gażnik od merca 2.3 bocznossacego stromberga podcisnieniowe

jak wyżej... wszystkie modele...

Moderator: Student

Awatar użytkownika
benes
Posty: 1665
Rejestracja: czw maja 22, 2003 5:26 pm
Lokalizacja: Szczecin

gażnik od merca 2.3 bocznossacego stromberga podcisnieniowe

Post autor: benes » śr lut 25, 2004 1:02 pm

Ktos (bodajże Pol) zapodał pomysł zamontowania gażnika od merca 2.3 bocznossacego stromberga podcisnieniowego i mam cos takiego na oku i mam kilka pytań.
Jak on się sprawuje na uazowskim silniku?
Jak z jego mocowaniem?
Jakie spalanie?
Jak z częsciami do niego?
dzięki za wszystkie odpowiedzi
benes

Awatar użytkownika
El Modzello
Posty: 379
Rejestracja: czw mar 14, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Żywiec

Post autor: El Modzello » śr lut 25, 2004 1:17 pm

podobno regulacja to koszmar.... :-?

Awatar użytkownika
Waldemar
 
 
Posty: 269
Rejestracja: sob lut 01, 2003 1:17 am

Post autor: Waldemar » śr lut 25, 2004 8:58 pm

ja mam taki gaznik w nowo nabytym silniku nie uzywałem ale ma tez silnik od busa 208 gdzie gaznik jest do góry i jest bardzo ok!!!
Gaz 69 M 1960 - pół wieku i jeszcze jeździ.

Awatar użytkownika
Waldemar
 
 
Posty: 269
Rejestracja: sob lut 01, 2003 1:17 am

Post autor: Waldemar » śr lut 25, 2004 8:59 pm

acha i dodam ze wcale niebede zakładał tego gaznika bocznego tylko przy wimianie silnika przekrecał kolektory od busa 208. Bo jego budowa siakas taka dziwna i skaplikowana podejrzewam ze beda problemy ze wszystkim!!!
Gaz 69 M 1960 - pół wieku i jeszcze jeździ.

wojtasM461
Posty: 468
Rejestracja: czw wrz 19, 2002 5:20 pm
Lokalizacja: ZIELENIEC

Post autor: wojtasM461 » śr lut 25, 2004 9:17 pm

ja tam mam takie cudo przy moim Mesiu i narazie nie narzekam,słyszłem
że jak działa to lepiej go nie ruszac bo mozna spierzyc.
ze spalaniem to tak jakos-25-30 :lol:
z czesciami to se nie wiem bo nie szukałem,ale waldemar ma racje ten z Busa podobno jest lepszy chociaż nie wiem co ma lepszego-podobno jest prostszy w obsłudze 8)
Muscel M 461-230 + Suza 93
Subaru impreza R
Subaru Legacy TURBO

Awatar użytkownika
Mag69
 
 
Posty: 4387
Rejestracja: sob sty 11, 2003 7:10 pm
Lokalizacja: Ruda Śląska

Post autor: Mag69 » śr lut 25, 2004 9:18 pm

To pochwal sie co nabyłes i ile dałes :)21
LJ 70

wojtasM461
Posty: 468
Rejestracja: czw wrz 19, 2002 5:20 pm
Lokalizacja: ZIELENIEC

Post autor: wojtasM461 » śr lut 25, 2004 9:36 pm

kto ja :o
ja tam nic nie nabyłem tyl;ko wkoncu doprowadziłem "białego" do stanu normalnego :)21
Muscel M 461-230 + Suza 93
Subaru impreza R
Subaru Legacy TURBO

Awatar użytkownika
Mag69
 
 
Posty: 4387
Rejestracja: sob sty 11, 2003 7:10 pm
Lokalizacja: Ruda Śląska

Post autor: Mag69 » śr lut 25, 2004 10:09 pm

Nie ty, Waldemar szukał ostati namiarów na hienowników :)21
LJ 70

Awatar użytkownika
marcin-gaz
Posty: 362
Rejestracja: sob sty 24, 2004 10:49 pm
Lokalizacja: Łódź
Kontaktowanie:

Post autor: marcin-gaz » czw lut 26, 2004 11:27 pm

Najpierw sorki dla Waldka ale jeszcze nie byłem u hien od merca.'
Wracając do tematu to gaxnik jest super jak jest ustawiony, łatwo spieprzyć te ustawienia ale to spalanie 25 do 30 to chyba lekka przesada chyba że w ostrym terenie. :)5
widze światełko w tunelu........ koniec remontu blisko :-)))))
www.bracia-gaz.neostrada.pl

Awatar użytkownika
benes
Posty: 1665
Rejestracja: czw maja 22, 2003 5:26 pm
Lokalizacja: Szczecin

Post autor: benes » czw lut 26, 2004 11:31 pm

marcin-gaz pisze:Najpierw sorki dla Waldka ale jeszcze nie byłem u hien od merca.'
Wracając do tematu to gaxnik jest super jak jest ustawiony, łatwo spieprzyć te ustawienia ale to spalanie 25 do 30 to chyba lekka przesada chyba że w ostrym terenie. :)5
chodziło mi o spalanie w mieście i na trasie w terenie to żadna nowość spali tyle ile mu się wleje :D

Awatar użytkownika
marcin-gaz
Posty: 362
Rejestracja: sob sty 24, 2004 10:49 pm
Lokalizacja: Łódź
Kontaktowanie:

Post autor: marcin-gaz » czw lut 26, 2004 11:54 pm

Ja ostatnio jak nim jeżdziłem nie miałem reduktora to tak do 15 dochodził po czarnym oczywiscie ale słyszałem od znajomego co siedzi przy mercedesach że powinien uwzgledniając mase gza tak palic 12 do 15
widze światełko w tunelu........ koniec remontu blisko :-)))))
www.bracia-gaz.neostrada.pl

Awatar użytkownika
benes
Posty: 1665
Rejestracja: czw maja 22, 2003 5:26 pm
Lokalizacja: Szczecin

Post autor: benes » pt lut 27, 2004 12:03 am

OK dzięki
:)

Awatar użytkownika
Waldemar
 
 
Posty: 269
Rejestracja: sob lut 01, 2003 1:17 am

Post autor: Waldemar » ndz lut 29, 2004 7:18 pm

Z tego co zauwazyłem w GAZach z silnikami merca 230 to pala roznie w terenie ok jak gazu umierkowanie uzywasz i na czarnym spokojnie 1-2-3-4 biegi ładnie podpinasz to spox ci wyjdzie 12 l/100 ale wez tylko sie popisz gazu wieciej ( w cale nie do dechy )ach jak wtedy silnik pracuje czujesz ze chodzi fajnie sie sie jezdzi przyspieszenie jak osobówka ale kurcze wir w baku a w gazniku to jak w klozecie kiedy wode spuszczasz tak benzynka wiruje!! I spalanie nie jestem w stanie obliczyc ale jak 20 L zalejesz to dlugo sie nie pobawisz!!! W terenie.
Gaz 69 M 1960 - pół wieku i jeszcze jeździ.

wojtasM461
Posty: 468
Rejestracja: czw wrz 19, 2002 5:20 pm
Lokalizacja: ZIELENIEC

Post autor: wojtasM461 » ndz lut 29, 2004 7:33 pm

no ta ja normalnie nie wiem jak to jest ze mój jak po czarnym na Sowie
pyciłem to spalił jakos niecałe 20 a teraz jak jeżdze na miejscu to 25 to standart 8)
Ale coś mi sie nie chce wierzyć zeby mógł ten silnik w Gazie palić 12-15 przeciez Gelanda z tym motorkiem ma wpisane w papierach 17 średnie :o
Muscel M 461-230 + Suza 93
Subaru impreza R
Subaru Legacy TURBO

Awatar użytkownika
mdebski
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 72
Rejestracja: ndz sty 06, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: mdebski » pn mar 01, 2004 12:18 am

Moja gelenda miała taki silnik oryginalnie, z bocznym strombergiem 175CD, dobry gażnikowiec reguluje go chwile i bez problemu. Ja raz wymieniłem wszystkie membrany i wszystko przez 40tys bylo ok, potem nie wiem, bo silnik poszedl do jakiegos uaza.
Na trasie gelenda przy ok 100km/h palila ok 15l, a w miescie ok 18 benzyny, gazu nie mialem. Z tym, ze gelenda jest z 500 kg ciezsza od gazika, poza tym mialem opony 33x12,5.
Ogolnie ja na ten gaznik nie narzekalem, ale mimo wszytko 230 ma za slabe osiagi w stosunku do spalania, teraz 500 palila mi (dopuki jej nie zabilem) ok 23 litrow benzyny po miescie, a gazu ok 25.
Pozdrawiam
Michał Dębski
Nissan Patrol GR High Roof (byl MB 420GE)

ODPOWIEDZ

Wróć do „Uaz”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość