Jakie macie doświadczenia z 32" lub 33"
Moderator: Student
Jakie macie doświadczenia z 32" lub 33"
Panowie bardzo proszę o informacje na powyższy temat.
Słyszałem mnóstwo opini typu ukręcisz osie, rozwalisz mosty itd. Mam w związky z tym pytanie:
Jak naprawdę sprwują się kapcie 32" lub33" w Uazie z orginalnym silnikiem?
Rozmawiamy o jazdach w terenie i szosowych.
Słyszałem mnóstwo opini typu ukręcisz osie, rozwalisz mosty itd. Mam w związky z tym pytanie:
Jak naprawdę sprwują się kapcie 32" lub33" w Uazie z orginalnym silnikiem?
Rozmawiamy o jazdach w terenie i szosowych.
Zbowid
__________________
4,2/24;
HD/Evo
Myśl człowieku - to nie boli.
__________________
4,2/24;
HD/Evo
Myśl człowieku - to nie boli.

- ---Ryba---
- Posty: 749
- Rejestracja: śr sie 27, 2003 9:43 pm
- Lokalizacja: Zbąszyń / Wlkp.
- Kontaktowanie:
Baku napisał:
Ukręcę 32"x12,5x15 bieznik MT i zważywszy że mam ciężką ale rozsądną stopę?No i dobrze słyszałeś, ukręcisz w pierwszej kolejności wałek z talerzem, a potem reszte.
Jeśli chcesz już jeździć na tym rozmiarze to musisz umieć na bieżąco kasować wszelkie luzy na moście, jeśli tego nie będziesz robił szybko upalisz.
Zbowid
__________________
4,2/24;
HD/Evo
Myśl człowieku - to nie boli.
__________________
4,2/24;
HD/Evo
Myśl człowieku - to nie boli.

przy kaszlawym silniku i bezluzowym moście chwile pojeżdzisz , ale to się mija z celem(podkrecisz silnik - ukręcisz most) ....po sezonie jednym lub dwu ,policzysz i zapodasz inne mosty(to lepiej zrób to od razu - mniejsze koszty i mniej nerwów i stresu) ...no ale od czegoś trzeba zacząć-----zakładaj.
-
- Posty: 468
- Rejestracja: czw wrz 19, 2002 5:20 pm
- Lokalizacja: ZIELENIEC
zalozylem niedawno 33" jodly, pojezdzilem troche, ale sie zakopalem dalem 1+reduktor i tylny most wybuchnal (talerz z atakiem wymielony,wyrwane mocowanie lozyska z obudowy mostu) teraz juz wiem ze na reduktorze to najwyzej 2 i to na pol sprzegla, silnik mam oryginalny z gazem, kolega mi opowiadal ze jak kiedys w swoim uazie na takich kolach tylko z podkreconym silnikiem zakopal sie i dal buta to rozwalil w jednej chwili oba mosty, pourywal poloski i waly dwa ukrecil, waly to sie skreciły jak korkociąg, a moze i nawet reduktor mu padl, musze go zapytać, teraz juz wiem ze jak nie daje rady wyjechac to wyciagarka albo drugie auto do pomocy
- Grzegorz G.
- Posty: 781
- Rejestracja: pn lut 10, 2003 1:31 pm
- Lokalizacja: Warszawa
Ja narazie też, ale tu chyba oprócz wysokości jeszcze szerokość się liczy. Szersza opona daje dużo większy opór i dlatego most nie wydala. Ja-192 jest wąska bardzo. Niestety mosty uaza nie dają odpowiedniego marginesu bezpieczeństwa - są trochę na styk - na oryginałach do uaza jeżdżą, ale na większych już nie za bardzo.Artur pisze:A mi sie wydaje ze oryginalne opony ruskie JAK-192 maja 32" i jakoś mostów nie po mieliłem.
Ja nie lubię uważać w terenie (zresztą z tą delikatną jazdą na dłuższą metę to i tak jest bajka) dlatego jednak zostanę przy oryginałach.
Grzechu_z_UAZ
- El Modzello
- Posty: 379
- Rejestracja: czw mar 14, 2002 1:00 am
- Lokalizacja: Żywiec
- Grzegorz G.
- Posty: 781
- Rejestracja: pn lut 10, 2003 1:31 pm
- Lokalizacja: Warszawa
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość