
Sznur łojowy
Moderator: Student
Tyle krzyku a te fury jakoś na kolana nikogo nie powaliły akurat składa sie ze byłem w Ostrzycach 2003 i 2004. A co do tych fur to raczej bym radził nad zawieszeniem popracować bo se można nerki i kręgi powybijać to nie jedzie tylko podskakuje na dziurach.Bocian pisze:Vandall1 jak ma na mysli szybkie to oznacza szybkieU niego jak czapki nie zrzuca po dodaniu gazu to znaczy ze auto jest wolne
http://www.rajdy4x4.pl/rajdy/2004/kaszu ... cf0211.jpg
http://www.rajdy4x4.pl/rajdy/2004/kaszu ... cf0189.jpg
Macie tu dwa biedne UAZy ktore wpadly mu w rece
Pozdro dla Mirka.
Drogi Arturze!Nie robi błedów ten kto nic nie robi....Ty tez jestes tego przykładem,hahahahaha.Z tym krzykiem to tez przesada-nie robimy go tylko spokojnie zbieramy doswiadczenia.Skończyliśmy spór w jednym temacie,rozumiem-odpoczynek i kolejna runda.
Otóż:
Co by nie mówić,to Ostrzyce to nie jest Baja,ani nawet RMPST,wiec jest to spór o pietruszkę,ale jak chcesz to masz fakty:
rok 2003: I i II miejsce.Ja akurat zajałem drugie,bo szczerze mówiąc wsiadłem "od niechcenia"
rok 2004:laliśmy wszystkich z dużą przewaga do momentu awarii pompy,czyli mogło być pierwsze,a tak było 11-te przy dwóch taryfach.
rok 2002:bezapelacyjne zwyciestwo w MT na Hałdzie.
O mniejszych sukcesach szkoda gadać,bo to nikogo nie interesuje.
Te samochody nie maja nikogo powalać na kolana-maja po prostu być dobre i wygrywac wyścigi.Nie sa to samochody do przepraw,bo chyba sam zdążyłeś zauważyć,że to dwie zupełnie różne sprawy.Pewnie sie niektórzy żachną,ale przeprawówki to moim zdaniem bezsensowne katowanie sprzetu i wyrosliśmy z tego.Można to robić turystycznie,kontakt z przyrodą,wycieczka z dziećmi-ale jak się upierasz przejechać jakąś straszną dziurę-to weż sobie lepiej Kraza,czołg,czy co tam jeszcze...
A wyścig to są reguły wspólne dla wszystkich i wspólne kryterium:czas.
Zgodny z regulaminem pojazd i szybszy od innych-to wygrana.
Dość powiedzieć,że reprezentujemy opcję wyścigową i chcemy sie jej trzymać.Inni chca lajtowo i im mozesz proponować swoje patenty i diesle.
Co do zawieszeń,to wiadomo,że do szybkich jazd zawieszenie musi być twardsze.Zgoda,przesadzone jest na V1/białym/ale to zupełny prototyp jeżdżący katowany już sześć lat i ciagle mający szanse.
V3/czerwony/ma już to trochę poprawione-nastepny bedzie jeszcze lepszy.To właśnie na tym polega zbieranie doświadczeń.
Jako ciekawostke powiem Ci skad sie ta twardość wzięła.Otóż dla oszczędzenia masy zastosowałem jednopiórowe resory od transita.Mają one za mały skok roboczy.Masa ok,ale reszta lipa.Ale patencenie jest koniecznością i jak powiedziano wyżej:kto nic nie robi...
No i jeszcze troche złośliwie,skoro sobie życzysz:też byłem w Ostrzycach,ale Twój pojazd to mnie nie tylko nie powalił-ja go wręcz nie zauważyłem!!
Otóż:
Co by nie mówić,to Ostrzyce to nie jest Baja,ani nawet RMPST,wiec jest to spór o pietruszkę,ale jak chcesz to masz fakty:
rok 2003: I i II miejsce.Ja akurat zajałem drugie,bo szczerze mówiąc wsiadłem "od niechcenia"
rok 2004:laliśmy wszystkich z dużą przewaga do momentu awarii pompy,czyli mogło być pierwsze,a tak było 11-te przy dwóch taryfach.
rok 2002:bezapelacyjne zwyciestwo w MT na Hałdzie.
O mniejszych sukcesach szkoda gadać,bo to nikogo nie interesuje.
Te samochody nie maja nikogo powalać na kolana-maja po prostu być dobre i wygrywac wyścigi.Nie sa to samochody do przepraw,bo chyba sam zdążyłeś zauważyć,że to dwie zupełnie różne sprawy.Pewnie sie niektórzy żachną,ale przeprawówki to moim zdaniem bezsensowne katowanie sprzetu i wyrosliśmy z tego.Można to robić turystycznie,kontakt z przyrodą,wycieczka z dziećmi-ale jak się upierasz przejechać jakąś straszną dziurę-to weż sobie lepiej Kraza,czołg,czy co tam jeszcze...
A wyścig to są reguły wspólne dla wszystkich i wspólne kryterium:czas.
Zgodny z regulaminem pojazd i szybszy od innych-to wygrana.
Dość powiedzieć,że reprezentujemy opcję wyścigową i chcemy sie jej trzymać.Inni chca lajtowo i im mozesz proponować swoje patenty i diesle.
Co do zawieszeń,to wiadomo,że do szybkich jazd zawieszenie musi być twardsze.Zgoda,przesadzone jest na V1/białym/ale to zupełny prototyp jeżdżący katowany już sześć lat i ciagle mający szanse.
V3/czerwony/ma już to trochę poprawione-nastepny bedzie jeszcze lepszy.To właśnie na tym polega zbieranie doświadczeń.
Jako ciekawostke powiem Ci skad sie ta twardość wzięła.Otóż dla oszczędzenia masy zastosowałem jednopiórowe resory od transita.Mają one za mały skok roboczy.Masa ok,ale reszta lipa.Ale patencenie jest koniecznością i jak powiedziano wyżej:kto nic nie robi...
No i jeszcze troche złośliwie,skoro sobie życzysz:też byłem w Ostrzycach,ale Twój pojazd to mnie nie tylko nie powalił-ja go wręcz nie zauważyłem!!

vandall1 pisze:hehehehehe-sznur łojowy?A cóż to jest wobec nieskończonosci kosmosu....
Ooo, tym razem filozof!

Czymże jest? A takim kawałkiem konopii nafaszerowanej byczym łojem, ponadto nic więcej, jednakoż upierdliwa jest ta konstrukcja, która mimo bezmiaru kosmosu ciągle zwraca na siebie uwagę rosnącą plamą przed garażem!

To tak jak z bolącym zębem.... małe takie a w pupę dać potrafi!

Władek - Kraków
Ja tylko ten sznur łojowy skomentuje tak. Szkoda ze nie czyta tego Andrzej i Sebastian z Biełej G, albo Odojeski bo by ci dupsko złojili tym sznurem za te twoje I i II miejsca w Ostrzycachvandall1 pisze:Drogi Arturze!Nie robi błedów ten kto nic nie robi....Ty tez jestes tego przykładem,hahahahaha.Z tym krzykiem to tez przesada-nie robimy go tylko spokojnie zbieramy doswiadczenia.Skończyliśmy spór w jednym temacie,rozumiem-odpoczynek i kolejna runda.
Otóż:
Co by nie mówić,to Ostrzyce to nie jest Baja,ani nawet RMPST,wiec jest to spór o pietruszkę,ale jak chcesz to masz fakty:
rok 2003: I i II miejsce.Ja akurat zajałem drugie,bo szczerze mówiąc wsiadłem "od niechcenia"
rok 2004:laliśmy wszystkich z dużą przewaga do momentu awarii pompy,czyli mogło być pierwsze,a tak było 11-te przy dwóch taryfach.
rok 2002:bezapelacyjne zwyciestwo w MT na Hałdzie.
O mniejszych sukcesach szkoda gadać,bo to nikogo nie interesuje.
Te samochody nie maja nikogo powalać na kolana-maja po prostu być dobre i wygrywac wyścigi.Nie sa to samochody do przepraw,bo chyba sam zdążyłeś zauważyć,że to dwie zupełnie różne sprawy.Pewnie sie niektórzy żachną,ale przeprawówki to moim zdaniem bezsensowne katowanie sprzetu i wyrosliśmy z tego.Można to robić turystycznie,kontakt z przyrodą,wycieczka z dziećmi-ale jak się upierasz przejechać jakąś straszną dziurę-to weż sobie lepiej Kraza,czołg,czy co tam jeszcze...
A wyścig to są reguły wspólne dla wszystkich i wspólne kryterium:czas.
Zgodny z regulaminem pojazd i szybszy od innych-to wygrana.
Dość powiedzieć,że reprezentujemy opcję wyścigową i chcemy sie jej trzymać.Inni chca lajtowo i im mozesz proponować swoje patenty i diesle.
Co do zawieszeń,to wiadomo,że do szybkich jazd zawieszenie musi być twardsze.Zgoda,przesadzone jest na V1/białym/ale to zupełny prototyp jeżdżący katowany już sześć lat i ciagle mający szanse.
V3/czerwony/ma już to trochę poprawione-nastepny bedzie jeszcze lepszy.To właśnie na tym polega zbieranie doświadczeń.
Jako ciekawostke powiem Ci skad sie ta twardość wzięła.Otóż dla oszczędzenia masy zastosowałem jednopiórowe resory od transita.Mają one za mały skok roboczy.Masa ok,ale reszta lipa.Ale patencenie jest koniecznością i jak powiedziano wyżej:kto nic nie robi...
No i jeszcze troche złośliwie,skoro sobie życzysz:też byłem w Ostrzycach,ale Twój pojazd to mnie nie tylko nie powalił-ja go wręcz nie zauważyłem!!
No przecież od razu widać, że jest to najnowsza biała BM-ka i to z przeźroczystymi drzwiami, żeby paski na spodniach było widać (trzeci pasek gratis), w V4 na pewno będzie czarna przednia szyba, szyber i sprzęt HI - FUJ, za dużą bańkę, że już o alusiach nie wspomnę.
W razie jak by co, to 601-34-87-25
Gro i bucy góralsko muzika!Mag69 pisze:vandall1 pisze:Władziu!Ja lubię konkretną wymiane informacji,a nie jakies pierdoły.
To ja proponuje wymianę informacji :
Władziu informacje prawne
Vandall1 informacje uazowe
pasuje5

To co chcecie wiedzieć? Jaka jest definicja alimentów?
Alimenty to najwyższe oprocentowanie jednorazowego wkładu przy dobrze stojącym interesie!

Władek - Kraków
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość