jak wyżej... wszystkie modele...
Moderator: Student
-
jac.uaz

- Posty: 506
- Rejestracja: wt kwie 19, 2005 12:01 pm
- Lokalizacja: Elbląg
-
Kontaktowanie:
Post
autor: jac.uaz » czw paź 09, 2008 10:01 pm
Witam szanownych kolegów.
Obudziłem się troszkę z ręką w nocniku. Na allegro ostatnio była przejściówka dla zamiany gaźnika 1 gardzielowego na 2 gardzielowy. I zanim postanowiłem to nabyć było już po aukcji. Może ktoś z Was wie u kogo i gdzie można to nabyć

GRUPA OFFROAD
UAZ 469 B
-
Mag69
-

- Posty: 4387
- Rejestracja: sob sty 11, 2003 7:10 pm
- Lokalizacja: Ruda Śląska
Post
autor: Mag69 » czw paź 09, 2008 11:15 pm
a, i pytanie ? czemu chcesz przejść na gaźnik dwu gardzielowy ?

LJ 70
-
jac.uaz

- Posty: 506
- Rejestracja: wt kwie 19, 2005 12:01 pm
- Lokalizacja: Elbląg
-
Kontaktowanie:
Post
autor: jac.uaz » pt paź 10, 2008 2:04 pm
Dzięki za link. A czemu chcę zastosować taki gaźnik, hmm. Troszkę eksperyment ale słyszałem też że oszczędność na paliwie można uzyskać. Sprzęt jest więc sprawdzić można. Brakuje mi tylko przejściówki.
GRUPA OFFROAD
UAZ 469 B
-
HAndy
-

- Posty: 294
- Rejestracja: czw lip 27, 2006 9:23 pm
- Lokalizacja: Bydgoszcz
Post
autor: HAndy » pt paź 10, 2008 6:34 pm
Ta przejsciówka umożliwia chyba zamiast gaznika dwugardzielowego zastosować gażnik jednogardzielowy.
Jeżeli się mylę to wytłumaczcie mi to jakoś łopatologicznie.
Mnie interesuje zastąpienie gażnika jednogardzielowego dwugardzielowym. I tu chyba przejściówka nie ma racji bytu, trzeba zapewne zmienić kolektor ssacy?
zielony UAZ 469(sprzedany),GAZ 69M,GAZ 69M prawie oryginał(GAZ-69/rsM1)
-
Grzegorz G.

- Posty: 781
- Rejestracja: pn lut 10, 2003 1:31 pm
- Lokalizacja: Warszawa
Post
autor: Grzegorz G. » pt paź 10, 2008 7:55 pm
Przejściówka tak czy siak to pół-środek...
Grzechu_z_UAZ
-
klucz13
-

- Posty: 18974
- Rejestracja: śr cze 25, 2003 11:36 pm
- Lokalizacja: Wielka Lipa
-
Kontaktowanie:
Post
autor: klucz13 » pt paź 10, 2008 8:56 pm
Do dwugardzielowego jest inny kolektor a oszczędności są mierzalne jak i większy kop.Nie wiem czy uzyskasz zamierzony efekt przez przejściówkę bo średnica przepływu mieszanki pozostaje ta sama

Zacznij ludzi traktować tak samo jak oni ciebie a od razu poczują się obrażeni i dostaną ataku furii
-
Grzegorz G.

- Posty: 781
- Rejestracja: pn lut 10, 2003 1:31 pm
- Lokalizacja: Warszawa
Post
autor: Grzegorz G. » pt paź 10, 2008 9:21 pm
Ja to naprawdę tracę wiarę w te ulepszenia wszystkie, bo np. dół porządny to tylko kwadrat miał - no może jeszcze nie taki jak dolnozaworowy ale dobrze było. Teraz na okrągłym niby na wysokich lepiej robi, ale przejście z 3 na 4 podobne do 2,4d-gwiazda - dziura znaczy. Ja wiem, że czepiam się szczegółów, ale od szczegółów właśnie przyjemność z prowadzenia zależy.
Grzechu_z_UAZ
-
jac.uaz

- Posty: 506
- Rejestracja: wt kwie 19, 2005 12:01 pm
- Lokalizacja: Elbląg
-
Kontaktowanie:
Post
autor: jac.uaz » pt paź 10, 2008 10:18 pm
klucz13 pisze:Do dwugardzielowego jest inny kolektor a oszczędności są mierzalne jak i większy kop.Nie wiem czy uzyskasz zamierzony efekt przez przejściówkę bo średnica przepływu mieszanki pozostaje ta sama

Pożyjemy, zobaczymy. Ot poprostu eksperyment. A między innymi dlatego, że mój gaźnik jest w nienajlepszej formie a dwugardzielowy na półce stoi. Zamim jednak nastąpi odpalenie trochę czasu upłynie. Postaram się jednak dać odpowiedź.
GRUPA OFFROAD
UAZ 469 B
-
klucz13
-

- Posty: 18974
- Rejestracja: śr cze 25, 2003 11:36 pm
- Lokalizacja: Wielka Lipa
-
Kontaktowanie:
Post
autor: klucz13 » pt paź 10, 2008 10:22 pm
jac.uaz pisze:klucz13 pisze:Do dwugardzielowego jest inny kolektor a oszczędności są mierzalne jak i większy kop.Nie wiem czy uzyskasz zamierzony efekt przez przejściówkę bo średnica przepływu mieszanki pozostaje ta sama

Pożyjemy, zobaczymy. Ot poprostu eksperyment. A między innymi dlatego, że mój gaźnik jest w nienajlepszej formie a dwugardzielowy na półce stoi. Zamim jednak nastąpi odpalenie trochę czasu upłynie. Postaram się jednak dać odpowiedź.
Z tego co pamiętam to trzeba coś z cięgnami pomotać ale to chyba tylko przy wołgowskim
Zacznij ludzi traktować tak samo jak oni ciebie a od razu poczują się obrażeni i dostaną ataku furii
-
jac.uaz

- Posty: 506
- Rejestracja: wt kwie 19, 2005 12:01 pm
- Lokalizacja: Elbląg
-
Kontaktowanie:
Post
autor: jac.uaz » sob paź 11, 2008 9:38 am
Myślałem o gazie na linkę, ale wszystko jeszcze w fazie planów. Teraz robię blacharkę, potem wspomaganie kierownicy, no w sumie jeszcze zimka zejdzie w garażu.
GRUPA OFFROAD
UAZ 469 B
-
Didymos

- Posty: 2164
- Rejestracja: sob kwie 24, 2004 3:30 pm
- Lokalizacja: Węgrów
Post
autor: Didymos » ndz paź 12, 2008 9:39 am
W 1-gardzielowym oś przepustnicy jest wzdłuż samochodu, a w 2-gardzielowym poprzecznie, przeróbka cięgien raczej mało skomplikowana; na lince będzie jeszcze prościej.
SJ416
Tam, gdzie nie ma wolności, nie ma ani praw, ani obowiązków - N. B.
-
HAndy
-

- Posty: 294
- Rejestracja: czw lip 27, 2006 9:23 pm
- Lokalizacja: Bydgoszcz
Post
autor: HAndy » ndz paź 12, 2008 8:40 pm
klucz13 pisze:Do dwugardzielowego jest inny kolektor a
oszczędności są mierzalne jak i większy kop.Nie wiem czy uzyskasz zamierzony efekt przez przejściówkę bo średnica przepływu mieszanki pozostaje ta sama

Czy dla tych efektów ma znaczenie czy te gardziele mają równą średnicę, czy też różną. Mnie kazali szukać kolektora ssącego odpowiedniego do gaźnika dwugardzielowego i gaźnika z gardzielami o różnej średnicy.
zielony UAZ 469(sprzedany),GAZ 69M,GAZ 69M prawie oryginał(GAZ-69/rsM1)
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość