GłUPIE PYTANIE NOWICJUSZA

jak wyżej... wszystkie modele...

Moderator: Student

Awatar użytkownika
Balu-Balu
 
 
Posty: 5312
Rejestracja: czw mar 15, 2007 9:56 am
Lokalizacja: GWE
Kontaktowanie:

Post autor: Balu-Balu » wt lip 29, 2008 12:36 pm

Jam mam od miesiąca 3,0 i jest :)2 Przedtem był 2.4, jechał ale cieńko. Bał się na asfalcie górek a w terenie długich podjazdów. :D
Mówię co myślę, robię co mówię, już nie jem co lubię.
"nullo retentus impedimento"

Rafal102
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 48
Rejestracja: wt lip 08, 2008 7:24 am
Lokalizacja: Mrągowo

Post autor: Rafal102 » wt lip 29, 2008 4:27 pm

Mysłałem moze, żeby założyc turbo jeździć aż padnie silnik a potem założyc 3,0 ale chyba lepiej ta kase przeznaczyc na silnik i zrobic mu naprwe i cieszyc sie z jazdy. A jak jest ze spalaniem 3,0 bo moj moze nie ma mocy za duzo ale spala bardzo niewiele.
LAND ROVER DISCOVERY 96'
AUDI B4 Cabrio V6 2.8
PASSAT B5 1.9 TDI 152 KM 336NM

Awatar użytkownika
goralski
 
 
Posty: 10926
Rejestracja: wt lis 16, 2004 2:44 pm
Lokalizacja: Szklarska Poręba/DDR
Kontaktowanie:

Post autor: goralski » śr lip 30, 2008 9:11 am

w gaziku pali to naprawdę niewiele-wprawdzie długich tras to on nie widział ale w terenie i na dojazdach wychodzi około 10l. Warto przy okazji zrobić sobie ręczny gaz :)2
"To, że mam to w dupie nie oznacza, że tego nie rozumiem" H.S

daniel88uaz
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 30
Rejestracja: śr wrz 10, 2008 3:31 pm
Lokalizacja: wejherowo

Post autor: daniel88uaz » śr wrz 10, 2008 4:19 pm

ten 3.0 wymaga troche przerobek do uaza bo jest zwyczajnie za dlugi.a co do tych zdjec to zobacz jak masz filtr oleju..jesli schodzi w dol to masz kolego od kaczki a jesli w gore to beczka lub 115.a co do mocy silnika 2.4 to sie z kolegami nie zgodze silnik w polaczeniu ze skrzynia i reduktorem uaza w terenie daje sobie rade doskonale a na trasie no coz to nie jest wyscigowka ale jakos specjalnie nie czolem zeby umieral na widok gorki czy cos..
PIRACI GDYNIA

tiger
Posty: 1640
Rejestracja: pn wrz 29, 2003 6:34 pm
Lokalizacja: Wrocław/Muflon Team
Kontaktowanie:

Post autor: tiger » śr wrz 10, 2008 9:04 pm

Wszystko jest tez kwestia tego w jakim stanie jest silnik.
WWW.FCSERWIS.PL ELEKTRONIKA SAMOCHODOWA, USUWANIE FAP DPF EGR, IMMOBILIZERY
WWW.AUTOSKUP.WROC.PL

Awatar użytkownika
gri74
 
 
Posty: 5786
Rejestracja: pn lis 24, 2003 9:40 pm
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: gri74 » śr wrz 10, 2008 9:22 pm

i zdefiniowania pojęcia 'szybko" :lol:
Diffland .pl
Diffland Classic Car .pl

i wiele innych )

Awatar użytkownika
Balu-Balu
 
 
Posty: 5312
Rejestracja: czw mar 15, 2007 9:56 am
Lokalizacja: GWE
Kontaktowanie:

Post autor: Balu-Balu » czw wrz 11, 2008 8:58 am

daniel88uaz pisze:ten 3.0 wymaga troche przerobek do uaza bo jest zwyczajnie za dlugi.a co do tych zdjec to zobacz jak masz filtr oleju..jesli schodzi w dol to masz kolego od kaczki a jesli w gore to beczka lub 115.a co do mocy silnika 2.4 to sie z kolegami nie zgodze silnik w polaczeniu ze skrzynia i reduktorem uaza w terenie daje sobie rade doskonale a na trasie no coz to nie jest wyscigowka ale jakos specjalnie nie czolem zeby umieral na widok gorki czy cos..
Jeździłem na 2.4D całe 1,5 roku i te jego 65 KM jakoś do mnie nie przemawiało. Różnica między 2 a 3 biegiem jest tak ogromna, że tylko cierpliwi mogą to tolerować. 88 KM jest lepsze i to dużo. :D

3.0 wymaga troche przerobek
Dorobienia nowego mocowania poduszek i nowych łap. Chłodnica oryginalna uaza przesunięta do przodu i ciut wyżej. Wiatrak el. od opla przerobić wydech i po sprawie.
Mówię co myślę, robię co mówię, już nie jem co lubię.
"nullo retentus impedimento"

Awatar użytkownika
goralski
 
 
Posty: 10926
Rejestracja: wt lis 16, 2004 2:44 pm
Lokalizacja: Szklarska Poręba/DDR
Kontaktowanie:

Post autor: goralski » czw wrz 11, 2008 9:20 am

no i należy wspomnieć że pod kolektor ssący idealnie pasuje niebieska rura (do kładzenia kabli elektr.)jako snorkel z filtrem stożkowym na górze :)2
"To, że mam to w dupie nie oznacza, że tego nie rozumiem" H.S

Awatar użytkownika
Balu-Balu
 
 
Posty: 5312
Rejestracja: czw mar 15, 2007 9:56 am
Lokalizacja: GWE
Kontaktowanie:

Post autor: Balu-Balu » czw wrz 11, 2008 9:36 am

goralski pisze:no i należy wspomnieć że pod kolektor ssący idealnie pasuje niebieska rura (do kładzenia kabli elektr.)jako snorkel z filtrem stożkowym na górze :)2
Ja akurat mam filtr powietrza olejowy z 115.
http://picasaweb.google.pl/balu.baluu/R ... 6959313778

i tyle miejsca zostało na chłodnicę.
http://picasaweb.google.pl/balu.baluu/R ... 7378846658
Mówię co myślę, robię co mówię, już nie jem co lubię.
"nullo retentus impedimento"

daniel88uaz
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 30
Rejestracja: śr wrz 10, 2008 3:31 pm
Lokalizacja: wejherowo

Post autor: daniel88uaz » czw wrz 11, 2008 12:01 pm

Balu-Balu ja jedyne biegi jakie uzywam w terenie to 3-4 po miescie ruszam z 2 bo jedynka jest za krotka a co do tej "przepasci" to zgodze sie tylko w polowie..to jest silnik merca a co za tym idzie lubi wysokie obroty i jak go troszke "przeciagniesz" nic mu sie nie stanie a zdecydowanie lepiej sie rozbuja.co do elektrycznego wentylatora to przerabialem temat dwukrotnie i wymieklem..ciagle mi sie gotowala woda i postawilem na niemieckie orginalne rozwiazanie;"wiatrak"na pasku i problemy znikly.
Ostatnio zmieniony pt wrz 12, 2008 7:48 pm przez daniel88uaz, łącznie zmieniany 1 raz.
PIRACI GDYNIA

Awatar użytkownika
Balu-Balu
 
 
Posty: 5312
Rejestracja: czw mar 15, 2007 9:56 am
Lokalizacja: GWE
Kontaktowanie:

Post autor: Balu-Balu » czw wrz 11, 2008 1:07 pm

Mi wentylator mechaniczny przeszkadza przy wjazdach do wody, zresztą i tak nie mam na niego miejsca. :D Silnik 2.4D też nie był najstarszy. Był z modelu 123. 3.0D bardziej mi odpowiada. Zupełnie inny moment obrotowy, potrafi robić cuda nawet w niskich prędkościach obrotowych :D
ciagle mi sie gotowala woda
Jedno małe ale. Wlej płyn, ma inną temp. wrzenia. Ja zamontowałem też dodatkowo manualny włącznik. Na trasie wystarcza automat ale w terenie załączam na stałe.
Mówię co myślę, robię co mówię, już nie jem co lubię.
"nullo retentus impedimento"

daniel88uaz
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 30
Rejestracja: śr wrz 10, 2008 3:31 pm
Lokalizacja: wejherowo

Post autor: daniel88uaz » pt wrz 12, 2008 1:48 pm

Balu-balu..piszac woda mialem na mysli plyn chlodniczy poprostu mam "swoje"nazewnictwo :lol: .no napewno jest roznica miedzy 2.4 a 3.0 zawsze jeden cylinder wiecej i inna praca tego silnika ale dla poczatkujacych 2.4 wystarczy.napewno jest mocniejszy od zukowskiego czy wolgi na jednym gazniku.
PIRACI GDYNIA

ODPOWIEDZ

Wróć do „Uaz”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość