przekładnia kierownicza

jak wyżej... wszystkie modele...

Moderator: Student

Awatar użytkownika
keler
 
 
Posty: 169
Rejestracja: ndz mar 23, 2003 9:10 am
Lokalizacja: Piaseczno

przekładnia kierownicza

Post autor: keler » pn mar 01, 2004 10:14 pm

Jak w temacie, może ktoś wie ile może kosztować przekładnia kierownicza ze wspomaganiem do uaza.
XJ 4.0 91r, lift 4" - już nie, HONDA TRX 650 RINCON
Zawsze gotów do pomocy

Awatar użytkownika
pilmar
Posty: 1917
Rejestracja: pt maja 09, 2003 9:20 pm
Lokalizacja: Białobrzegi n.Pilicą

Post autor: pilmar » pn mar 01, 2004 10:34 pm

od uaza czy NADAJĄCA się do uaza? bo jak to drugie, to BMW- koszt 300pln (kpl przekładnia,przewody,pompa,zbiorniczek) wg mojej aktualnej wiedzy nic lepiej nie pasuje.
odsyłam do bormana.

Awatar użytkownika
keler
 
 
Posty: 169
Rejestracja: ndz mar 23, 2003 9:10 am
Lokalizacja: Piaseczno

Post autor: keler » pn mar 01, 2004 10:37 pm

A czy przy tej od BMW nie trzeba ciąć ramy?, bo ja chce zamontować wspomaganie do gaza i wiem że oryginalne Uazowskie pasuje bez przeróbek.
XJ 4.0 91r, lift 4" - już nie, HONDA TRX 650 RINCON
Zawsze gotów do pomocy

Awatar użytkownika
pilmar
Posty: 1917
Rejestracja: pt maja 09, 2003 9:20 pm
Lokalizacja: Białobrzegi n.Pilicą

Post autor: pilmar » pn mar 01, 2004 10:42 pm

Moje od bmw lezy narazie w garażu, przymierzałem i pasuje super bez ciecia ramy, mam tez od MB 123 ale zrezygnowałem z jago założenia właśnie ze względu na konieczność wycinania poprzeczki ramy(tej pod chłodnicą)

Awatar użytkownika
pilmar
Posty: 1917
Rejestracja: pt maja 09, 2003 9:20 pm
Lokalizacja: Białobrzegi n.Pilicą

Post autor: pilmar » pn mar 01, 2004 10:44 pm

poza tym cena :roll: ... i jakość....

Awatar użytkownika
keler
 
 
Posty: 169
Rejestracja: ndz mar 23, 2003 9:10 am
Lokalizacja: Piaseczno

Post autor: keler » pn mar 01, 2004 10:56 pm

no właśnie przeszperałem forum i znalazłem, coś na ten temat, zastanawiam się właśnie z wydajnością, bo u mnie jest silnik od mercedesa, z oryginalnym mocowaniem pod pompe, mam też i pompe, tylko nie wiem czy ona podoła, co prawda wyciągarka hydrauliczna na niej pracowała, ale jak będzie z przekładnią od BMW
XJ 4.0 91r, lift 4" - już nie, HONDA TRX 650 RINCON
Zawsze gotów do pomocy

Awatar użytkownika
pilmar
Posty: 1917
Rejestracja: pt maja 09, 2003 9:20 pm
Lokalizacja: Białobrzegi n.Pilicą

Post autor: pilmar » pn mar 01, 2004 11:08 pm

Ja mam silnik mercedesa(narazie w garażu) też myslałem aby założyć przekładnie bmw z pompą mb, moja pompa mb miała cisnienie(nie znam wydajności) 65 bar a bmw 110 bar(i pompa i przekładnia) , inne końcówki przewodów, nie warto kombinować. Przeróbka mocowania pompy przy silniku(2,3benz)to 2 powolne godzinki..

dzikigor
 
 
Posty: 154
Rejestracja: wt paź 21, 2003 12:12 pm
Lokalizacja: tychy

Post autor: dzikigor » pn mar 01, 2004 11:16 pm

mozecie dokladniej z ta przekladnia od BMW ?? jakiego??
UAZ z 2.5tdi na pokładzie

Awatar użytkownika
---Ryba---
Posty: 749
Rejestracja: śr sie 27, 2003 9:43 pm
Lokalizacja: Zbąszyń / Wlkp.
Kontaktowanie:

Post autor: ---Ryba--- » pn mar 01, 2004 11:19 pm

Od jakiego BMW to jest?

Awatar użytkownika
pilmar
Posty: 1917
Rejestracja: pt maja 09, 2003 9:20 pm
Lokalizacja: Białobrzegi n.Pilicą

Post autor: pilmar » pn mar 01, 2004 11:24 pm

podobno stara piątka(chyba E28) i siódemka. Ja sam nie wyciągałem, kupiłem kpl. wg tabliczki rok prod.1984.

dzikigor
 
 
Posty: 154
Rejestracja: wt paź 21, 2003 12:12 pm
Lokalizacja: tychy

Post autor: dzikigor » pn mar 01, 2004 11:31 pm

dzienks :lol:
UAZ z 2.5tdi na pokładzie

Awatar użytkownika
Mag69
 
 
Posty: 4387
Rejestracja: sob sty 11, 2003 7:10 pm
Lokalizacja: Ruda Śląska

Re: przekładnia kierownicza

Post autor: Mag69 » pn mar 01, 2004 11:38 pm

keler pisze:Jak w temacie, może ktoś wie ile może kosztować przekładnia kierownicza ze wspomaganiem do uaza.
Ja mam takowa zamontowaną w Gazie :roll:

W komplecie jest :
kolumna,długi drążek,krótki drążek ,pompa,zbiorniczek na płyn ,płyta mocująca (do silnika uaza) i pasek klinowy
koszt 1600 zł
:)21
LJ 70

Awatar użytkownika
keler
 
 
Posty: 169
Rejestracja: ndz mar 23, 2003 9:10 am
Lokalizacja: Piaseczno

Post autor: keler » wt mar 02, 2004 10:47 am

Może by ktoś określił w końcu jaki to typ tej pompy od BMW bo już też słyszałem że od BMW 5 E34, więc gdzieś jest jakieś przekłamanie
XJ 4.0 91r, lift 4" - już nie, HONDA TRX 650 RINCON
Zawsze gotów do pomocy

Awatar użytkownika
Artur
Posty: 562
Rejestracja: śr lut 19, 2003 11:21 am
Lokalizacja: Piła

Post autor: Artur » wt mar 02, 2004 12:18 pm

Jak dobrze pomyslisz to do gaza też da sie zamotwac od mesia w miejsce starej tylko ze trzeba drązek z kierowmiczy krótki zrobić i dac z tyłu koła

Awatar użytkownika
prolex
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 58
Rejestracja: pt mar 07, 2003 12:31 pm
Lokalizacja: Warszawa-Mazury

Post autor: prolex » wt mar 02, 2004 8:38 pm

a mnie interesuje sprawa mocowania pompy. tzn gdzie i jakie są z tym związane kombinacje?

Awatar użytkownika
Kaktus
Posty: 689
Rejestracja: ndz lip 14, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Chełm

Post autor: Kaktus » czw mar 04, 2004 10:48 am

1600 zl za wspomaganie bmw stary typ ? a moze to cale bmw za ta kase ? bez przesady za polowe mozna kupic z Isuzu Trooper jest mocna i nie ma tyle kombinacji

Awatar użytkownika
prolex
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 58
Rejestracja: pt mar 07, 2003 12:31 pm
Lokalizacja: Warszawa-Mazury

Post autor: prolex » czw mar 04, 2004 11:15 am

Kaktus pisze:1600 zl za wspomaganie bmw stary typ ? a moze to cale bmw za ta kase ? bez przesady za polowe mozna kupic z Isuzu Trooper jest mocna i nie ma tyle kombinacji
Nie no spokojnie, ta cena dotyczy pewnie całego zestawu nowego, oryginalnego do Uaza :)6
Cały czas pozostaje jednakże pytanie co wytrzymalsze oryginał(ruski!!) czy "organ" od dawcy innej rasy???

Awatar użytkownika
Darek
Posty: 1999
Rejestracja: pt mar 15, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Piotrków Tryb.

Post autor: Darek » czw mar 04, 2004 12:33 pm

za 1600 to moge całego rekina kupić razem z przekładnia i pompą
Gazy 69

Komodor
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 34
Rejestracja: wt lis 11, 2003 11:34 am
Lokalizacja: Olsztyn

Post autor: Komodor » pn mar 08, 2004 10:45 pm

keler pisze:Może by ktoś określił w końcu jaki to typ tej pompy od BMW bo już też słyszałem że od BMW 5 E34, więc gdzieś jest jakieś przekłamanie
Żadne przekłamanie. Ja mam E34 od BMW 5. Założone bez ingerencji w ramę. Pompa od Scorpio (silnik też) działa idealnie. Przy kierownicy od Poloneza mogę na postoju w błotku kręcić malym palcem. :)2
Komodor

Awatar użytkownika
prolex
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 58
Rejestracja: pt mar 07, 2003 12:31 pm
Lokalizacja: Warszawa-Mazury

Post autor: prolex » wt mar 09, 2004 9:01 am

Komodor pisze:Żadne przekłamanie. Ja mam E34 od BMW 5. Założone bez ingerencji w ramę. Pompa od Scorpio (silnik też) działa idealnie. Przy kierownicy od Poloneza mogę na postoju w błotku kręcić malym palcem. :)2
a jaki masz silniczek od tego Scorpio? Dużo było pracy przy instalowaniu go we wozie ???? jak się sprawdza i czy były jakieś awarie? co z misą olejową w stosunku do przedniego mostu?

kupiłeś cały kompletny motor z osprzętem? za ile? :lol:

Komodor
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 34
Rejestracja: wt lis 11, 2003 11:34 am
Lokalizacja: Olsztyn

Post autor: Komodor » wt mar 09, 2004 10:44 pm

prolex pisze: a jaki masz silniczek od tego Scorpio? Dużo było pracy przy instalowaniu go we wozie ???? jak się sprawdza i czy były jakieś awarie? co z misą olejową w stosunku do przedniego mostu?

kupiłeś cały kompletny motor z osprzętem? za ile? :lol:
Silnik to 2,5TD. Przespawanie podpór pod łapy silnika, prawa łapa od UAZ'a lewa przerobiona żeby poprawić dostęp do śrub, flansza pomiędzy obudową sprzęgła a skrzynią biegów. Nowe łożysko wyciskowe od Daewoo, linka do sterowania pompy wtryskowej. Przeróbka instalacji elektrycznej czyli podłączenie nowego alternatora od Forda i sterowania zaworu odcinającego paliwo. Ten silnik (Scorpio, DAF 400, Peugeot 505) ma miskę olejową ze smokiem i przegłębieniem na olej z tyłu. Przód lekko podciąłem ok. 3cm, poszło łatwo bo korzystny kształt i miska jest stalowa. Chłodnica oleju i wody oryginalne. Pali ok. 9 - 10/100 km na trasie obładowany wóz zapasami na tydzień, sprzętem biwakowym + 200 l ropy przy prędkości podróżnej 80-90km/h w drodze na Pomeranię. Wyciąga ok. 115 km/h. W terenie dobry bo ma mocny dół, nie do zadławienia. Po przejechaniu 55 tys. km raczej nie po asfalcie, dodałem po jednym piórze resorów z przodu, wymieniłem przednie amortyzatory i tarczę sprzęgła, przerobiłem lewą łapę silnika. Ponadto raz padła prawa przednia półoś przy dojeździe do grill'a, raz skrzynia na MW. Raz też padła mi membrana w pompie wtryskowej, drobiazg ale upierdliwy.
Ostatnio korzystając z okazji odbudowy blacharki dołożyłem wspomaganie.
Silnik z osprzętem kupiłem bez targowania (duży błąd :oops: ) za 3 tys. z przebiegiem 90 tys. Pali na mrozie -28 st. garażowany pod gołym niebem. Z jeżdżeniem gorzej ropa zamarza :roll:
Komodor

ODPOWIEDZ

Wróć do „Uaz”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość