Mapa z polnymi drogami...

czyli wyjazdy te bliskie i te bardzo dalekie

Moderator: Misiek Bielsko

Awatar użytkownika
pezet
 
 
Posty: 12853
Rejestracja: pt lis 05, 2004 5:25 pm
Lokalizacja: Kraków

Post autor: pezet » pn maja 05, 2008 9:08 pm

kosa20 pisze: w opcjach AM jest do zaznaczenia/odznaczenia:
"pomijaj drogi gruntowe"
Mam wybraną opcję "nie pomijaj".

Ale nic to - najpierw muszę przeczytać instrukcję (choć tfardziele nie czytają instrukcji) - tylko narazie czasu na to brak :)
Jeżeli udoskonalasz coś dostatecznie długo, na pewno to spier.olisz...

Awatar użytkownika
kosa20
Posty: 2324
Rejestracja: czw gru 07, 2006 11:10 pm
Lokalizacja: piaseczno/góra kalwaria
Kontaktowanie:

Post autor: kosa20 » pn maja 05, 2008 9:22 pm

pezet pisze:
kosa20 pisze: w opcjach AM jest do zaznaczenia/odznaczenia:
"pomijaj drogi gruntowe"
Mam wybraną opcję "nie pomijaj".

Ale nic to - najpierw muszę przeczytać instrukcję (choć tfardziele nie czytają instrukcji) - tylko narazie czasu na to brak :)
opcja 4x4 nie działa na odcinkach dłuższych niż +/- 50km (zapomnij o wytyczeniu trasy 4x4 z gdanska do warszawy), nie wiem czemu, w instrukcji nie ma o tym ani pół słowa.

nie znam innych produktów (oprócz GPmapy) i wiem, ze AM jest najlepsza póki co, topograficznie i w zakresie siatki dróg (z porównań i testów), ale nie zmienia to faktu, że jest totalnym gniotem jeśli chodzi o intuicyjność obsługi oraz dokumentację.

W tych kwestiach, rzeczywiście AM jest to totalny syf i olewanie klienta (wypuścili wersję 5.0, ale dokumentacja jest do wersji 4.1, przy całkowitej zmianie interfejsu i niektórych funkcji).


pozdrawiam
kosa

Awatar użytkownika
pezet
 
 
Posty: 12853
Rejestracja: pt lis 05, 2004 5:25 pm
Lokalizacja: Kraków

Post autor: pezet » pn maja 05, 2008 9:44 pm

kosa20 pisze: ale nie zmienia to faktu, że jest totalnym gniotem jeśli chodzi o intuicyjność obsługi oraz dokumentację.

W tych kwestiach, rzeczywiście AM jest to totalny syf i olewanie klienta
Ooo, to nie widziałeś iGo!
To jest dopiero masssakra!!
Przez tydzień nie rozgryzłem - korzystając z wbudowanej instrukcji.
Przy tym gównie, AM to cudo, które można obsługiwac z zamkniętymi oczami :)
Jeżeli udoskonalasz coś dostatecznie długo, na pewno to spier.olisz...

Gajson
Posty: 336
Rejestracja: śr maja 11, 2005 9:00 pm
Lokalizacja: Gdynia
Kontaktowanie:

Post autor: Gajson » pn maja 05, 2008 10:02 pm

am 4,6, na kaszubach rewelacja :)2 , czasami aż nie mogę uwierzyć , że można legalnie tymi drużkami jeździć :-? np w mirachowie ,prowadził pod zakaz wjazdu :o
hdj 80
NX 650 Dominator fiolet edyszyn

Awatar użytkownika
rtrwoga
 
 
Posty: 1098
Rejestracja: pt lut 25, 2005 6:30 pm
Lokalizacja: ze skarpy

Post autor: rtrwoga » wt maja 06, 2008 12:55 am

Gajson pisze:am 4,6, na kaszubach rewelacja :)2 , czasami aż nie mogę uwierzyć , że można legalnie tymi drużkami jeździć :-? np w mirachowie ,prowadził pod zakaz wjazdu :o


na kawę wpadnij , drogi brak ale dasz radę ,;)
bałwan bałwanowi wilkiem ..........życie to podróż ,a nie osiaganie celu ...PATOLGIA...

Awatar użytkownika
Ba
Posty: 1749
Rejestracja: czw sty 18, 2007 2:33 pm
Lokalizacja: Kraków
Kontaktowanie:

Post autor: Ba » śr maja 07, 2008 8:18 am

W Jurze AM 4x4 przegoniła mnie takimi wąwozami, że reduktor był mus. Choć można się często zdziwić, gdy każe prosto w pole jechać. Albo np, przec tory kolejowe, gdzie ni ma żadnego przejazdu :)

Natomiast Igo jest raczej dokłądniejszy, jeśłi chodzi o drózki leśne i polne. A i interfejs ma według mnie lepsiejszy.

Ale i tak Ozi + sztabówki rulez.
tel: 600298546

ODPOWIEDZ

Wróć do „Podróże i Wyprawy niekomercyjne”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość