Jak nie zostać Flinstonem czyli robienie podłogi w UAZie.
Moderator: Student
Jak nie zostać Flinstonem czyli robienie podłogi w UAZie.
W związku z tym, że nie można kupić szkieletu podłogi ( bo nie jest przewidziany jako część zamienna) a jedynie same części podłogi (która też nie jest przewidziana jako część zamienna a mimo wszystko jest dostępna), a cena całego kadłuba równa jest cenie dwóch UAZ-ów zmuszonyjestem odtworzyć sobie wszystko sam. O ile zgranie wszystkich elementów typu nadkola, burty, srodkowe słupki i gródź między silnikiem a przedziałem "pasażerskim" (która notabene też jest w stanie agonalnym i też nie można jej ponoć dostać bo nie figuruje jako zamiennik), nie stanowi problemu to całkowicie nie wiem jak zrobić sam szkielet- te wszytkie podłużnice i wzmocnienia. Są gięte w różnych miejscach i nie mam pojęcia jak się do tego zabrać. Oczywiście wszytko może zrobić za mnie jakiś blacharz, ale ni eo to chodzi.
Chodzi o to czy ktoś już ma jakieś doświadczenia w tym temacie??
Chodzi o to czy ktoś już ma jakieś doświadczenia w tym temacie??
UAZ 3151- 1994r jeszcze tylko kilka śrubek...
KMZ K-750- 1964 r
OGAR 250- 1988 r
KMZ K-750- 1964 r
OGAR 250- 1988 r
- piotr oskwarek
-
- Posty: 818
- Rejestracja: wt paź 14, 2003 7:43 pm
- Lokalizacja: Biała Podlaska
- piotr oskwarek
-
- Posty: 818
- Rejestracja: wt paź 14, 2003 7:43 pm
- Lokalizacja: Biała Podlaska
wzmocnienia zrobiłem z profila zamkniętego o wymiarach 60x30mm;
wzmocnienie na grodzi te kkrzywe udało mi się jakoś zreanimować i jedynie dospawałem wzmocnienie proste z profila jw.;
miejsa w których idą poduszki nadwozia dokładnie odmierzyłem, przewierciłem otwór 25mm i w ten otwór włożyłem i obspawałem kawałek rurki, przez którą będzie przestrzeliwana śruba do przykręcania nadwozia;
wzmocnienia wzdłużne to ceownik o zbliżonych wymiarach jak oryginał;
całość wyszła nieco cięższa od oryginału, ale ja nie robię UAZa na oryginała, bo niewiele w nim oryginalności pozostało
jakbyś coś chciał wiedzieć więcej to PW
pozdrawiam
wzmocnienie na grodzi te kkrzywe udało mi się jakoś zreanimować i jedynie dospawałem wzmocnienie proste z profila jw.;
miejsa w których idą poduszki nadwozia dokładnie odmierzyłem, przewierciłem otwór 25mm i w ten otwór włożyłem i obspawałem kawałek rurki, przez którą będzie przestrzeliwana śruba do przykręcania nadwozia;
wzmocnienia wzdłużne to ceownik o zbliżonych wymiarach jak oryginał;
całość wyszła nieco cięższa od oryginału, ale ja nie robię UAZa na oryginała, bo niewiele w nim oryginalności pozostało
jakbyś coś chciał wiedzieć więcej to PW
pozdrawiam
były Terrano I: 2.4 z podtlenkiem i 2.7TD;
był UAZ 2.9V6;
była Vicia Long 2.0V6
jest Pipek 2.7CRD
był UAZ 2.9V6;
była Vicia Long 2.0V6
jest Pipek 2.7CRD
- piotr oskwarek
-
- Posty: 818
- Rejestracja: wt paź 14, 2003 7:43 pm
- Lokalizacja: Biała Podlaska
A co tam pisze? Bo się zdenerwowałem że takie ładne i nowe

A moje dziurkowate jak sito

Doktor200
pod podloge pasuje a po lekkim docieciu idealnie podluznice od maluchaKod: Zaznacz cały
I to jest jakaś myśl :) Dzięks :)
UAZ 3151- 1994r jeszcze tylko kilka śrubek...
KMZ K-750- 1964 r
OGAR 250- 1988 r
KMZ K-750- 1964 r
OGAR 250- 1988 r
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości