G-24
Moderator: Student
- romanowicz_z3 car469b
- Posty: 328
- Rejestracja: wt maja 20, 2003 4:34 pm
- Lokalizacja: Kraków
- Slawquu
- Posty: 377
- Rejestracja: śr gru 25, 2002 9:46 pm
- Lokalizacja: Tarnobrzeg/Lublin
- Kontaktowanie:
RudeBoy pisze:Zastanaiwm sie tylko czy przy takiej akcji bede mogl na legalu pojechac na przeglad rejestracyjny...
Ale Student mi otuchuy dodal - V6 bez kwitu w Gazie.. co tam..
a czym tu sie przejmować..ja pojedziesz z załacznikiem na diagnostyke to Ci nawet pod maske nie bedą zaglądać...wiec spokojna głowa
UAZina 469 B+G, Gazik 63 3,1D Vauxhall Frontera 2.2 16V
Troche sie nazbierało gratów...
Troche sie nazbierało gratów...
Przeczytałem ostatnio w "Gazecie prawnej" czy czymś takim, że w nowych dowodach rejestracyjnych ma nie być rubryki z numerem silnika, bo rzekomo niektórzy producenci takowych nie nabijają. Ciekawe czy to oznacza, że będzie sobie można zmienić motor bez zbędnych formalności ? Pojemności chyba i tak nikt nie sprawdzi 

SJ416
Tam, gdzie nie ma wolności, nie ma ani praw, ani obowiązków - N. B.
Tam, gdzie nie ma wolności, nie ma ani praw, ani obowiązków - N. B.
- SebastianS
-
- Posty: 1185
- Rejestracja: sob wrz 20, 2003 12:14 am
- Lokalizacja: Gliwice
Ja trzy lata jeździłem na żukowych kwitach z silnikiem wołgi. Raz mnie jakiś uczony gliniarz dopadł i mówi "Panie, przeciż to nie jest żukowy silnik". A ja mu na to: "Jasne że nie. To jest jeden z 15 zachowanych silników prototypowych, które miały się znaleźć w wersji warszawy eksportowanej do Egiptu"
Pan zrobił mądrą minę, pokiwał głową i życzył szerokiej drogi...
Zobaczymy, jak zareaguje następnym razem, jak znajdzie mi pod machą V8
Pan zrobił mądrą minę, pokiwał głową i życzył szerokiej drogi...
Zobaczymy, jak zareaguje następnym razem, jak znajdzie mi pod machą V8

Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość