Pasek klinowy - jaki stosować?
Moderator: Student
Pasek klinowy - jaki stosować?
Byłem dzisiaj w markecie, oglądałem samochodwe szpeje różne, natknąłem się na paski klinowe (bezmiar i bez liku). Zainteresowały mnie miemieckie bosze. Normalne od zewnątrz, wewnętrzny obwód - karbowane. Fanaberia czy zwiększony użytek? Jakieś opinie?
Władek - Kraków
Ze statości ale to rzadkość wyślizgana gumaWładek pisze:klucz13 pisze:W zasadzie bez różnicy tylko odpowiednia długość na krótką metę jak się ślizga posypać sproszkowaną kalafonią tą do lutowania
Klucz! Jak się ślizga to jak rozumiem przyczyną jest zbyt słaby naciąg. Są jeszcze jakieś inne przyczyny?
Zacznij ludzi traktować tak samo jak oni ciebie a od razu poczują się obrażeni i dostaną ataku furii
vandall1 pisze:Jezuuuu,Władziu!Litooosci!Pasek nie może zbytnio wpadać w kółko.Zmierz suwmiarką szerokość rowa u góry-i masz kaliber to pewnie bedzie 10 może 13mm. Albo zmierz na starym pasku.Powinien on zagłębiac sie równo z krawędzią kółka.
Mea maxima culpa! Jasne, że zmierzę, natomiast cenną okazała się dla mnie rada, że pasek powinien zagłębiać się równo z krawędzią kółka.

Nie krzycz, proszę!

Władek - Kraków
Odpowiadam całkiem poważnie, że nie robię sobie jaj! Pytam, bo nie chcę czegoś skopać a że widzę rozwiązania, których przeznaczenia do końca nie czuję, więc pytam. Nie chcę nawieszać w aucie plastikowego badziewia z przekonaniem, że to "tjuning". Chcę powolutku i systematycznie zmieniać lub wymieniać to, co grozi "wybuchem" w środku lasu. Stąd moje pytania o pasek klinowy, który akurat "przerabiałem teoretycznie". Pewnie potem podejdą świece i cewka zapłonowa...vandall1 pisze:A bo myslę,ze sobie ze mnie jaja robisz...

Dziękuję Ci za wszelkie informacje!

Władek - Kraków
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość