LT 4x4 vs t3/t4 Syncro
Moderator: Mroczny
LT 4x4 vs t3/t4 Syncro
Witam
przymierzam sie do wyprawy ktora bedzie objazdowka przez azje, daleki wchod indie, kraje arabskie a nastepnie dookola afryki. planuje to zrobic przez jakies dwa lata. plan jest aby to zrobic na dwa auta. jedno z nich to bedzie najpradopobnie defender 110 lub 130 lub cos podobnego ze stajni aut japonskich a drugie vw lt 4x4 lub t3/t4 syncro
mam pytanie do zawodowcow praktykow
ktory naped jest praktyczniejszy. widzialem na filmach jak zachowuje sie vw t3 syncro na imprezach ofroadowych i lt 4x4. mam wrazenie ze syncro dawalo sobie rade duzo lepiej niz tradycyjne blokady wszystkich osi (rozwiazanie z lt 4x4 ) przy taplaniu sie po blocie typowym na rozbabranych drogach w porze deszczowej. nie wiem tylko czy to nie bylo raczej zwiazane z masa obu aut. lt jednak w pelnym rynsztunku moze byc o ok 1k kg ciezszy.
nie zamierzam uprawiac ofroadu na tej wyprawie tylko byc ew zabezpieczonym na wypadek deszczow w niektorych regionach. bede raczej podrozowal drogami a nie bezdrozami.
pytanie tylko dotyczy samej skutecznosci obu napedow. inne ich walory takie jak awaryjnosc czy opory podczas podrozy sa mi dobrzez znane.
dziekuje za ew sugestie
przymierzam sie do wyprawy ktora bedzie objazdowka przez azje, daleki wchod indie, kraje arabskie a nastepnie dookola afryki. planuje to zrobic przez jakies dwa lata. plan jest aby to zrobic na dwa auta. jedno z nich to bedzie najpradopobnie defender 110 lub 130 lub cos podobnego ze stajni aut japonskich a drugie vw lt 4x4 lub t3/t4 syncro
mam pytanie do zawodowcow praktykow
ktory naped jest praktyczniejszy. widzialem na filmach jak zachowuje sie vw t3 syncro na imprezach ofroadowych i lt 4x4. mam wrazenie ze syncro dawalo sobie rade duzo lepiej niz tradycyjne blokady wszystkich osi (rozwiazanie z lt 4x4 ) przy taplaniu sie po blocie typowym na rozbabranych drogach w porze deszczowej. nie wiem tylko czy to nie bylo raczej zwiazane z masa obu aut. lt jednak w pelnym rynsztunku moze byc o ok 1k kg ciezszy.
nie zamierzam uprawiac ofroadu na tej wyprawie tylko byc ew zabezpieczonym na wypadek deszczow w niektorych regionach. bede raczej podrozowal drogami a nie bezdrozami.
pytanie tylko dotyczy samej skutecznosci obu napedow. inne ich walory takie jak awaryjnosc czy opory podczas podrozy sa mi dobrzez znane.
dziekuje za ew sugestie
- domel_syncro
- Posty: 361
- Rejestracja: sob kwie 19, 2008 12:58 pm
- Lokalizacja: warszawa
- Kontaktowanie:
Re: LT 4x4 vs t3/t4 Syncro
w przypadku syncro t3, zawsze mozesz zrezygnowac z viskozy i zastapic ja decuplerem, czyli centralna blokada, koszt takiej blokady to 750 euro w niemcowni.
w wiekszosci modelach syncro t3 sa blokady tylnego jak mi przedneigo mostu, i to dlatego tak dobrze radzi sobie w terenie.
Jak bedziesz miec wiecej pytan dzwon bo ostatnio rzadko tu zagladam.
510052969
Ps syncro T4 to porazka..
za delikatne, za niskie, rzadko kiedy posiada tylna blokade mostu, itd.itd.
w wiekszosci modelach syncro t3 sa blokady tylnego jak mi przedneigo mostu, i to dlatego tak dobrze radzi sobie w terenie.
Jak bedziesz miec wiecej pytan dzwon bo ostatnio rzadko tu zagladam.
510052969
Ps syncro T4 to porazka..

Re: LT 4x4 vs t3/t4 Syncro
dzieki za info 
czyli jednak potega t3 tkwi w jego wadze i klasycznych rozwiazaniach (blokady reduktor itp), czyli to co lt 4x4 ma w standardzie
mnie zastanawialo czy jest cos takiego w samym syncro co powoduje ze ten naped jest skuteczniejszy
w trudnych warunkach.
biorac pod uwage jednak potrzeby jakie w ew dluzszej podrozy mial bede stawiam puki co na lt 4x4
pozdrawiam

czyli jednak potega t3 tkwi w jego wadze i klasycznych rozwiazaniach (blokady reduktor itp), czyli to co lt 4x4 ma w standardzie
mnie zastanawialo czy jest cos takiego w samym syncro co powoduje ze ten naped jest skuteczniejszy

biorac pod uwage jednak potrzeby jakie w ew dluzszej podrozy mial bede stawiam puki co na lt 4x4
pozdrawiam
Re: LT 4x4 vs t3/t4 Syncro
Hej, nie wiem skad jestes ale jesli bywasz w warszawie to zapraszam do obejrzenia projektu, ktory wlasnie konczymy - LT 4x4 z przyczepa campingowa na plecach. Choc nie jest na sprzedaz to mozesz po prostu popatrzec na niektore fajne rozwiazania. Chetnie tez opowiem o plusach i minusach.bobby pisze:dzieki za info
czyli jednak potega t3 tkwi w jego wadze i klasycznych rozwiazaniach (blokady reduktor itp), czyli to co lt 4x4 ma w standardzie
mnie zastanawialo czy jest cos takiego w samym syncro co powoduje ze ten naped jest skuteczniejszyw trudnych warunkach.
biorac pod uwage jednak potrzeby jakie w ew dluzszej podrozy mial bede stawiam puki co na lt 4x4
pozdrawiam
pozdr.
domator
Re: LT 4x4 vs t3/t4 Syncro
super jakbys tu wkleil.
Re: LT 4x4 vs t3/t4 Syncro
Drako pisze:super jakbys tu wkleil.

Duzo by opowiadac. Prawde mowiac to jak skoncze (to lato) to chcialem napisac jakis material i do off-road i Polskiego Karawaningu wyslac. A tutaj tez chetnie ale nie mam jeszcze gotowego opisu i kompletu zdjec. Po prostu kolega akurat poruszyl dla mnie ciekawy temat wiec zaproponowalem prezentacje

domator
Re: LT 4x4 vs t3/t4 Syncro
hej, mieszkam w irlandii
a w wawie bede ok 20 wrzesnia, nie omieszkam poprosic cie o kilka rad technicznych zwiazanych z tym autem
pozdrawiam
a w wawie bede ok 20 wrzesnia, nie omieszkam poprosic cie o kilka rad technicznych zwiazanych z tym autem
pozdrawiam
Re: LT 4x4 vs t3/t4 Syncro
zbudowales to na tym lt, ktory sprzedawales jakis czas ( swoja droga dziwne ze nie poszedl)domator pisze:Drako pisze:super jakbys tu wkleil.Samochod mam wkleic?
Duzo by opowiadac. Prawde mowiac to jak skoncze (to lato) to chcialem napisac jakis material i do off-road i Polskiego Karawaningu wyslac. A tutaj tez chetnie ale nie mam jeszcze gotowego opisu i kompletu zdjec. Po prostu kolega akurat poruszyl dla mnie ciekawy temat wiec zaproponowalem prezentacje![]()
domator
Jestem ciekaw tego projektu( kiedys jak reweda polaczyl gaza 66 z przyczepa to efekt byl sredni) , bo camper4x4 to jedyny sluszny kierunek przy budowaniu wyprawowki. Sam jak bedzie mozliwosc to sobie takiego wyszykuje.
Jak mozesz to wklej pare fotek na zachete.
Re: LT 4x4 vs t3/t4 Syncro
Nie na tym samym ale na takim samymDrako pisze:zbudowales to na tym lt, ktory sprzedawales jakis czas ( swoja droga dziwne ze nie poszedl)domator pisze:Drako pisze:super jakbys tu wkleil.Samochod mam wkleic?
Duzo by opowiadac. Prawde mowiac to jak skoncze (to lato) to chcialem napisac jakis material i do off-road i Polskiego Karawaningu wyslac. A tutaj tez chetnie ale nie mam jeszcze gotowego opisu i kompletu zdjec. Po prostu kolega akurat poruszyl dla mnie ciekawy temat wiec zaproponowalem prezentacje![]()
domator
Jestem ciekaw tego projektu( kiedys jak reweda polaczyl gaza 66 z przyczepa to efekt byl sredni) , bo camper4x4 to jedyny sluszny kierunek przy budowaniu wyprawowki. Sam jak bedzie mozliwosc to sobie takiego wyszykuje.
Jak mozesz to wklej pare fotek na zachete.

Mialem dwa. Drugi sprzedany. Reweda nie polaczyl. Wejscie byly calkiem oddzielne. I to wlasnie chyba byl jego blad.
fotki wkleje ale nie dzisiaj bo mam urwanie glowy....
Za to moge wkleic bo mam pod reka zdjecia z tego co wlasnie konczymy w warsztacie a mianowcie Merca LA1113 (camper)
http://picasaweb.google.com/domatorPL/MercedesLA#
1400h warsztatowych pracy ale efekt jest zajebisty!
domator
Re: LT 4x4 vs t3/t4 Syncro
Piekny. Wrecz przepiekny. Przy takim MANY czy unimogi wygladaja jak KIA sportage przy HZJocie.
Idealne auto zeby objechac swiat dookola. Jak raz zrobi sie w takim mercedesie naprawe/restauracje to starczy na kolejny milon czy 40 lat. Zdjecia tych potworow pojawiaja sie w relacjach z wypraw w najdziwniejsze miejsca swiata.
Szkoda ze jest tyle roboty zeby go doprowadzic do takiego stanu
znajac zycie sumarycznie wyszlo tyle co wypasiony hymer....tylko hymer sie rozleci osiemset zanim taki zepsuje.
Mechanike zrobiliscie pod oryginal czy tez cos zmienialiscie?
Idealne auto zeby objechac swiat dookola. Jak raz zrobi sie w takim mercedesie naprawe/restauracje to starczy na kolejny milon czy 40 lat. Zdjecia tych potworow pojawiaja sie w relacjach z wypraw w najdziwniejsze miejsca swiata.
Szkoda ze jest tyle roboty zeby go doprowadzic do takiego stanu

Mechanike zrobiliscie pod oryginal czy tez cos zmienialiscie?
Re: LT 4x4 vs t3/t4 Syncro
wszystko oryginalne. To ma 170 kucykow wiec nawet jedzie. Smiesznie ze nie ma drogowego 4x4. Albo na tyl albo od razu z redukcja 4x4.
Ale fakt jest faktem ze milo jest robic takie fajne auta. Niestety zadko sa klienci ktorzy chca zaplacic za cos takiego...
domator
Ale fakt jest faktem ze milo jest robic takie fajne auta. Niestety zadko sa klienci ktorzy chca zaplacic za cos takiego...
domator
Re: LT 4x4 vs t3/t4 Syncro
mniam. Po strazy pozarnej ?
Pozdrawiam, Albert
Suzuki SJ 413 1,3 SOLD
Mitsubishi L300 4x4
CRX 1.6 ED9
Suzuki SJ 413 1,3 SOLD
Mitsubishi L300 4x4
CRX 1.6 ED9
Re: LT 4x4 vs t3/t4 Syncro
Jasne ze po strazy. Z przodu na miejscu po pompie jest skrzynka na drewno na ogniskoAlbert_N pisze:mniam. Po strazy pozarnej ?

domator
Re: LT 4x4 vs t3/t4 Syncro
tak sie zastanawialem po co ten stolik 
tam w kabinie widac wiatraki czy glosniki?

tam w kabinie widac wiatraki czy glosniki?
Re: LT 4x4 vs t3/t4 Syncro
glosniki. A pomiedzy fotelami subwoofer. Ale wlasciciel nie stroni od jazdy poza asfaltem wiec mu wybaczam. Po prostu lubi glosno sluchac muzyki.
domator
domator
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość