przyczepka
Moderator: Misiek Bielsko
przyczepka
Witam,
poproszę o Waszą opinię.Wybieram się latem na Bałkany,samochodem jadą 4 osoby i pies.Klamotów do środka nie ma za bardzo gdzie wrzucić.Planujemy noclegi "na dziko".Dwa namioty się na dach nie zmieszczą........a gdzie tu jeszcze resztę upchnąć.Znalazłem taką przyczepkę gdzie można wszystko zapakować i dodatkowo namiot się na niej rozkłada.http://www.desert-wolf.com/
Na oryginał mnie nie stać ale myślę zmotać coś podobnego.Może ktoś ma jakieś doświadczenia z jazdy po terenie z czymś takim?Czy warto sie bawić w coś takiego?Zyskuję miejsce w środku auta i niezależne spanie dla 4 osób , to plusy.Jakieś minusy też muszą być.............
pozdr
poproszę o Waszą opinię.Wybieram się latem na Bałkany,samochodem jadą 4 osoby i pies.Klamotów do środka nie ma za bardzo gdzie wrzucić.Planujemy noclegi "na dziko".Dwa namioty się na dach nie zmieszczą........a gdzie tu jeszcze resztę upchnąć.Znalazłem taką przyczepkę gdzie można wszystko zapakować i dodatkowo namiot się na niej rozkłada.http://www.desert-wolf.com/
Na oryginał mnie nie stać ale myślę zmotać coś podobnego.Może ktoś ma jakieś doświadczenia z jazdy po terenie z czymś takim?Czy warto sie bawić w coś takiego?Zyskuję miejsce w środku auta i niezależne spanie dla 4 osób , to plusy.Jakieś minusy też muszą być.............
pozdr
Piotr S III 109 SW,Disco 300Tdi,RR Classic 3,5
Re: przyczepka
Znajomy jechał motorem po pustyni i mieli Defa 110 z przyczepą jako samochód wsparcia. Wynika z tego, że ma to sens.pIIIotr pisze:Na oryginał mnie nie stać ale myślę zmotać coś podobnego.Może ktoś ma jakieś doświadczenia z jazdy po terenie z czymś takim?Czy warto sie bawić w coś takiego?Zyskuję miejsce w środku auta i niezależne spanie dla 4 osób , to plusy.Jakieś minusy też muszą być.............
pozdr
http://www.lr.pl/silesia_sahara.html
Olaf jest na forum, możesz go pytać o szczegóły.
-
- Posty: 333
- Rejestracja: czw sie 04, 2005 9:12 am
- Lokalizacja: Sowia Wola Folwarczna
tak sobie myślę że przyczepka to słuszna idea na wyprawy - można ja nawet mocno doładowac , jak jej siądzie zawieszenie z powodu złej jakości dróg to porzucić i dokulać się samochodem którego zawieszenie nie będzie do tego czasu nadmiernie męczone , cenowo pewnie będzie taniej niż heavy duty zawiecha do auta wyprawowego +400 kg 
tylko mniej taktycznie to wygląda

tylko mniej taktycznie to wygląda

Długi LC90 do jazdy, krótki GRat do zabawy
- Elwood
-
- Posty: 1374
- Rejestracja: śr lis 22, 2006 10:27 am
- Lokalizacja: z wykopalisk...
- Kontaktowanie:
Przyczepka nie jest głupim pomysłem ale ogranicza manewry auta w trudniejszym terenie jeżeli takowego nie zakładasz to tak.
Mimo wszystkim szukłabym "oszczędności" w zabieranym szpeju wyprawowym, przy jakichkolwiek wątpliwościach co zabrać, pomyślec o motocyklistach
Tak czy owak, cztery osoby to min 350kg ludzkiego "mięsa"...
Mimo wszystkim szukłabym "oszczędności" w zabieranym szpeju wyprawowym, przy jakichkolwiek wątpliwościach co zabrać, pomyślec o motocyklistach

Tak czy owak, cztery osoby to min 350kg ludzkiego "mięsa"...
The Bluesmobile
"...nauczyć się być w świecie, oglądać go, odkrywać, zwyczajnie, nim zniknie..."
"...nauczyć się być w świecie, oglądać go, odkrywać, zwyczajnie, nim zniknie..."
Kiedys sie troche interesowalem tematem i z opinii uzytkownikow wynika iz:
1. w teren
2. miasto i waskie uliczki
3. auto nie przeciazone - mniej awarii
4. w przypadku wiekszej ilosci osob/bagazu nie trzeba kupowac innego auta
5. w przypadku dluzszych postojow, autem mozna robic wypady (jezeli namiot dachowy) a przyczepka i caly szpej kampingowy zostaje na przyczepce
6. przyczepka przystosowana w teren droga i trudnodostepna
7. jezeli kola w jednym rozmiarze z autem - wiecej kol zapasowych
8. drozsze oplaty drogowe i promowe
9. srodek ciezkosci przenosi sie z dachu na przyczepke
W moim przypadku wraz z pojawieniem sie hiluxa, zasady ulegly zmianom, wiec narazie odpuscilem sobie temat
Czarek
1. w teren

2. miasto i waskie uliczki

3. auto nie przeciazone - mniej awarii

4. w przypadku wiekszej ilosci osob/bagazu nie trzeba kupowac innego auta

5. w przypadku dluzszych postojow, autem mozna robic wypady (jezeli namiot dachowy) a przyczepka i caly szpej kampingowy zostaje na przyczepce

6. przyczepka przystosowana w teren droga i trudnodostepna

7. jezeli kola w jednym rozmiarze z autem - wiecej kol zapasowych

8. drozsze oplaty drogowe i promowe

9. srodek ciezkosci przenosi sie z dachu na przyczepke


W moim przypadku wraz z pojawieniem sie hiluxa, zasady ulegly zmianom, wiec narazie odpuscilem sobie temat

Czarek
********************
Traktorek, brum brum, klek klek klek klek klek
Traktorek, brum brum, klek klek klek klek klek
Jesli chodzi o manewry z przyczepką w lesie miedzy drzewami czy np w miescie gdy sie pomylimy ......( a na obcym terenie często o pomyłki) to sprawa przejefana dla mało doswiadczonego rajdera....
osobiscie zakupiłem sobie wojskowa przyczepke taką od Serii, bo jeżdze serią....ale nieużywam jej w sumie bo jest mega problematyczna w manewrach , a na 4 tyg to jestem w stanie sie zapakować do auta i jeszcze mam full miejsca na spanie....( na dłużej jescze nigdzie nie wyjeżdzałem furą...)
ogólnie jesli wypad krótszy to olał bym przyczepke na wyprawy/wycieczki zwał jak zwał......
osobiscie zakupiłem sobie wojskowa przyczepke taką od Serii, bo jeżdze serią....ale nieużywam jej w sumie bo jest mega problematyczna w manewrach , a na 4 tyg to jestem w stanie sie zapakować do auta i jeszcze mam full miejsca na spanie....( na dłużej jescze nigdzie nie wyjeżdzałem furą...)
ogólnie jesli wypad krótszy to olał bym przyczepke na wyprawy/wycieczki zwał jak zwał......
Seria IIA '62, Seria III 109 FFR ,Disco , def 110 SW
M-72 MW-750
M-72 MW-750
Ja jeżdziłem landem z przyczepką od willysa. I na trasie wszystko ok ale w terenie do d.py. Problemy z cofaniem bo przyczepka co chwilę zmienia kierunek. A jazda do przodu też wymaga patentów. Jak się zdecydujesz to warto mieć przyczepę o tej samej szerokości kół co auto, ułatwia to jazdę w terenie. Plusem było to że, jak przyjeżdzaliśmy na biwak można odpiąć i dzidować singlem. Ale nie zawsze się da. Teraz w związku z powiększeniem rodziny stanąłem przed problemem: 90 + przyczepka czy większe auto. I skończyło się na zakupie 110tki 

Def 110 SW 300tka i to nie jest ostatnie moje słowo
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości