naped w Goflie Country
Moderator: Mroczny
naped w Goflie Country
CZe!!!1
Przejechal kolo mnie wczoraj Golf country, troche mnie zaciekawil..
Pierwsze pytanie jakie mi sie nasuwa to: jakie to ma przeniesienie napedu na 4x4, a moze ktos poda jakas stronke gdzie moglbym wiecej o tym cudzie techniki poczytac?!
z gory dzieki!
Przejechal kolo mnie wczoraj Golf country, troche mnie zaciekawil..
Pierwsze pytanie jakie mi sie nasuwa to: jakie to ma przeniesienie napedu na 4x4, a moze ktos poda jakas stronke gdzie moglbym wiecej o tym cudzie techniki poczytac?!
z gory dzieki!
"Nie zapominaj, ze Wiher to nie czlowiek, tylko Wiher.."
gg#138361
gg#138361
- ---Ryba---
- Posty: 749
- Rejestracja: śr sie 27, 2003 9:43 pm
- Lokalizacja: Zbąszyń / Wlkp.
- Kontaktowanie:
-
-
- Posty: 946
- Rejestracja: sob cze 21, 2003 6:35 pm
- Lokalizacja: Lublin
http://autoswiat.redakcja.pl/archiwum/a ... tykul=1878
tu jest opis tego golfa
tu jest opis tego golfa
A ja właśnie takiego zakupiłem i okazuje się że samochodzik jest extra. Wszystkie części pasują od zwykłego Golfa poza....... amortyzatorami. I tylko taka jest różnica w zawieszeniu od zwykłego Golfa II. Troszkę go jużn testowałem i okazuje się bardzo dzielny w terenie. Doskonale sobie daje radę. Napęd to volkswagenowskie syncro. Do tego w tylnym moście blokada mech. różnicowego. Podwyższony jest na zawieszeniu i dodatkowo koła 15". Zbudowany jest tak że od nadwozia zwykłego Golfa odkręcone jest zawieszenie, buda jest postawiona na ramie i do tej ramy przykręcono to samo zawieszenie tylko troszkę je poprzestawiano w celu uzyskania większego prześwitu i poprawienia osiągów "terenowych". Silnik 1,8 GTi tak więc troszkę mocy ma. Z zakupu jestem bardzo zadowolony. Jeśli kogoś interesuje temat to chętnie odpowiem na dodatkowe pytania.
Robert Ł.
Chevy Blazer K-5 (full-size) 6,2D
VW Golf Country 1,8 GTi
Łada Niva 2.0 DOHC mpi
Chevy Blazer K-5 (full-size) 6,2D
VW Golf Country 1,8 GTi
Łada Niva 2.0 DOHC mpi
- Szarbia
-
- Posty: 3626
- Rejestracja: sob gru 27, 2003 4:08 pm
- Lokalizacja: Powiat Wolomin
- Kontaktowanie:
Tylne wahacze sa o ktoregos tylnonapedowego Transporterarobertł pisze:A ja właśnie takiego zakupiłem i okazuje się że samochodzik jest extra. Wszystkie części pasują od zwykłego Golfa poza....... amortyzatorami. I tylko taka jest różnica w zawieszeniu od zwykłego Golfa II. Troszkę go jużn testowałem i okazuje się bardzo dzielny w terenie. Doskonale sobie daje radę. Napęd to volkswagenowskie syncro. Do tego w tylnym moście blokada mech. różnicowego. Podwyższony jest na zawieszeniu i dodatkowo koła 15". Zbudowany jest tak że od nadwozia zwykłego Golfa odkręcone jest zawieszenie, buda jest postawiona na ramie i do tej ramy przykręcono to samo zawieszenie tylko troszkę je poprzestawiano w celu uzyskania większego prześwitu i poprawienia osiągów "terenowych". Silnik 1,8 GTi tak więc troszkę mocy ma. Z zakupu jestem bardzo zadowolony. Jeśli kogoś interesuje temat to chętnie odpowiem na dodatkowe pytania.
-
- jestem tu nowy...
- Posty: 3
- Rejestracja: czw paź 30, 2003 11:17 am
- Lokalizacja: Gorzów/Szczecin
Mam namierzonego Country w niemcowni. Problem polega na tym, że samochód nie jeździ. Silnik pracuje, skrzynia biegów sprawna (chyba) a samochód nie jedzie. Samochodu osobiście nie oglądałem, informacje te mam tylko przekazane telefonicznie od Krzyżaka. Co może byc przyczyną? Boję się, że przeniesienie napędu zawodzi, a przy tym rozwiązaniu (syncro) koszty naprawy mogą być wysokie i nie każdy podejmie się naprawy. A moze to tylko jakaś pierdoła padła. Pomocy, bo sprawa jest pilna!
Miitsubishi L200
- Szarbia
-
- Posty: 3626
- Rejestracja: sob gru 27, 2003 4:08 pm
- Lokalizacja: Powiat Wolomin
- Kontaktowanie:
O ile wiem naped synchro to po prostu tylko dodatkowe visko na tylny wal.Gregis pisze:Mam namierzonego Country w niemcowni. Problem polega na tym, że samochód nie jeździ. Silnik pracuje, skrzynia biegów sprawna (chyba) a samochód nie jedzie. Samochodu osobiście nie oglądałem, informacje te mam tylko przekazane telefonicznie od Krzyżaka. Co może byc przyczyną? Boję się, że przeniesienie napędu zawodzi, a przy tym rozwiązaniu (syncro) koszty naprawy mogą być wysokie i nie każdy podejmie się naprawy. A moze to tylko jakaś pierdoła padła. Pomocy, bo sprawa jest pilna!
Wobec tego jesli nie jeździ to znaczy, ze skrzynia lub dyfer w tej skrzyni lub sprzeglo padlo.
-
-
- Posty: 946
- Rejestracja: sob cze 21, 2003 6:35 pm
- Lokalizacja: Lublin
-
-
- Posty: 946
- Rejestracja: sob cze 21, 2003 6:35 pm
- Lokalizacja: Lublin
hmmm malo ludzi na temat tych samochodow pisze,,, malo ich jezdzi,,, moze i cos w tym jest.marcinsokol pisze:nom trzeba trzezwo patrzec na ten samochod w koncu to zwykly golf 2 a ceny sa z kosmosu
tylko w takim razie co tak na prawde kupic jezeli samochodem w terenie bede jezdzil moze raz na miesiac dla zabawy, nic zadowodo.
cena autka do 10-12tys.

no wlasnie slyszalem rozne glowy. Kumpel kiedys jezdzil takowym autkiem i mowil ze dosc sporo pali, a umiejetnosci terenowe na zabawe taka sobei samemu wystarczaja.Wiechu pisze:vitara.
ponoc Feroza pali mniej, tansza w utrzymaniu??
a cos w miare dobrego tanie 5dzwiowego??? co ma w miare oszczedny silnik?? tak do 2.0?? 2,4?? (patrol ponoc straszne dno jak od poczatku ktos nie dbal)
czekam na wypowiedzi, kontowersje

Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości