Chyba do akumulatora....
Chrupek do pracy.
Moderator: moralez
- minizbowid
-

- Posty: 4067
- Rejestracja: czw lut 19, 2009 7:00 pm
- Lokalizacja: Świdnik k. Mełgwi
Re: Chrupek do pracy.
A choć żarówki mijania da się bez darcia pasa przedniego, czy też zaczynasz wymianę od demontażu drzwi?
A destiny - it's the rising sun
Zawodowo patrzę na ptaki
Zawodowo patrzę na ptaki
- minizbowid
-

- Posty: 4067
- Rejestracja: czw lut 19, 2009 7:00 pm
- Lokalizacja: Świdnik k. Mełgwi
- goralski
-

- Posty: 11003
- Rejestracja: wt lis 16, 2004 2:44 pm
- Lokalizacja: Szklarska Poręba/DDR
- Kontaktowanie:
Re: Chrupek do pracy.
Kiedyś się śmiali, że w passeratti b5 do rozrządu trzeba było pas przedni demontować.
Teraz do zmiany żarówki trzeba ściągać zderzak albo nadkole, nie jest to przypadłość RR tylkk ogólna chvjowatość świata dzisiejszego
Teraz do zmiany żarówki trzeba ściągać zderzak albo nadkole, nie jest to przypadłość RR tylkk ogólna chvjowatość świata dzisiejszego
"To, że mam to w dupie nie oznacza, że tego nie rozumiem" H.S
Re: Chrupek do pracy.
Przypomnijcie, która wersja VW Beetle się powiedzmy nadaje?
Adrenalina uzależnia
MTM Profi
MTM Profi
Re: Chrupek do pracy.
jak już robimy ekszperymentaBratproroka pisze: ↑wt mar 28, 2023 4:06 pmWe se kiedy zrób eksperyment i wyhamuj normalnym autem ze 160 km/h awaryjnie. Od 160 km/h w normalnym ruchu ulicznym nie są śmietniki na 33" MT. I nigdy nie były.lbl78 pisze: ↑wt mar 28, 2023 4:00 pmjak pojazd jest w dobrym stanie technicznym, to nie ma wiele znaczenia czy ma 30 czy 10, i serio ten 30 letni trooper był w lepszym kuźwa stanie niż ze 2-3 "nowe" toyoty co oglądałem, i zapewniam Was, że one nie jeździły 50 km/hjak zresztą żadne auto tych gabarytów po 2000r
160km/h w wielu miejscach to normalna prędkość autostradowa i nie widzę w tym nic dziwnego, nie wiem w jakim Wy macie stanie auta.....![]()
kwestia jazdy na wyciąg może u nas nie być zauważalna, mamy wyciąg pod nosem, fakt nie było to nigdy problemem, w normalnym aucie nawet się nie zdąży zagrzać, więc wsio ryba
3 osoby i pies jakoś się mieszczą, bez scen, z kurtkami i innymi przydasiami
Siatki z jabłkami też![]()
pomijając już sam fakt dywagacji nie w normalnym ruchu a na autostradzie, nie na MT a na RT+ (tak mają homologacje do poruszania się z prędkościami do 190km/h), i tak poruszam się tymi śmietnikami od x-dziesięciu lat i z mojej winy nie miałem żadnego przypału, osobówkami się zdarzało (nie hamowały jednak tak sprawnie jak śmietnik na 33 calach
Quidquid latine dictum sit, altum videtur
Cokolwiek powiesz po łacinie, brzmi mądrze
Cokolwiek powiesz po łacinie, brzmi mądrze
Re: Chrupek do pracy.
"Służbowa" jeszcze podchodzi 
Zbowid
__________________
4,2/24;
HD/Evo
Myśl człowieku - to nie boli.
__________________
4,2/24;
HD/Evo
Myśl człowieku - to nie boli.
- minizbowid
-

- Posty: 4067
- Rejestracja: czw lut 19, 2009 7:00 pm
- Lokalizacja: Świdnik k. Mełgwi
Re: Chrupek do pracy.
Ale w passacie nie trzeba rwać pół przodu do zmiany rozrządu. Chyba, że w W8.
Shadow C2 aka Chujamba
DR800S
DR800S
- Misiek Cypr
-

- Posty: 13269
- Rejestracja: wt sie 21, 2007 4:06 pm
- Lokalizacja: Gdynia
Re: Chrupek do pracy.
Wystarczy pół, a nie całyminizbowid pisze: ↑pt mar 31, 2023 6:37 amAle w passacie nie trzeba rwać pół przodu do zmiany rozrządu. Chyba, że w W8.
Obecnie park maszyn nie zawiera 4x4
513549044
513549044
- minizbowid
-

- Posty: 4067
- Rejestracja: czw lut 19, 2009 7:00 pm
- Lokalizacja: Świdnik k. Mełgwi
Re: Chrupek do pracy.
Nie trzeba. Zmieniałem raz, nawet nie odpinałem chłodnicy od klimy 
Shadow C2 aka Chujamba
DR800S
DR800S
Re: Chrupek do pracy.
Nie zastanawiło cię czemu drabinka na pasku jest po długości a nie w poprzek? 
A destiny - it's the rising sun
Zawodowo patrzę na ptaki
Zawodowo patrzę na ptaki
Re: Chrupek do pracy.
to Misiek wiózł kanadyjkę Romanowi bitlem bez bagażnika?
Quidquid latine dictum sit, altum videtur
Cokolwiek powiesz po łacinie, brzmi mądrze
Cokolwiek powiesz po łacinie, brzmi mądrze
- czarny bielsko
-

- Posty: 10713
- Rejestracja: ndz lut 08, 2004 12:56 pm
- Lokalizacja: Kraków
- Kontaktowanie:
Re: Chrupek do pracy.
to musiał być cudowny widok 
New idea in progress...
Navara D40 - była
Samurai - był
Terrano II - było
Pajero - było
Navara D40 - była
Samurai - był
Terrano II - było
Pajero - było
Re: Chrupek do pracy.
To tylko pół historii
Your body is not a temple, it's an amusement park. Enjoy the ride.
tel. 504126172
tel. 504126172
Re: Chrupek do pracy.
a to wiem, że pół
Quidquid latine dictum sit, altum videtur
Cokolwiek powiesz po łacinie, brzmi mądrze
Cokolwiek powiesz po łacinie, brzmi mądrze
Re: Chrupek do pracy.
I to nie było cabrio
- Misiek Cypr
-

- Posty: 13269
- Rejestracja: wt sie 21, 2007 4:06 pm
- Lokalizacja: Gdynia
Re: Chrupek do pracy.
ale miał szyberdach i spoiler otwierany zależnie od predkości. Spoiler był na górze klapy, więc kolidował z kanoe. Kanoe przy 140km/h zaczynał się rozłazić, znaczy kadłub wyraźnie miał ochotę rozstać się z rączką, za którą był przywiązany do przodu njubitla.
Kupując njubitla, wszyscy mówili, że częsci od Golfa 4 do niego pasują i skody Octavii. Ale do tego egzemplarza, to te cześci od skody pasowały, ale zawieszeniowo i silnikowo to był VRS
Obecnie park maszyn nie zawiera 4x4
513549044
513549044
- Misiek Cypr
-

- Posty: 13269
- Rejestracja: wt sie 21, 2007 4:06 pm
- Lokalizacja: Gdynia
Re: Chrupek do pracy.
Pierwszy i jedyny raz widzieliśmy sie na trzeźwo
Obecnie park maszyn nie zawiera 4x4
513549044
513549044
Re: Chrupek do pracy.
patologia... widzieć się na trzeźwo
Quidquid latine dictum sit, altum videtur
Cokolwiek powiesz po łacinie, brzmi mądrze
Cokolwiek powiesz po łacinie, brzmi mądrze
Re: Chrupek do pracy.
Nigdy później nie byliśmy tak niefrasobliwi 
Your body is not a temple, it's an amusement park. Enjoy the ride.
tel. 504126172
tel. 504126172
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość



