RUMUNIA 2010

czyli wyjazdy te bliskie i te bardzo dalekie

Moderator: Misiek Bielsko

Awatar użytkownika
bert

Kontaktowanie:

RUMUNIA 2010

Post autor: bert » wt gru 01, 2009 7:18 pm

najwyzszy czas, zaczac nowa RUMUNIE, za chwile "Mikolaj" i wlasnie dalem sobie w mikolajowym prezencie "talon" na dwumiesieczna lazege po Rumunii. Lipiec i Sierpien.
Mam nadziej, ze do tego czasu wszystkiego nie wyasafltuja :)
Norbert J. Zbróg
ludzie brną w wojny prowadzeni metodami wypróbowanymi przy sprzedaży podpasek i proszku do prania

Awatar użytkownika
mariuszfila

Re: RUMUNIA 2010

Post autor: mariuszfila » wt gru 01, 2009 8:47 pm

Dwa miesiące ? pozazdrościć tylko :D Skąd masz tyle wolnego czasu :o
Y61

Awatar użytkownika
bert

Kontaktowanie:

Post autor: bert » wt gru 01, 2009 11:55 pm

proste, najpierw ciezko pracowalem obijajac sie na zaglach i po roznych osrodkach, a od 17 lat jestem rolnikiem, a temu... jak wiadomo - samo rosnie. Oddaje sie wiec ciezkiemu odpoczynkowi :)
Norbert J. Zbróg
ludzie brną w wojny prowadzeni metodami wypróbowanymi przy sprzedaży podpasek i proszku do prania

Awatar użytkownika
Eskapada

Post autor: Eskapada » śr gru 02, 2009 9:19 am

doopa z Ciebie nie rolnik w lipcu i sierpniu są żniwa no chyba, że przyszłym roku będziesz miał same buraki i ziemniaki to się zgodzę, że mógłbyś mieć czas wolny

:)21
Dżip z lebiodką :)21
GSM 501 44 66 33

Awatar użytkownika
Piotrek M

Kontaktowanie:

Post autor: Piotrek M » śr gru 02, 2009 10:00 am

Bo Norbert to obszarnik inaczej zwany kułakiem.
I od zap..ania ma ludzi po czworakach rozlokowanych.

:lol: :lol:
prezes ma racje
http://www.4x4.szczecin.pl
DR 800 S

Awatar użytkownika
bert

Kontaktowanie:

Post autor: bert » śr gru 02, 2009 11:44 am

Eskapada pisze:doopa z Ciebie nie rolnik w lipcu i sierpniu są żniwa no chyba, że przyszłym roku będziesz miał same buraki i ziemniaki to się zgodzę, że mógłbyś mieć czas wolny

:)21
myslec trzeba a nie zapierd....., od tego sa (zapier...) traktory