kuba500 pisze:słuchaj sam osobiście miałem pięć różnych bieżników opon MT a że patrolem ostatnio jeżdżę głównie na lajtowe wycieczki od dwóch lat śmigam na Bfg AT ,Marcin_KitelancersPL pisze:No to widzę, że ile osób tyle opinii
i ogólnie jest to fajna opona ale zaprawdę powiadam Ci że w błocie nie robi![]()
jak jednak zdecydujesz się na tą oponę kup koniecznie kompresor ( nie koniecznie markowy ja mam chińczyka robi czwarty rok) i jak będziesz miał błotny odcinek spuszczaj powietrze do 1.2 bar (ja czasem spuszczam bardziej ale trzeba uważać żeby nie zrucić opony)
jak już zrzucisz oponę to nie problem tylko musisz mieć plaka lub samostart pod ręką![]()
http://www.youtube.com/watch?v=EIaeVSfd9sg
jadąc na AT błotne trawersy omijaj szerokim łukiem, powodzenia
ale kolega kajter nie jedzie na wilcze echa ani nawet na tydzień w gorgany, tylko pół świata chce objechać
drogami, zjeżdżając czasem na plaże
i na tych plażach to atek w ciężkim aucie będzie lepszy niż emtek

mocna ma być, żywotna i rozmiar mający lokalny zamiennik
czy at czy mt to raczej rzecz drugorzędna