jak i kiedy właczac przedni naped

jak wyżej... wszystkie modele...

Moderator: Student

klucz13
 
 
Posty: 18974
Rejestracja: śr cze 25, 2003 11:36 pm
Lokalizacja: Wielka Lipa
Kontaktowanie:

Post autor: klucz13 » pt lip 13, 2007 7:39 pm

vandall1 pisze:
SANCHEZ pisze::D I słusznie paliwo i napęd przedni należy oszczędzać :)2
Nastepny... :)3
Paliwa w terenie to i tak wezmie ile chce.Kto nie ma miedzi ten w domu siedzi :roll:
:o Oszczędność przedniego napędu?No tak-tylny sie przecież nie liczy :)20
Lepiej sobie "zaoszczędzić"przedni dyfer,a mielić non stop tylny :)20 :)20
I mieniać tylko dwa kapcie :)23
Zacznij ludzi traktować tak samo jak oni ciebie a od razu poczują się obrażeni i dostaną ataku furii

Awatar użytkownika
Igor K
 
 
Posty: 1199
Rejestracja: pn maja 01, 2006 4:19 pm
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Igor K » pt lip 13, 2007 7:45 pm

To ja tak trochę nie w temacie, ale... chciałem serdecznie podziękowac @robertowi parolowi!! :)2 :)2 (jego żonie i tacie także)

Wyrwał mnie dzisiaj z błocka na Kuklówce, tracąc przy okazji dętke i mnóstwo cennego czasu!!!!


Ps.Widzicie? Młody ale serce ma taaaakie! I już wie kiedy włączać reduktor! :wink:

Dzięki Robert! :)2

Awatar użytkownika
JA'JACEK
 
 
Posty: 2876
Rejestracja: śr lip 17, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Mazury

Post autor: JA'JACEK » pt lip 13, 2007 8:07 pm

Igor K pisze:(...) I już wie kiedy włączać reduktor! (...)
... bo Ty zapomniałeś.... :)20
:)21
JA'JACEK
GAZ 69M 1967r.

Awatar użytkownika
SANCHEZ
Posty: 458
Rejestracja: wt sty 06, 2004 8:34 pm
Lokalizacja: Gdynia
Kontaktowanie:

Post autor: SANCHEZ » sob lip 14, 2007 12:32 am

vandall1 - jak ty jesteś taki specjalista to sobie jeździj po twardych drogach z przednim napędem. Pytanie tylko poco - większe opory toczenia i niepotrzebne większe zuzycie paliwa. :lol:
Każdy robi to co lubi :D
UAZ 469B 4x4, ZIŁ 157 6x6, GAZ 66 4X4, STAR 66 6X6 - THE POWER OF DREAMS

Awatar użytkownika
Mag69
 
 
Posty: 4387
Rejestracja: sob sty 11, 2003 7:10 pm
Lokalizacja: Ruda Śląska

Post autor: Mag69 » sob lip 14, 2007 1:07 am

ja w zasadzie, jak zjadę z czarnego, to załączam tylko sprzęgiełka ...

a 4x4 to jak wymaga tego sytuacja , widzę przed sobą trudniejszy teren, to tylko ruch wajchą ( w gaziku) lub przycisk ( w toyocie )...

i zazwyczaj zapominam wyłączyć, przypomina mi sie dopiero na czarnym ...


:)21
LJ 70

Awatar użytkownika
vandall1
 
 
Posty: 10415
Rejestracja: sob kwie 10, 2004 1:26 am
Lokalizacja: Gdynia

Post autor: vandall1 » sob lip 14, 2007 5:01 pm

SANCHEZ pisze:vandall1 - jak ty jesteś taki specjalista to sobie jeździj po twardych drogach z przednim napędem. Pytanie tylko poco - większe opory toczenia i niepotrzebne większe zuzycie paliwa. :lol:
Każdy robi to co lubi :D
A jeżdżę,jeżdżę...tylko ze pipem z międyosiowym mech róznicowym :)20
Wyobraz sobie ze nawet po czarnym tak jeżdżę.

Temat taki sobie,bałamutny bo oczywisty:przed wjazdem w teren zapinasz sprzęgiełka i finito.Albo nie zapinasz jak nie przewidujesz większego czochrania.Dokładnie tak jak Mag69.
Czy muszę jeszcze pisać,że dołaczenie przodu oszczedza tył??
KASZTANIARZ- SENIOR
BUDUJEMY PROTOTYPY
tel 798215618 /GG2385761/
blaszczyk4x4.pl

Awatar użytkownika
robert parol
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 84
Rejestracja: śr cze 20, 2007 12:25 pm
Lokalizacja: JAKTORÓW k/WARSZAWY

Post autor: robert parol » sob lip 14, 2007 10:01 pm

chciałem serdecznie podziękowac @robertowi parolowi!! (jego żonie i tacie także)

Wielkie dzieki za pozdrowienia. Mam nadzieje ze jak ja bede potrzebowal pomocy to mi tez pomoze :D Kłopotu duzego nie było. Mozna to nazwac mała przygodą. I przy okazji poznalismy sie osobiscie drugi plus moja Żonka polubiła strome gorki. POZDRAWIAM [/quote]

daniel900630
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 5
Rejestracja: czw lip 19, 2007 1:58 pm
Lokalizacja: Nowe

Post autor: daniel900630 » sob lip 21, 2007 1:15 am

A jak sie taki napęd włącza bo ja nie mam UAZa a bardzo jestem ciekawy ???

Awatar użytkownika
radecki
Posty: 314
Rejestracja: wt mar 13, 2007 9:03 pm
Lokalizacja: Opole

Post autor: radecki » sob lip 21, 2007 9:38 am

daniel900630 pisze:A jak sie taki napęd włącza bo ja nie mam UAZa a bardzo jestem ciekawy ???
Jak w wielu terenówkach wszysko odbywa sieza pomocą wajch które masz koło lewarka zmiany biegów. Raczej guzika ze zmieną napędów w UAZie nie uświadczysz :wink:
UAZ 3151- 1994r jeszcze tylko kilka śrubek...

KMZ K-750- 1964 r

OGAR 250- 1988 r

Awatar użytkownika
konrad1983nr1
Posty: 495
Rejestracja: sob wrz 08, 2007 11:56 am
Lokalizacja: KIELCE/Siedlce
Kontaktowanie:

Post autor: konrad1983nr1 » sob wrz 08, 2007 2:03 pm

Witam
mam uaza od miesiaca i pewnie jest cos nie tak z moim przednim mostem, slysze opinie ze duzo lepiej sie prowadzi w terenie po wlaczeniu przeniego napedu, natomiast u mnie to tak nie do konca, n apolnych drogach, z niewielkimi kolejnami po wlaczeniu 4x4 musze mocno trzymac kierownice bo "koniki brykaja po calej drodze' :) , owszem na polu, łące, w błocie czy rzece to i lepiej, ale na polnej drodze tak nie całkiem, czy to normalne?? a druga sprawa to po zalaczeniu przedniego napedu zwieksza sie chałas :lol:

Awatar użytkownika
gri74
 
 
Posty: 5786
Rejestracja: pn lis 24, 2003 9:40 pm
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: gri74 » sob wrz 08, 2007 2:10 pm

Obawiam się ,że twój uaz wymaga dużego nakładu pracy i finansów , po tym co tu piszesz
Diffland .pl
Diffland Classic Car .pl

i wiele innych )

Awatar użytkownika
konrad1983nr1
Posty: 495
Rejestracja: sob wrz 08, 2007 11:56 am
Lokalizacja: KIELCE/Siedlce
Kontaktowanie:

Post autor: konrad1983nr1 » sob wrz 08, 2007 2:15 pm

więc w czym tkwi problem?? dodatkowo z przodu dochodzą drgania kierownic po wjechaniu w dziure przy prędkości powyżej 60km/h, a i o co biega z tymi sprzęgiełkami?? każdy to ma??
UAZ 469B 1980rok, silnik Żuk 2,1L LPG- był
SUZUKI GV II 2006 rok, 2.0 benzin- jest

klucz13
 
 
Posty: 18974
Rejestracja: śr cze 25, 2003 11:36 pm
Lokalizacja: Wielka Lipa
Kontaktowanie:

Post autor: klucz13 » sob wrz 08, 2007 6:01 pm

konrad1983nr1 pisze:więc w czym tkwi problem?? dodatkowo z przodu dochodzą drgania kierownic po wjechaniu w dziure przy prędkości powyżej 60km/h, a i o co biega z tymi sprzęgiełkami?? każdy to ma??
Zrób porządnie C A Ł E !! zawieszenia przodu i będzie :)2
Zacznij ludzi traktować tak samo jak oni ciebie a od razu poczują się obrażeni i dostaną ataku furii

Awatar użytkownika
gri74
 
 
Posty: 5786
Rejestracja: pn lis 24, 2003 9:40 pm
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: gri74 » sob wrz 08, 2007 6:17 pm

Przekroczy wartość uaza :lol:
Diffland .pl
Diffland Classic Car .pl

i wiele innych )

klucz13
 
 
Posty: 18974
Rejestracja: śr cze 25, 2003 11:36 pm
Lokalizacja: Wielka Lipa
Kontaktowanie:

Post autor: klucz13 » sob wrz 08, 2007 6:24 pm

gri74 pisze:Przekroczy wartość uaza :lol:
Bredzisz czy kasztanisz :)25
:)21
Zacznij ludzi traktować tak samo jak oni ciebie a od razu poczują się obrażeni i dostaną ataku furii

Awatar użytkownika
konrad1983nr1
Posty: 495
Rejestracja: sob wrz 08, 2007 11:56 am
Lokalizacja: KIELCE/Siedlce
Kontaktowanie:

Post autor: konrad1983nr1 » sob wrz 08, 2007 6:29 pm

aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa :D to zaczne od amortyzatorów :)23 ciekawe czy od Żuka beda pasowały :roll:
UAZ 469B 1980rok, silnik Żuk 2,1L LPG- był
SUZUKI GV II 2006 rok, 2.0 benzin- jest

klucz13
 
 
Posty: 18974
Rejestracja: śr cze 25, 2003 11:36 pm
Lokalizacja: Wielka Lipa
Kontaktowanie:

Post autor: klucz13 » sob wrz 08, 2007 6:35 pm

konrad1983nr1 pisze:aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa :D to zaczne od amortyzatorów :)23 ciekawe czy od Żuka beda pasowały :roll:
nie :)21
Zacznij ludzi traktować tak samo jak oni ciebie a od razu poczują się obrażeni i dostaną ataku furii

Awatar użytkownika
konrad1983nr1
Posty: 495
Rejestracja: sob wrz 08, 2007 11:56 am
Lokalizacja: KIELCE/Siedlce
Kontaktowanie:

Post autor: konrad1983nr1 » sob wrz 08, 2007 7:08 pm

a od czego by pasowały?? zebym wiedział od czego szukać :D
UAZ 469B 1980rok, silnik Żuk 2,1L LPG- był
SUZUKI GV II 2006 rok, 2.0 benzin- jest

klucz13
 
 
Posty: 18974
Rejestracja: śr cze 25, 2003 11:36 pm
Lokalizacja: Wielka Lipa
Kontaktowanie:

Post autor: klucz13 » sob wrz 08, 2007 7:13 pm

konrad1983nr1 pisze:a od czego by pasowały?? zebym wiedział od czego szukać :D
Trzy razy możesz zgadywać :)25 i od Stara (tego małego) ale są twardsze a optimum to przód Star tył oryginał
Zacznij ludzi traktować tak samo jak oni ciebie a od razu poczują się obrażeni i dostaną ataku furii

Awatar użytkownika
konrad1983nr1
Posty: 495
Rejestracja: sob wrz 08, 2007 11:56 am
Lokalizacja: KIELCE/Siedlce
Kontaktowanie:

Post autor: konrad1983nr1 » sob wrz 08, 2007 7:16 pm

eee znaczy sie nie sa to ramieniowe, w czasie swego zywota
ktos wymienil wiec trzeba bedzie wziasc jeden ze soba i szukac, watpie zeby to byl radziecki orginał :)21
UAZ 469B 1980rok, silnik Żuk 2,1L LPG- był
SUZUKI GV II 2006 rok, 2.0 benzin- jest

klucz13
 
 
Posty: 18974
Rejestracja: śr cze 25, 2003 11:36 pm
Lokalizacja: Wielka Lipa
Kontaktowanie:

Post autor: klucz13 » sob wrz 08, 2007 7:20 pm

Pozostają jeszcze końcowki drążkow (uaz lub żuk ale te drugie znacznie słabsze) swożnie zwrotnic i gumy na resorach a na końcu wyważyć koła oraz obowiązkowo ustawić zbieżność
Jak to zrobisz to będziesz mógł jeździć jak swojm :)21
Zacznij ludzi traktować tak samo jak oni ciebie a od razu poczują się obrażeni i dostaną ataku furii

ODPOWIEDZ

Wróć do „Uaz”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości