

Moderator: Student
są automatyczne i mechaniczne poszukaj w starych tematachmaciejmlynarz pisze:Tylko mnie tu nie zrównajcie z ziemia. Podpinam się pod ten temat bo chce się was podpytać czy spotkaliscie się z jakąś profesjonalną blokadą mostów do uaza czy pozostaje mi tylko wymotać cos samemu? A jeśli robicie blokady sami to czy są one rozłanczalne i jak wam się to spisuje?
Ale dwa sezony czego . Pierdzenia po krzakach czy ekstremu ....... dosc nie precyzyjne określenie - bo jak ekstremu to rewelacja , jak pierdzenia to kich przeokrutna.Gabriel Tatoj pisze:WITAJCIE![]()
Temat jest już stary, ale z mojej strony powiem że widziałem takie wkłady do dyfra UAZA na giełdzie w Kraku(kiedyś jeszcze na Balicach). Woził je pewien obywatel zza granicy(Ukrainy). To co widziałem to kompletne mechanizmy różnicowe z samoczynna blokada wewnętrzną. Nie była to blokada 100% a podobno 80% . Cały szpej nie był drogi, ale słyszałem opinię eksploatujących powyższe dyfry, że mają małą żywotność i że nie warto się tym zarażać. Tak mi opowiadał znajomy jeżdżący UZĄ, dwa sezony i szrot. To co jest w środku ulega podczas katowania sprzęta, szybkiemu zużyciu.
POZDRAWIAM
No tak , prawda że nie precyzyjnieZun pisze:Ale dwa sezony czego . Pierdzenia po krzakach czy ekstremu ....... dosc nie precyzyjne określenie - bo jak ekstremu to rewelacja , jak pierdzenia to kicha przeokrutna.Gabriel Tatoj pisze:WITAJCIE![]()
(....)dwa sezony i szrot. To co jest w środku ulega podczas katowania sprzęta, szybkiemu zużyciu.
POZDRAWIAM
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość