Uaz jaki silnik ??

jak wyżej... wszystkie modele...

Moderator: Student

Awatar użytkownika
zaloguj
Posty: 2009
Rejestracja: ndz wrz 23, 2007 6:54 pm

Uaz jaki silnik ??

Post autor: zaloguj » czw wrz 11, 2008 10:03 pm

Jaki silnik pasuje na oryginalne łapy uaza ??

klucz13
 
 
Posty: 18974
Rejestracja: śr cze 25, 2003 11:36 pm
Lokalizacja: Wielka Lipa
Kontaktowanie:

Post autor: klucz13 » czw wrz 11, 2008 10:10 pm

Żaden :)21
Chyba że se łape dokupisz do andori to zapasi
Zacznij ludzi traktować tak samo jak oni ciebie a od razu poczują się obrażeni i dostaną ataku furii

Awatar użytkownika
Bartmann
Posty: 1833
Rejestracja: sob maja 14, 2005 10:24 pm
Lokalizacja: Wawa
Kontaktowanie:

Post autor: Bartmann » czw wrz 11, 2008 10:13 pm

A wołga ??
http://www.mudmasters-4x4.com
Pimpek... strikes again:) KNK forever!

szychu
 
 
Posty: 240
Rejestracja: śr mar 19, 2008 12:51 pm
Lokalizacja: mazowieckie

Post autor: szychu » pt wrz 12, 2008 6:45 am

Łapy to najmniejszy problem w lawinie problemów zmiany silnika. Przyjmij to że bedziesz je przerabiał jako relaks.

Awatar użytkownika
Misiek Cypr
 
 
Posty: 13258
Rejestracja: wt sie 21, 2007 4:06 pm
Lokalizacja: Gdynia

Post autor: Misiek Cypr » pt wrz 12, 2008 7:05 am

A jaki problem uciac lape i przyspawac w rzadanym miejscu ??
Obecnie park maszyn nie zawiera 4x4
513549044

Awatar użytkownika
Bart03
 
 
Posty: 3821
Rejestracja: pn sie 30, 2004 1:55 pm
Lokalizacja: Katowice

Post autor: Bart03 » pt wrz 12, 2008 8:02 am

Misiek Cypr pisze:A jaki problem uciac lape i przyspawac w rzadanym miejscu ??
problem zaden - trzeba tylko troche pomyslec :)21
UAZ 452D, 469B, mocno motany wrangler - do zabawy, GrVitara '07 , XC60 II - na co dzień

szychu
 
 
Posty: 240
Rejestracja: śr mar 19, 2008 12:51 pm
Lokalizacja: mazowieckie

Post autor: szychu » pt wrz 12, 2008 8:10 am

Jak juz zrobilem to teraz wydaje sie łatwe, przed nie było to takie oczywiste.

Awatar użytkownika
Bart03
 
 
Posty: 3821
Rejestracja: pn sie 30, 2004 1:55 pm
Lokalizacja: Katowice

Post autor: Bart03 » pt wrz 12, 2008 3:37 pm

a ja tam nie widze nigdy problemu :)21
UAZ 452D, 469B, mocno motany wrangler - do zabawy, GrVitara '07 , XC60 II - na co dzień

daniel88uaz
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 30
Rejestracja: śr wrz 10, 2008 3:31 pm
Lokalizacja: wejherowo

Post autor: daniel88uaz » pn wrz 15, 2008 2:21 pm

jak rozwiazac problem rozbijanie miski olejowej i lamania pompy oleju podczas skokow??mam 2.4 z merca przerobiona miske olejowa i duze odbijacze na resorach ale to nic nie daje i zatarlem silnik..moze ma ktos jakis pomysl??z gory dzieki..pozdo
PIRACI GDYNIA

Awatar użytkownika
CrOOchy
 
 
Posty: 8351
Rejestracja: śr lut 14, 2007 9:47 pm
Lokalizacja: Cyców

Post autor: CrOOchy » pn wrz 15, 2008 4:29 pm

czas coś z zawieszeniem w końcu zrobic
Jest tylko cienka czerwona linia między rozsądkiem, a szaleństwem

Jeep
Chevy Suburban

kubas1994
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 51
Rejestracja: czw mar 13, 2008 7:02 pm

Post autor: kubas1994 » pn wrz 15, 2008 7:35 pm

cofnac silnik za most :D:D

daniel88uaz
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 30
Rejestracja: śr wrz 10, 2008 3:31 pm
Lokalizacja: wejherowo

Post autor: daniel88uaz » pn wrz 15, 2008 7:58 pm

a wiec zawieszenie wyglada ok a jakbym cofnal silnik za most to musialby siedziec na tylnej kanapie :lol: hehe wiec ta opcja odpada :lol:
PIRACI GDYNIA

Awatar użytkownika
Balu-Balu
 
 
Posty: 5312
Rejestracja: czw mar 15, 2007 9:56 am
Lokalizacja: GWE
Kontaktowanie:

Post autor: Balu-Balu » pn wrz 15, 2008 10:34 pm

daniel88uaz pisze:jak rozwiazac problem rozbijanie miski olejowej i lamania pompy oleju podczas skokow??mam 2.4 z merca przerobiona miske olejowa i duze odbijacze na resorach ale to nic nie daje i zatarlem silnik..moze ma ktos jakis pomysl??z gory dzieki..pozdo
Miałem 2.4D z mesia i nigdy nie miałem problemu z michą. Miałem bulijaja i miska żyła. Fakt, wykrzyż się zmniejszył, ale z tym, szło jechać a z rozwaloną michą nie. :)21 :)21 Teraz mam trzy setę i muszę popracować nad michą. Przerobię ją za most. :)23 Już się "natycham" do tej pracy :D
Mówię co myślę, robię co mówię, już nie jem co lubię.
"nullo retentus impedimento"

daniel88uaz
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 30
Rejestracja: śr wrz 10, 2008 3:31 pm
Lokalizacja: wejherowo

Post autor: daniel88uaz » wt wrz 16, 2008 9:33 am

bulijaja tez mam wstawione i to takie od stara ze resor ma praktycznie moze 2 cm skoku..czy to mozliwe zeby silnik tyle pracowal na poduszkach?czy moze bulijaja tyle pracuja?a co do trzy litrowki to kumpel z wroclawia ma i ma silnik na tyle do przodu wysuniety ze mala miska olejowa jest przed mostem z tym ze wydluzal przod (2 lata pracy)
PIRACI GDYNIA

Awatar użytkownika
Doktor200
Posty: 1563
Rejestracja: pt lut 18, 2005 11:37 pm
Lokalizacja: Markuszów
Kontaktowanie:

Post autor: Doktor200 » wt wrz 16, 2008 9:44 am

poprostu przerobic miske o ile jest taka mozliwosc, przespawac ja lekko
GazikoLandPatrol z pakietem V8, project :)17

Awatar użytkownika
Balu-Balu
 
 
Posty: 5312
Rejestracja: czw mar 15, 2007 9:56 am
Lokalizacja: GWE
Kontaktowanie:

Post autor: Balu-Balu » wt wrz 16, 2008 9:57 am

daniel88uaz pisze:bulijaja tez mam wstawione i to takie od stara ze resor ma praktycznie moze 2 cm skoku..czy to mozliwe zeby silnik tyle pracowal na poduszkach?czy moze bulijaja tyle pracuja?a co do trzy litrowki to kumpel z wroclawia ma i ma silnik na tyle do przodu wysuniety ze mala miska olejowa jest przed mostem z tym ze wydluzal przod (2 lata pracy)
Ja mam dorobione łapy silnika i mocowanie przy ramie pod ten silnik. Skrzynia i reduktor siedzą na swoim miejscu. Przerobię jeszcze miskę bo teraz mam wykrzyż jak w Pajero :D i wtedy wyrzucę bulijaja (starowskie) Z tym silnikiem do przodu (u kolegi) to chyba nie za bardzo. Chodzi o rozłożenie masy. Ale rozwiązał problem miski :)21
Mówię co myślę, robię co mówię, już nie jem co lubię.
"nullo retentus impedimento"

daniel88uaz
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 30
Rejestracja: śr wrz 10, 2008 3:31 pm
Lokalizacja: wejherowo

Post autor: daniel88uaz » wt wrz 16, 2008 1:17 pm

on poprostu mial taka wizje ma dwudrzwiowego z tym ze ni zaspawal tak jak wiekszosc robi ale wydluzyl przednie ogolnie ciekawa wizja tylko ten czas realizacji :lol: a myslisz ze przedluzenie wieszakow rozwiaze moj problem ?? albo jaki inny sposob (poza klepaniem resorow)moge podniesc autko ??
PIRACI GDYNIA

daniel88uaz
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 30
Rejestracja: śr wrz 10, 2008 3:31 pm
Lokalizacja: wejherowo

Post autor: daniel88uaz » wt wrz 16, 2008 1:20 pm

tak wogle balu ja cie chyba kilka razy juz mijalem jak moj uaz jezdzil..
PIRACI GDYNIA

Awatar użytkownika
Balu-Balu
 
 
Posty: 5312
Rejestracja: czw mar 15, 2007 9:56 am
Lokalizacja: GWE
Kontaktowanie:

Post autor: Balu-Balu » wt wrz 16, 2008 2:08 pm

daniel88uaz pisze:on poprostu mial taka wizje ma dwudrzwiowego z tym ze ni zaspawal tak jak wiekszosc robi ale wydluzyl przednie ogolnie ciekawa wizja tylko ten czas realizacji :lol: a myslisz ze przedluzenie wieszakow rozwiaze moj problem ?? albo jaki inny sposob (poza klepaniem resorow)moge podniesc autko ??

Ja mam tak u siebie
http://img67.imageshack.us/my.php?image=dsc00269sw4.jpg

Wieszak plus kształtownik 80 mm i robi.
Ostatnio zmieniony wt wrz 16, 2008 2:29 pm przez Balu-Balu, łącznie zmieniany 1 raz.
Mówię co myślę, robię co mówię, już nie jem co lubię.
"nullo retentus impedimento"

Awatar użytkownika
Balu-Balu
 
 
Posty: 5312
Rejestracja: czw mar 15, 2007 9:56 am
Lokalizacja: GWE
Kontaktowanie:

Post autor: Balu-Balu » wt wrz 16, 2008 2:09 pm

daniel88uaz pisze:tak wogle balu ja cie chyba kilka razy juz mijalem jak moj uaz jezdzil..


:)21
Mówię co myślę, robię co mówię, już nie jem co lubię.
"nullo retentus impedimento"

daniel88uaz
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 30
Rejestracja: śr wrz 10, 2008 3:31 pm
Lokalizacja: wejherowo

Post autor: daniel88uaz » wt wrz 16, 2008 4:01 pm

musze cos z tymi wieszakami pokombinowac bo teraz przez ta glupia miske silnik zatarty.dzieki za pomoc
PIRACI GDYNIA

Awatar użytkownika
Balu-Balu
 
 
Posty: 5312
Rejestracja: czw mar 15, 2007 9:56 am
Lokalizacja: GWE
Kontaktowanie:

Post autor: Balu-Balu » czw wrz 18, 2008 9:14 am

daniel88uaz pisze:musze cos z tymi wieszakami pokombinowac bo teraz przez ta glupia miske silnik zatarty.dzieki za pomoc
Jak chcesz to podjedź do mnie do Wejherowie to Ci pokażę przy aucie co i jak. Auto stoi pod wiatą przy mojej pracy w godz. 9-17 :)21
Mówię co myślę, robię co mówię, już nie jem co lubię.
"nullo retentus impedimento"

Awatar użytkownika
Grzegorz G.
Posty: 781
Rejestracja: pn lut 10, 2003 1:31 pm
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Grzegorz G. » czw wrz 18, 2008 9:40 am

Ludzie lubią się męczyć, ale ja tez chyba tak mam. :-?

Też nieposłuchałem i dałem silnik do uazowej skrzyni. Miałem też możliwość przejechać się na skrzyni merca i:

1) Misa jest przed mostem i w nic nie wali.
2) Lepsze zestopniowanie do tego silnika - w uazowej jest za duża dziura z 3 na 4 dla merca.
3) Skrzynia merca synchronizowana, trwała, pewna.
4) Przerobiony reduktor jest trwalszy - brak tego wałka podpartego tylko z jednej strony na łożysku które lubi strzelić.
5) Dodatkowe sprzęgło gumowe między skrzynią i reduktorem dobrze wpływa na resztę podzespołów - eliminuje szarpania diesla.

Jest to trochę roboty ale raz zrobiona dobrze taka przeróbka naprawdę daje długą bezstresową jazdę. Jedyna wada, że środek cięzkości idzie do przodu ale:
1) Przy napędzie 4x4 nie ma płaczu.
2) Można wyrównać wyciągarką czy zbiornikiem paliwa na pace.

A jak ktoś się chce ścigać i skakać to ten silnik i tak się nie nada do takiej zabawy.
Grzechu_z_UAZ

Awatar użytkownika
Balu-Balu
 
 
Posty: 5312
Rejestracja: czw mar 15, 2007 9:56 am
Lokalizacja: GWE
Kontaktowanie:

Post autor: Balu-Balu » czw wrz 18, 2008 10:46 am

Grzegorz G. pisze:Ludzie lubią się męczyć, ale ja tez chyba tak mam. :-?

Też nieposłuchałem i dałem silnik do uazowej skrzyni. Miałem też możliwość przejechać się na skrzyni merca i:

1) Misa jest przed mostem i w nic nie wali.
2) Lepsze zestopniowanie do tego silnika - w uazowej jest za duża dziura z 3 na 4 dla merca.



2) Można wyrównać wyciągarką czy zbiornikiem paliwa na pace.
Co się tyczy punktu pierwszego, co z chłodnicą? Na pace? U mnie odpada takie rozwiązanie.

Co do punktu drugiego to przy 3,0D ten problem u mnie ustąpił. Ale fakt, jak miałem 2.4D z mesia to był koszmar.

Punkt trzeci odpada, oczywiście jeśli chodzi o wyciągarkę. Rozwiązanie z wyciągarką daje większe możliwości ale mniej zabawy. A o zabawę mi chodzi. :)21 :)21
Mówię co myślę, robię co mówię, już nie jem co lubię.
"nullo retentus impedimento"

Awatar użytkownika
Grzegorz G.
Posty: 781
Rejestracja: pn lut 10, 2003 1:31 pm
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Grzegorz G. » czw wrz 18, 2008 11:07 am

Balu-Balu pisze: Co się tyczy punktu pierwszego, co z chłodnicą? Na pace? U mnie odpada takie rozwiązanie.
Dali jakąś cienką chłodnicę aluminiową i robiło.
Balu-Balu pisze: Co do punktu drugiego to przy 3,0D ten problem u mnie ustąpił. Ale fakt, jak miałem 2.4D z mesia to był koszmar.
3,0 to inna para kaloszy.
Balu-Balu pisze: Punkt trzeci odpada, oczywiście jeśli chodzi o wyciągarkę. Rozwiązanie z wyciągarką daje większe możliwości ale mniej zabawy. A o zabawę mi chodzi. :)21 :)21
To innym szpejem się dociąży - tirforem czy innym hiliftem na pace choćby.
Grzechu_z_UAZ

ODPOWIEDZ

Wróć do „Uaz”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 13 gości