Chodzi mi tylko o to żeby wiedzieć co dokręcić i gdzie.
Oraz z jakiego samochodu, kierownica (bo moja w UAZie jest popękana) podejdzie.
Za rozsądne podpowiedzi WIELKIE Dzięki


Moderator: Student
Zakladam ze luzy sa na maszynce a nie na galkach. Na maszynce jest taka duza nakretka-korek. Jak sie ja odkreci to pod spodem jest sruba "ampulowa " (na kwadrat). Powinno sie dac skasowac luz krecac ta sruba. Jak sie nie daje to "masz problem"Podpowiedzcie jak można zlikwidować troszke luzy w kierownicy.
Chodzi mi tylko o to żeby wiedzieć co dokręcić i gdzie.
Bez klopotu podchodzi Zuk i Syrena ale nie sa takie ladne jak oryginalOraz z jakiego samochodu, kierownica (bo moja w UAZie jest popękana) podejdzie.
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości