Pokrywy łożysk głównych wału korbowego

jak wyżej... wszystkie modele...

Moderator: Student

Awatar użytkownika
gri74
 
 
Posty: 5786
Rejestracja: pn lis 24, 2003 9:40 pm
Lokalizacja: Warszawa

Pokrywy łożysk głównych wału korbowego

Post autor: gri74 » wt cze 22, 2004 2:59 pm

Czy ktoś może się wypowiedzieć na temat regeneracji stopek panewek głównych? .Szlifierz co mi robił wał stwierdza iż koniecznie je trzeba zregenerować bo coś tam coś tam .Nie wiem czy mnie na kasę nie naciąga ale może też mieć rację.Nie chciał bym aby mi silnik padł po paru tysiącach.
Diffland .pl
Diffland Classic Car .pl

i wiele innych )

Awatar użytkownika
Kasprol
Posty: 1605
Rejestracja: sob kwie 26, 2003 10:22 pm
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Kasprol » wt cze 22, 2004 4:17 pm

gosc ma racje robi sie osiowanie bloku
Mój Tel 502-449-548 juz działam
Jeep reaktywacja faza kolejna destrukcja

Awatar użytkownika
vandall1
 
 
Posty: 10415
Rejestracja: sob kwie 10, 2004 1:26 am
Lokalizacja: Gdynia

Post autor: vandall1 » wt cze 22, 2004 11:34 pm

"Osiowanie","przestrzelenie"-róznie mówią.Mierzył coś?jak tak,to go zapytaj,czy poziomo,czy pionowo jest jajo.Jak poziomo to lipa jak ch...
Nie chcę krakać,ale uaz czesto rozwala poziomo.Wołga ma bodaj pokrywki żeliwne,uaz ma alu i na tym polega m in.wyższość wołgi.
Przy jaju pionowym można zjechać podstawki i znormalizować otwór-przy poziomym-śmietnik wg mnie. :)3
KASZTANIARZ- SENIOR
BUDUJEMY PROTOTYPY
tel 798215618 /GG2385761/
blaszczyk4x4.pl

Awatar użytkownika
krzyś
 
 
Posty: 1327
Rejestracja: czw sty 10, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: krzyś » śr cze 23, 2004 7:40 am

nie koniecznie smietnik...... ale koszta .....trza wyosiować....i niestety już tylko pozostanie dorabianie panewek, żadna fabrycznajuz nei podejdzie.

leiej poszukac bloku lub silnika.

w razie cus wal na priwa....u kolegi leżą 2 bezrobotne uazy...
Range Rover Classic Pickup/discovery 3,9
NIE pisać mi PW, mail w profilu.

Awatar użytkownika
borman
Posty: 656
Rejestracja: sob maja 24, 2003 9:37 am
Lokalizacja: sanok

Re: Pokrywy łożysk głównych wału korbowego

Post autor: borman » śr cze 23, 2004 8:30 am

[.Nie chciał bym aby mi silnik padł po paru tysiącach.[/quote]

............i tak padnie i tak- to są uroki uaza (przebiegi miedzyremontowe do 50 tyś/km) tz od 1000 km - 50000 km --- najczęściej obowiązuje dolna granica- no chyba że do kościoła tylko jeżdzisz.................w twoim przypadku to lepiej bloku poszukać (przynajmniej z panewkami problemu nie będzie )- a przedewszystkim sprawdż tego szliferza co to ci mierzył- może gość przewrażliwiony jest(uaz ma spore tolerancje)

Awatar użytkownika
vandall1
 
 
Posty: 10415
Rejestracja: sob kwie 10, 2004 1:26 am
Lokalizacja: Gdynia

Post autor: vandall1 » śr cze 23, 2004 6:43 pm

krisi pisze:nie koniecznie smietnik...... ale koszta .....trza wyosiować....i niestety już tylko pozostanie dorabianie panewek, żadna fabrycznajuz nei podejdzie.

leiej poszukac bloku lub silnika.

w razie cus wal na priwa....u kolegi leżą 2 bezrobotne uazy...
No własnie,koszta.Zbawa sie nie opłaci.Poza tym "dorabiacze panewek"to też różni są /jakość i cena/. :roll:
KASZTANIARZ- SENIOR
BUDUJEMY PROTOTYPY
tel 798215618 /GG2385761/
blaszczyk4x4.pl

Awatar użytkownika
Artur
Posty: 562
Rejestracja: śr lut 19, 2003 11:21 am
Lokalizacja: Piła

Post autor: Artur » czw cze 24, 2004 9:10 am

Serce mi sie kraje jak słysze jak władujecie tyle kasy w te silniki. :( Jakieś osiowanie stopek itd. Ja z góry zakładam że aluminiowy blok jest nasłabszą stroną tego silnika i to jest mało zywotne barachło i tyle.
Ale łączę sie z wami w bulu :)2 :)2 :)2

Awatar użytkownika
vandall1
 
 
Posty: 10415
Rejestracja: sob kwie 10, 2004 1:26 am
Lokalizacja: Gdynia

Post autor: vandall1 » pt cze 25, 2004 12:34 am

Tak mi przykro,ale popieram przedmówcę... :lol:
KASZTANIARZ- SENIOR
BUDUJEMY PROTOTYPY
tel 798215618 /GG2385761/
blaszczyk4x4.pl

ODPOWIEDZ

Wróć do „Uaz”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość