przekładnia kierownicza
Moderator: Student
przekładnia kierownicza
Jak w temacie, może ktoś wie ile może kosztować przekładnia kierownicza ze wspomaganiem do uaza.
XJ 4.0 91r, lift 4" - już nie, HONDA TRX 650 RINCON
Zawsze gotów do pomocy
Zawsze gotów do pomocy
no właśnie przeszperałem forum i znalazłem, coś na ten temat, zastanawiam się właśnie z wydajnością, bo u mnie jest silnik od mercedesa, z oryginalnym mocowaniem pod pompe, mam też i pompe, tylko nie wiem czy ona podoła, co prawda wyciągarka hydrauliczna na niej pracowała, ale jak będzie z przekładnią od BMW
XJ 4.0 91r, lift 4" - już nie, HONDA TRX 650 RINCON
Zawsze gotów do pomocy
Zawsze gotów do pomocy
Ja mam silnik mercedesa(narazie w garażu) też myslałem aby założyć przekładnie bmw z pompą mb, moja pompa mb miała cisnienie(nie znam wydajności) 65 bar a bmw 110 bar(i pompa i przekładnia) , inne końcówki przewodów, nie warto kombinować. Przeróbka mocowania pompy przy silniku(2,3benz)to 2 powolne godzinki..
- ---Ryba---
- Posty: 749
- Rejestracja: śr sie 27, 2003 9:43 pm
- Lokalizacja: Zbąszyń / Wlkp.
- Kontaktowanie:
Re: przekładnia kierownicza
Ja mam takowa zamontowaną w Gaziekeler pisze:Jak w temacie, może ktoś wie ile może kosztować przekładnia kierownicza ze wspomaganiem do uaza.

W komplecie jest :
kolumna,długi drążek,krótki drążek ,pompa,zbiorniczek na płyn ,płyta mocująca (do silnika uaza) i pasek klinowy
koszt 1600 zł

LJ 70
- prolex
- jestem tu nowy...
- Posty: 58
- Rejestracja: pt mar 07, 2003 12:31 pm
- Lokalizacja: Warszawa-Mazury
Nie no spokojnie, ta cena dotyczy pewnie całego zestawu nowego, oryginalnego do UazaKaktus pisze:1600 zl za wspomaganie bmw stary typ ? a moze to cale bmw za ta kase ? bez przesady za polowe mozna kupic z Isuzu Trooper jest mocna i nie ma tyle kombinacji

Cały czas pozostaje jednakże pytanie co wytrzymalsze oryginał(ruski!!) czy "organ" od dawcy innej rasy???
Żadne przekłamanie. Ja mam E34 od BMW 5. Założone bez ingerencji w ramę. Pompa od Scorpio (silnik też) działa idealnie. Przy kierownicy od Poloneza mogę na postoju w błotku kręcić malym palcem.keler pisze:Może by ktoś określił w końcu jaki to typ tej pompy od BMW bo już też słyszałem że od BMW 5 E34, więc gdzieś jest jakieś przekłamanie

Komodor
- prolex
- jestem tu nowy...
- Posty: 58
- Rejestracja: pt mar 07, 2003 12:31 pm
- Lokalizacja: Warszawa-Mazury
a jaki masz silniczek od tego Scorpio? Dużo było pracy przy instalowaniu go we wozieKomodor pisze:Żadne przekłamanie. Ja mam E34 od BMW 5. Założone bez ingerencji w ramę. Pompa od Scorpio (silnik też) działa idealnie. Przy kierownicy od Poloneza mogę na postoju w błotku kręcić malym palcem.

kupiłeś cały kompletny motor z osprzętem? za ile?

Silnik to 2,5TD. Przespawanie podpór pod łapy silnika, prawa łapa od UAZ'a lewa przerobiona żeby poprawić dostęp do śrub, flansza pomiędzy obudową sprzęgła a skrzynią biegów. Nowe łożysko wyciskowe od Daewoo, linka do sterowania pompy wtryskowej. Przeróbka instalacji elektrycznej czyli podłączenie nowego alternatora od Forda i sterowania zaworu odcinającego paliwo. Ten silnik (Scorpio, DAF 400, Peugeot 505) ma miskę olejową ze smokiem i przegłębieniem na olej z tyłu. Przód lekko podciąłem ok. 3cm, poszło łatwo bo korzystny kształt i miska jest stalowa. Chłodnica oleju i wody oryginalne. Pali ok. 9 - 10/100 km na trasie obładowany wóz zapasami na tydzień, sprzętem biwakowym + 200 l ropy przy prędkości podróżnej 80-90km/h w drodze na Pomeranię. Wyciąga ok. 115 km/h. W terenie dobry bo ma mocny dół, nie do zadławienia. Po przejechaniu 55 tys. km raczej nie po asfalcie, dodałem po jednym piórze resorów z przodu, wymieniłem przednie amortyzatory i tarczę sprzęgła, przerobiłem lewą łapę silnika. Ponadto raz padła prawa przednia półoś przy dojeździe do grill'a, raz skrzynia na MW. Raz też padła mi membrana w pompie wtryskowej, drobiazg ale upierdliwy.prolex pisze: a jaki masz silniczek od tego Scorpio? Dużo było pracy przy instalowaniu go we wozie?? jak się sprawdza i czy były jakieś awarie? co z misą olejową w stosunku do przedniego mostu?
kupiłeś cały kompletny motor z osprzętem? za ile?
Ostatnio korzystając z okazji odbudowy blacharki dołożyłem wspomaganie.
Silnik z osprzętem kupiłem bez targowania (duży błąd


Komodor
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość