Jaki olej do WYREMONTOWANYCH silników
Moderator: Student
-
- jestem tu nowy...
- Posty: 12
- Rejestracja: pt lut 15, 2008 1:28 pm
- Lokalizacja: Toruń
Uaz
Zrób dokładnie tak jak napisałem i będzie dobrze. Oczywiście te pierwsze 500 km bez wygłupów, delikatnie, do 60 km/h...
- gÓral świętokrzyski
- Posty: 1565
- Rejestracja: wt maja 24, 2005 8:26 am
- Lokalizacja: Kielce/Łódź
- Kontaktowanie:
KleryK pisze:Docierać na minerlnym ?
Czy ktoś zna jakąś super metodę na docieranie ? Czy po prostu zrobić jak w instrukcji że 1h na obrotach 600, 1 h na obrotach 1000, 1h na obrotach 2000 a potem 1000km do 50km/hCzy np. dobrze jest zostawić go na 5 godzin na obrotach 600, potem 10 godzin na 1000 obrotach ? Czy nie ma to żadnego znaczenia ?

nie mów ,że uruchomisz silnik na 15h??

super metoda to nie pałować przez pierwsze 2 tys
masz fajne pomysły ale zapominasz o jednym
z gówna bata nie ukręcisz

więcej niż 100 tys nie zrobisz na silniku uaza choćbyś codzinnie wymieniał olej i pielegnował go szczoteczką do zebów

O co niby ma być nie tak w uruchomieniu silnika nawet na 20 godzin ?
Jaka jest różnica między silnikiem który jest uruchomiony godzinę a 10 godzin ?
A do Ceziego
Chciałem Andorię, ale mnie to przerosło
, będę musiał zrobić
niestety instalację gazową, a czy wrócę kiedyś do Andorii ?
Chyba tylko na gotowe, bo UAZa remontów mam dość hobbystycznie
, nic więcej już się nie nauczę, pora kupić jakiś inny gruchot i wyremontować 
Jaka jest różnica między silnikiem który jest uruchomiony godzinę a 10 godzin ?
A do Ceziego

Chciałem Andorię, ale mnie to przerosło

niestety instalację gazową, a czy wrócę kiedyś do Andorii ?



UAZ 469B 80/85' uazo-wołga syntetyk 5W/50 na dotarciu 

- gÓral świętokrzyski
- Posty: 1565
- Rejestracja: wt maja 24, 2005 8:26 am
- Lokalizacja: Kielce/Łódź
- Kontaktowanie:
raz to przegrzanie silnikaKleryK pisze:O co niby ma być nie tak w uruchomieniu silnika nawet na 20 godzin ?
Jaka jest różnica między silnikiem który jest uruchomiony godzinę a 10 godzin ?
dwa bez sens całej operacji nawet jak zapewnisz mu dobre chłodzenie
rozumiem , ze chcesz go dobrze dotrzeć
po prostu nie pałuj, dalikatnie jeźdzji przez pierwsze pare tys
-
- jestem tu nowy...
- Posty: 12
- Rejestracja: pt lut 15, 2008 1:28 pm
- Lokalizacja: Toruń
[quote="KleryK"]O co niby ma być nie tak w uruchomieniu silnika nawet na 20 godzin ?
Jaka jest różnica między silnikiem który jest uruchomiony godzinę a 10 godzin ?
Uruchomienie silnika na kilka- kilkadziesiąt godzin nic nie daje.
Silnik ma być docierany w warunkach zmiennych obciążeń i temperatur ( oczywiście przy sprawnym układzie chłodzenia czyli bez przegrzewania).
I w miarę docierania ma być zwiększane obciążenie. To wszystko dlatego, że metal rozszerza się wraz ze wzrostem temperatury i docieranie ma spowodować powstanie odpowiednich luzów przy wszystkich temperaturach i obciążeniach użytkowych...Pod koniec "drugiego oleju" ma dostać w palnik tyle, ile wyciąga mocy, oczywiście bez katowania. Potem wymiana oleju i normalna eksploatacja.
Jaka jest różnica między silnikiem który jest uruchomiony godzinę a 10 godzin ?
Uruchomienie silnika na kilka- kilkadziesiąt godzin nic nie daje.
Silnik ma być docierany w warunkach zmiennych obciążeń i temperatur ( oczywiście przy sprawnym układzie chłodzenia czyli bez przegrzewania).
I w miarę docierania ma być zwiększane obciążenie. To wszystko dlatego, że metal rozszerza się wraz ze wzrostem temperatury i docieranie ma spowodować powstanie odpowiednich luzów przy wszystkich temperaturach i obciążeniach użytkowych...Pod koniec "drugiego oleju" ma dostać w palnik tyle, ile wyciąga mocy, oczywiście bez katowania. Potem wymiana oleju i normalna eksploatacja.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości