

Moderator: Student
Jeździłem na 2.4D całe 1,5 roku i te jego 65 KM jakoś do mnie nie przemawiało. Różnica między 2 a 3 biegiem jest tak ogromna, że tylko cierpliwi mogą to tolerować. 88 KM jest lepsze i to dużo.daniel88uaz pisze:ten 3.0 wymaga troche przerobek do uaza bo jest zwyczajnie za dlugi.a co do tych zdjec to zobacz jak masz filtr oleju..jesli schodzi w dol to masz kolego od kaczki a jesli w gore to beczka lub 115.a co do mocy silnika 2.4 to sie z kolegami nie zgodze silnik w polaczeniu ze skrzynia i reduktorem uaza w terenie daje sobie rade doskonale a na trasie no coz to nie jest wyscigowka ale jakos specjalnie nie czolem zeby umieral na widok gorki czy cos..
Dorobienia nowego mocowania poduszek i nowych łap. Chłodnica oryginalna uaza przesunięta do przodu i ciut wyżej. Wiatrak el. od opla przerobić wydech i po sprawie.3.0 wymaga troche przerobek
Ja akurat mam filtr powietrza olejowy z 115.goralski pisze:no i należy wspomnieć że pod kolektor ssący idealnie pasuje niebieska rura (do kładzenia kabli elektr.)jako snorkel z filtrem stożkowym na górze
Jedno małe ale. Wlej płyn, ma inną temp. wrzenia. Ja zamontowałem też dodatkowo manualny włącznik. Na trasie wystarcza automat ale w terenie załączam na stałe.ciagle mi sie gotowala woda
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość