też :)21
We se kiedy zrób eksperyment i wyhamuj normalnym autem ze 160 km/h awaryjnie. Od 160 km/h w normalnym ruchu ulicznym nie są śmietniki na 33" MT. I nigdy nie były.
Powedz to właścicielom patroli po przeszczepie V8 i na 35x12,5x15 :)21

Żeby nie było, też mam obiekcje zgodne z Twoimi.
Nie znam, chyba nikt nie przeżył hamowania :)21
Shadow C2 aka Chujamba :)17
DR800S 8)

Awatar użytkownika
Krees
 
 
Posty: 9393
Rejestracja: ndz wrz 10, 2006 12:56 pm
Lokalizacja: Lublin

Re: Chrupek do pracy.

Post autor: Krees » wt mar 28, 2023 5:35 pm

Bratproroka pisze:
wt mar 28, 2023 4:38 pm
Wystarczy pojechać na szkolenie z bezpiecznej jazdy. Swoim autem. Pełne 360 stopni przy 50 kmh otwiera oczy mocno. I trwale.
Ale dlaczego na szkolenie?
Bez sensu.

Wierz mi, do takich akcji DK19 pod Lubartowem jest optymalna :)21
A destiny - it's the rising sun

Zawodowo patrzę na ptaki :)21

Awatar użytkownika
Takayuki
 
 
Posty: 9208
Rejestracja: ndz mar 07, 2004 8:13 am
Lokalizacja: Nowa Sól
Kontaktowanie:

Re: Chrupek do pracy.

Post autor: Takayuki » wt mar 28, 2023 8:20 pm

To eee, yyy, wywołany do tablicy, Patrolem 30-50k rocznie zrobić spokojnie da się. :)21
Ale nie będzie tanio, licz tak paliwo razy 1.5-dwa. Na zrobionym już na gotowo aucie.
Dawcę sobie musisz zrobić, tzn. wszystko wymienić albo rozkręcić. Chyba, że może się losowo psuć na losowy czas - to olać temat napraw.
Zliftowane i na 35x12.5 się prowadzi ładnie i przy 140 [szybicej się nie napędzałem...] Przy czym prowadzenie to jazda i zmiany pasów na czarnym, awaryjne hamowanie albo sterowność przy tym, to eee yyy taka wirtualna mocno. Trzymać odstęp trzeba jak ciężarówką.
Po deszczu potrafi postawić bokiem przy 60km/h jak się rozpędzasz na pasie wjazdowym na eskę, niezapomniane przeżycie... i na czymkolwiek te MT nie będą, taki efekt dadzą...

Awatar użytkownika
Kabal
 
 
Posty: 16844
Rejestracja: pt cze 09, 2006 9:47 am
Lokalizacja: Wrocław

Re: Chrupek do pracy.

Post autor: Kabal » wt mar 28, 2023 10:50 pm

Bratproroka pisze:
wt mar 28, 2023 5:15 pm
Nikt nie neguje zalet praktycznych.

Poddaję w wątpliwość idealne prowadzenie czegokolwiek na 33"+ MT i lifcie przy takich prędkościach.
A jak jest 33 bez liftu? Dla kolegi pytam :)21 j10 ma atomowe hamulce. Niejedna osobówka z tamtych lat mogłaby się zawstydzić. Co prawda 3 tony to 3 tony i próba oszukania fizyki może zawieść :)21 Szczególnie w zakręcie, gdzie prowadzenie nie ma nic wspólnego z osobówką, chyba że taką z lat 70tych :)21 każdym autem trzeba z głową, każde warunki są inne. Zapierdalać da się wszystkim, byle ostrożnie :)21
Your body is not a temple, it's an amusement park. Enjoy the ride.
tel. 504126172

ODPOWIEDZ

Wróć do „Inne”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość