
diesel do uaza
Moderator: Student
- nie_mientki
- Posty: 1594
- Rejestracja: wt kwie 01, 2003 7:34 pm
- Lokalizacja: Puławy
A jak myślisz? Może i Rysiek miał dobre intencje ale jego post wniósł tyle do tematu co zdanie "mam czerwone kapcie i lubie frytki". Ale ja wiem czy to atak... generalnie irytuje mnie jak ktos pisze "mam xxx i jest niesamowicie" bo chce zalozyc LPG do uaza i sie zastanawiam czy zamiast pakowac kolejny tysiąc w uaza nie wstawić sobie klekota i oczekuje ze znajdą się tu jakieś sensowne wypowiedzi.
- goralski
-
- Posty: 10926
- Rejestracja: wt lis 16, 2004 2:44 pm
- Lokalizacja: Szklarska Poręba/DDR
- Kontaktowanie:
no bo ja myślałem że to chodzi o mnie.Wg mnie odświeżyć temat sprzed 4 lat i napisać szereg pomocnych wskazówek oraz własnych przemyśleń i spostrzeżeń ma sens...ale sentencja w stylu "wymiata niesamowicie" może tyczyć się miotły w garażu co najwyżej 

"To, że mam to w dupie nie oznacza, że tego nie rozumiem" H.S
-
- jestem tu nowy...
- Posty: 39
- Rejestracja: sob sty 06, 2007 7:42 pm
diesel w uazie
witam ponownie.....jeżeli chcecie informacji to proszę;w moim gazie miałem silnik forda sierry 2.0 16v,110km 4-cylindrowy wraz oczywiśćie ze skrzynią 5-cio biegową forda,ale jeżdziłem też patrolem 2.8td 115km i stwierdziłem że silnik 4-ro cylindrowy ma za słaby moment obrotowy, dlatego kupiłem z bmw 2.4td 6-cyl,moc patrola 115km. taki gaz radzi sobie lepiej w terenie od patrola,który waży ponad 2 tony.jestem na ukończeniu blacharki i innych szczegułów,zdjęcia z przed remontu są na stronie jazdapolska.jeżeli ktoś chce info..nr..692735589..pozdrawiam
- nie_mientki
- Posty: 1594
- Rejestracja: wt kwie 01, 2003 7:34 pm
- Lokalizacja: Puławy
No, wiedziałem że wszystkie Ryśki to fajne chłopaki i sprawa nie zostanie taka jaka była. A 6 garów weszło bez problemów pod maskę bez konieczności przerzucania chłodnicy? Nie ma problemów z elektroniką w wodzie czy jakos specjalnie się o to zatroszczyłeś? Jak sprawuje się w zimie? Pozostałeś przy skrzyni oryginalnej czy nie patrząc na problemy Kubicy z zeszłego sezonu zaadaptowałeś tą z BMW? Jak widzisz pytań jest wiele a chętnych do usłyszenia odpowiedzi na pewno też.
-
- jestem tu nowy...
- Posty: 39
- Rejestracja: sob sty 06, 2007 7:42 pm
diesel do uaza
silnik+skrzynia bmw wchodzą bez problemu,reduktor gaz69 trzeba go tylko troszkę cofnąć do tyłu i wały napędowe tylny skrucić,przedni wydłurzyć...chłodnica wchodzi ale ja mam ją z tyłu,wspomaganie też z bmw e34,komputer przeniosłem do kabiny więc z elektryką nie ma problemu...silnik bmw 2.4td z pierwszych modeli nie potrzebuje komputera ,można go kupić ze skrzynią od 1500zł ja dałem z komputerem 2000zł(jest mocniejszy) ,mosty napędowe tzw.afgany(zwolnice),mogę wysłać fotki z przed remontu na meila :
- UAZ Adventure
- Posty: 611
- Rejestracja: ndz lis 20, 2005 8:18 pm
- Lokalizacja: Tarnów
-
- jestem tu nowy...
- Posty: 39
- Rejestracja: sob sty 06, 2007 7:42 pm
- nie_mientki
- Posty: 1594
- Rejestracja: wt kwie 01, 2003 7:34 pm
- Lokalizacja: Puławy
Z własnych doświadczeń to nie wiem czy ktoś Ci coś powie. Nominalnie moc 190 moim zdaniem tylko przy lekkiej nodze się sprawdzi. Ludziska wkładają takie motory do RMPST'ówek więc raczej na niedobór mocy czy jakieś wybitne braki nie cierpi. Przyglądałem się wszczepianiu motoru 2,9 scorpio do uaza i wiem ze taka zmotka hula, przy montowaniu jakichs gigantycznych problemów nie było. Choc moj oryginalny silniczek jeszcze zdrowy to wiem ze kwestią czasu jest wymiana jednostki, wiec szukam alternatywnych rozwiązań.kubas1994 pisze:a co myslicie o wsadzeniu do UAZA BMW 2500 24V benzyna czy mosty UAZA to wytrzymaja??
zgóry dzięki
PS kubas
1994 to Twój rok urodzenia? W wieku 14 lat bierzesz sie za przeszczep motoru? Kurde faktycznie teraz młodzież szybko dorasta

- UAZ Adventure
- Posty: 611
- Rejestracja: ndz lis 20, 2005 8:18 pm
- Lokalizacja: Tarnów
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości