Orientuje się może ktoś od czego jest to PTO? Gość który mi to oferował sam nie wie od czego, mówi że od jakiegoś rosyjskiego sprzętu...ale co to było to nie wie, bo tego nie używał.[/list]
PTO...od czego?
Moderator: Student
PTO...od czego?
Orientuje się może ktoś od czego jest to PTO? Gość który mi to oferował sam nie wie od czego, mówi że od jakiegoś rosyjskiego sprzętu...ale co to było to nie wie, bo tego nie używał.[/list]
coś się nie chcą odpalać, trzeba link sobie przekopiować do paska adresu.
http://lh5.ggpht.com/mcichy888/SOpY-VDB ... TO%201.JPG
http://lh5.ggpht.com/mcichy888/SOpZCoJk ... TO%202.JPG
http://lh5.ggpht.com/mcichy888/SOpZIMNq ... TO%203.JPG
http://lh5.ggpht.com/mcichy888/SOpY-VDB ... TO%201.JPG
http://lh5.ggpht.com/mcichy888/SOpZCoJk ... TO%202.JPG
http://lh5.ggpht.com/mcichy888/SOpZIMNq ... TO%203.JPG
uazopatroloroburofordostar do błota
KTM EXC do łamania nóg
gazior do wycieczkowania
KTM EXC do łamania nóg
gazior do wycieczkowania
mam taka przystawkę zamontowaną na reduktorze gazikowym, wyjście pasuje na wały od gaza
http://img139.imageshack.us/my.php?imag ... 447uy9.jpg
jest to na pewno ruski sprzęt, a od czego
nie mam najmniejszego pojęcia

http://img139.imageshack.us/my.php?imag ... 447uy9.jpg
jest to na pewno ruski sprzęt, a od czego


LJ 70
a to zdjecie mojej przystawki z wiertnicy - wiertnice nigdy nie mialy montowane przystawki od gory.
Nie robila ich nigdy zadna firma z Poznania i pierwsze slysze zeby one byly daremne - moja robi 18 lat 5 dni w tygodniu po 7 godzin non stop



nie masz - nie wiercisz to sie nie wypowiadaj

UAZ 452D, 469B, mocno motany wrangler - do zabawy, GrVitara '07 , XC60 II - na co dzień
ale już nie długoDarek... pisze:dobry znak - znaczy jeszcze jest

http://www.moto-panamericana.pl
4x4 Szczecin
4x4 Szczecin
Nigdy nie mowię o czymś bez przekonania, że tak jest.Bart03 pisze:
Nie robila ich nigdy zadna firma z Poznania i pierwsze slysze zeby one byly daremne - moja robi 18 lat 5 dni w tygodniu po 7 godzin non stop![]()
![]()
i jedynie miala wymienione 2 razy lozyska i uszczelniacze
nie masz - nie wiercisz to sie nie wypowiadaj
Jest w Gliwicach firma, która używa UAZa z wiertnicą. Od nich mam informację, gdzie była robiona zabudowa całego auta, w tym PTO. Ten UAZ jest często serwisowany w znajomych warsztatach i widziałem zużyte elementy jego PTO (sprzęgło, wałek, przełączanie).
Ja też miałem takie PTO i na jego bazie (wykorzystując wałek i tylną obudowę) zrobiłem własne.
Elementy tego PTO z wiertnicy owszem działają. Dałem je do badania pod względem wykonania i obróbki cieplnej dla określenia jak wykonać swoje elementy i na tej podstawie mogę stwierdzić, że nie są pierwszorzędnej jakości.
Land Cruiser HZJ-73
GAZ 69A (2,4TD-nie oryginał)
GAZ 69M (2,4-oryginał)
GAZ 69A (2,4TD-nie oryginał)
GAZ 69M (2,4-oryginał)
PTO od wiertnicy ma możliwość załączenia razem z napędem , bo ja jeszcze swojej nie sprawdzałem ?Bart03 pisze:a to zdjecie mojej przystawki z wiertnicy - wiertnice nigdy nie mialy montowane przystawki od gory.
Nie robila ich nigdy zadna firma z Poznania i pierwsze slysze zeby one byly daremne - moja robi 18 lat 5 dni w tygodniu po 7 godzin non stop![]()
![]()
i jedynie miala wymienione 2 razy lozyska i uszczelniacze
nie masz - nie wiercisz to sie nie wypowiadaj
jedyny uaz z wiertnica z Gliwic byl wyprodukowany przez PBG Warszawa - masz wiec bledne informacjePiter69A pisze:Nigdy nie mowię o czymś bez przekonania, że tak jest.Bart03 pisze:
Nie robila ich nigdy zadna firma z Poznania i pierwsze slysze zeby one byly daremne - moja robi 18 lat 5 dni w tygodniu po 7 godzin non stop![]()
![]()
i jedynie miala wymienione 2 razy lozyska i uszczelniacze
nie masz - nie wiercisz to sie nie wypowiadaj
Jest w Gliwicach firma, która używa UAZa z wiertnicą. Od nich mam informację, gdzie była robiona zabudowa całego auta, w tym PTO. Ten UAZ jest często serwisowany w znajomych warsztatach i widziałem zużyte elementy jego PTO (sprzęgło, wałek, przełączanie).
Ja też miałem takie PTO i na jego bazie (wykorzystując wałek i tylną obudowę) zrobiłem własne.
Elementy tego PTO z wiertnicy owszem działają. Dałem je do badania pod względem wykonania i obróbki cieplnej dla określenia jak wykonać swoje elementy i na tej podstawie mogę stwierdzić, że nie są pierwszorzędnej jakości.

UAZ 452D, 469B, mocno motany wrangler - do zabawy, GrVitara '07 , XC60 II - na co dzień
Przystawki do wiertnic na bazie uaza robi cały czas człowiek z Wyszkowa (według wzorców z lat 70). To co widać na zdjęciach, to jego rozwiązanie. Koszt wysoki ale rozwiązanie sprawdza się. Ja zastosowałem wprawdzie nie do wiertnicy ale jestem zadowolony.
Jedynie to rozwiązanie pozwala na zostawienie oryginalnego ręcznego (oprócz tego na górny dekiel, ale tam jest problem ze smarowaniem).
Jedynie to rozwiązanie pozwala na zostawienie oryginalnego ręcznego (oprócz tego na górny dekiel, ale tam jest problem ze smarowaniem).
rybak
dokladnie - to gosc ktory pracowal w PBG i nadal jest w stanie dorobic kazda czesc do wiertnicy - w tym ww. PTOuadam pisze:Przystawki do wiertnic na bazie uaza robi cały czas człowiek z Wyszkowa (według wzorców z lat 70). To co widać na zdjęciach, to jego rozwiązanie. Koszt wysoki ale rozwiązanie sprawdza się. Ja zastosowałem wprawdzie nie do wiertnicy ale jestem zadowolony.
Jedynie to rozwiązanie pozwala na zostawienie oryginalnego ręcznego (oprócz tego na górny dekiel, ale tam jest problem ze smarowaniem).

niestety cena takiego PTO u niego to kosmos
UAZ 452D, 469B, mocno motany wrangler - do zabawy, GrVitara '07 , XC60 II - na co dzień
Do GAZikowego reduktora owszem wystarczy wałek i adapter ale do UAZowego już więcej trzeba przerobić
Przećwiczyłem już to
Gdyby nie dobre dojście do dużego zaplecza technicznego (obrabiarki, obróbka cieplna, materiały) to koszt by mnie zabił 



Land Cruiser HZJ-73
GAZ 69A (2,4TD-nie oryginał)
GAZ 69M (2,4-oryginał)
GAZ 69A (2,4TD-nie oryginał)
GAZ 69M (2,4-oryginał)
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość