Uaz Crash test

jak wyżej... wszystkie modele...

Moderator: Student

Awatar użytkownika
Grzegorz G.
Posty: 781
Rejestracja: pn lut 10, 2003 1:31 pm
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Grzegorz G. » czw lis 13, 2008 10:33 am

Wąż pisze: wzmocnienia pionowe(nawet oryginał ma)
Widziałeś taki ceownik kuty... :wink:
Grzechu_z_UAZ

Awatar użytkownika
Marcin_75
Posty: 575
Rejestracja: ndz kwie 17, 2005 2:08 pm
Lokalizacja: Mazury
Kontaktowanie:

Post autor: Marcin_75 » pt lis 14, 2008 9:26 am

Trza wziąć pod rozwagę, że "miękkość" oryginalnego zderzaka może się brać stąd, że oryginalny jest on tylko z nazwy. Na przykładzie mojego samochodu - w ciągu paru lat zderzak był kilkanaście razy prostowany, w tym raz, w wyniku dość niespodziewanego manewru jego końce ustawiły się względem siebie o 180 stopni - czyli się skręcił :oops: .
W każdym normalnym samochodzie po dzwonie zderzak się wymienia - a tutaj odpowiedni młot, imadło, w razie wojny prasa (albo linka i drzewo) i proszę - zderzak jak nowy :)
Ale pewnych rzeczy się nie oszuka i taki profil już sztywności nie ma....
Pozdrawiam!
Marcin

Awatar użytkownika
Didymos
Posty: 2164
Rejestracja: sob kwie 24, 2004 3:30 pm
Lokalizacja: Węgrów

Post autor: Didymos » pt lis 14, 2008 1:32 pm

Ja miałem zrobione z ceownika walcowanego 100mm, do produkcji wystarczyły diaks, imadło, migomat i wiertarka, zużyłem dokładnie 2m ceownika.
ObrazekObrazek
Był bardzo solidny, kiedyś przy przeciąganiu przez skarpę rowu jedna strona uszła o ok. 1,5cm, oryginał zawinąłby się na kole :)21
SJ416
Tam, gdzie nie ma wolności, nie ma ani praw, ani obowiązków - N. B.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Uaz”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości