

Moderator: Mroczny
Tak twierdzę.piotr oskwarek pisze:zaraz zaraz Tomasz, twierdzisz, że tylko w V8 był torsen w tylnym dyfrze??
Pierwsza generacja Quattro nie miała TorSena tylko 3 otwarte dyfry, z czego centralny i tylny miały 100% blokady uruchamiane przez użytkownika.piotr oskwarek pisze: mój ojciec posiada starą 80 quattro i w niej są dwie blokady dyfra
Druga generacja Quattro miała centralny TorSen i tylny ze 100% blokadąpiotr oskwarek pisze:
centralny dyfer - tu rozumiem blokuje mi torsena
ale w tylnym dyfrze też mam blokadę załączaną siłownikiem podciśnieniowym - no i co w tym przypadku tam siedzi?? na pewno nie wisko< ani haldex
W tym T5 to silnik jest wzdłuż czy w poprzek ?tytus_tytusiński pisze:nie ma sensu się spierać, kto rozbierze będzie wiedział, przekopałem swojego passata i nigdzie sie na wisko nie nadziałem tylko torsen identycznie jak w audi a6 quattro, w nowym vw t5 torsen siedzi w skrzyni biegów a w tylnym moście siedzi haldex odpowiedzialny za pełną blokadę tylnego mostu jak go włącze z kabiny ! w każdym z tych aut napęd na 4 działa cały czas a torsen odpowedzialny jest za przeniesienie większej siły na tył i to cała filozofiarozbierałem oba autka, widziałem na własne gały, dotykałem, tylko nie polizałem bo śmierdziało
Oprócz tego co podkreślone, cała reszta to prawdatytus_tytusiński pisze:torsen siedzi w skrzyni a haldex w tylnim moscie na 100%w ustawieniu wyjściowym najwięcej mocy jest skierowane na przednia oś, a na tył zapodaje w potrzebie
zrobiłem tym autkiem juz ponad 100kkm i czuję jak ten układ działa
ma szczególne tendencje do zarzucania dupą na ślizgawce a to nie jest bynajmniej objaw przeniesienia napędu na przód
jakoś mnie nie załamuje to autkoElmer75 pisze:rozpadnięte koło dwumasowe masz w standardzie od firmy.
Z resztą, przez rok jeździłem T5, i szczerze mówiąc przeklina każdą sekundę spędzoną w tym...tutaj uruchomiłaby się cenzura, więc się wstrzymam.
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości