pedały i serwo 123 w uazie

jak wyżej... wszystkie modele...

Moderator: Student

Awatar użytkownika
gri74
 
 
Posty: 5786
Rejestracja: pn lis 24, 2003 9:40 pm
Lokalizacja: Warszawa

pedały i serwo 123 w uazie

Post autor: gri74 » wt sie 03, 2004 9:43 pm

Zakupiłem dziś pedały i serwo + wysprzęglik od 123. Na co mam zwrócić szczególną uwagę przy montowaniu? Czy są jakieś kruczki i patenty co do poprawnego montażu ?
Diffland .pl
Diffland Classic Car .pl

i wiele innych )

Awatar użytkownika
klusownik
 
 
Posty: 190
Rejestracja: ndz sty 11, 2004 10:31 pm
Lokalizacja: Słupsk / Lappland

Post autor: klusownik » wt sie 03, 2004 10:58 pm

A jaki masz w nim silnik?
UAZ 469B S-21 + LPG UAZ 315126 2.4 MB
K- 750
Daihatsu Feroza 1.6 16V
Defender 90 300Tdi

Awatar użytkownika
gri74
 
 
Posty: 5786
Rejestracja: pn lis 24, 2003 9:40 pm
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: gri74 » śr sie 04, 2004 5:14 am

Oryginalny, a to może mieć coś wspólnego?
Diffland .pl
Diffland Classic Car .pl

i wiele innych )

Awatar użytkownika
klusownik
 
 
Posty: 190
Rejestracja: ndz sty 11, 2004 10:31 pm
Lokalizacja: Słupsk / Lappland

Post autor: klusownik » śr sie 04, 2004 8:00 am

No to bedziesz mial wiecej pracy zeby przystosowac ten wysprzeglok od mietka.

Prosciej bedzie dokupic od stara (okolo30 pln)

Trzeba dorobic mocowanie wysprzeglika, i plyte na ktorej zamocujesz servo z pompa.

Ogolnie to nie jest jakas skomplikowana przerobka, ale nie wiem jak sie bedzie sprawowalo servo z mietka bez pompy podcisnienia ???

Zerknij do mojego tematu:
http://www.rajdy4x4.pl/forum/viewtopic.php?t=7284
UAZ 469B S-21 + LPG UAZ 315126 2.4 MB
K- 750
Daihatsu Feroza 1.6 16V
Defender 90 300Tdi

Adampio
 
 
Posty: 903
Rejestracja: śr kwie 03, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Adampio » śr sie 04, 2004 9:53 am

Klusownik,
zapodaj jakas emaile do Ciebie bo chcialbym przedyskutowac silniczek Zuka w UAZ-ie (masz to w stopce)

Awatar użytkownika
Artur
Posty: 562
Rejestracja: śr lut 19, 2003 11:21 am
Lokalizacja: Piła

Post autor: Artur » śr sie 04, 2004 11:30 am

klusownik pisze:No to bedziesz mial wiecej pracy zeby przystosowac ten wysprzeglok od mietka.

Prosciej bedzie dokupic od stara (okolo30 pln)

Trzeba dorobic mocowanie wysprzeglika, i plyte na ktorej zamocujesz servo z pompa.

Ogolnie to nie jest jakas skomplikowana przerobka, ale nie wiem jak sie bedzie sprawowalo servo z mietka bez pompy podcisnienia ???

Zerknij do mojego tematu:
http://www.rajdy4x4.pl/forum/viewtopic.php?t=7284
Jaka płyta jakie sprzęgło. poprostu montujesz pedały mietka w grodzi montujes serwo do tego dajesz pompe hmulcowa żuka i zbiorniczki +redukcje na przewody hamulcowe i pozamiatane tak samo ze sprzegłem jeżeli masz hydrauliczne to ino tedukcja na rurkę i już a jeżeli niemasz siłownika to trza go zamontowac przy skrzyni.

Awatar użytkownika
klusownik
 
 
Posty: 190
Rejestracja: ndz sty 11, 2004 10:31 pm
Lokalizacja: Słupsk / Lappland

Post autor: klusownik » śr sie 04, 2004 12:24 pm

Lepiej daj plyte na grodzi, bo grodz jest za slaba bez tej plyty, jak kiedys pozadnie wdepniesz to mozesz wpasc z noga do srodka .....

A tak poza tym zacznie cie pekac grodz w tym miejscu zamocowania, wiec trzeba by rozlozyc naciski na wieksza powierzchnie....

Najlepiej zobacz jak to jest zrobione u kogos kto cos takiego ma.
UAZ 469B S-21 + LPG UAZ 315126 2.4 MB
K- 750
Daihatsu Feroza 1.6 16V
Defender 90 300Tdi

Awatar użytkownika
gri74
 
 
Posty: 5786
Rejestracja: pn lis 24, 2003 9:40 pm
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: gri74 » śr sie 04, 2004 2:59 pm

A co z pompą od mesia ? Nie można jej założyc? ewentualnie przerobic?
Diffland .pl
Diffland Classic Car .pl

i wiele innych )

Awatar użytkownika
pilmar
Posty: 1917
Rejestracja: pt maja 09, 2003 9:20 pm
Lokalizacja: Białobrzegi n.Pilicą

Post autor: pilmar » śr sie 04, 2004 3:40 pm

zwróć uwagę na "przełożenie hudrauliczne" pompa/ wysprzęglnik
Ja kiedyś bezmyślnie założyłem wysprzęglnik fiat/star do pompki uaza - efekt był taki że pedał sprzęgła miał skok ok 2 do 3 cm i musiałem się dobrze zaprzeć aby go wcisnąć.

Awatar użytkownika
klusownik
 
 
Posty: 190
Rejestracja: ndz sty 11, 2004 10:31 pm
Lokalizacja: Słupsk / Lappland

Post autor: klusownik » śr sie 04, 2004 3:40 pm

Ja chyba zaloze swoje servo i pompe mietka do UAZa i sam sie przekonam na ile to wspomaganie bedzie skuteczne.

Mam w swoim 2 UAZie takowa przerobke ale na oryginalnym silniku MB a tam jest to napedzane pompa podcisnienia ale to jest zupelnie inna sprawa.

Zamontuj i sprawdz, jak pompa nie bedzie wyrabiala no to wstawiaj zukowska, ta na pewno sobie z tym poradzi.
UAZ 469B S-21 + LPG UAZ 315126 2.4 MB
K- 750
Daihatsu Feroza 1.6 16V
Defender 90 300Tdi

Awatar użytkownika
klusownik
 
 
Posty: 190
Rejestracja: ndz sty 11, 2004 10:31 pm
Lokalizacja: Słupsk / Lappland

Post autor: klusownik » śr sie 04, 2004 3:42 pm

pilmar pisze:zwróć uwagę na "przełożenie hudrauliczne" pompa/ wysprzęglnik
Ja kiedyś bezmyślnie założyłem wysprzęglnik fiat/star do pompki uaza - efekt był taki że pedał sprzęgła miał skok ok 2 do 3 cm i musiałem się dobrze zaprzeć aby go wcisnąć.
---------------------------------
U mnie dobrze chodzi kombinacja pompa UAZ - wysprzeglik Mercedes
UAZ 469B S-21 + LPG UAZ 315126 2.4 MB
K- 750
Daihatsu Feroza 1.6 16V
Defender 90 300Tdi

Awatar użytkownika
gri74
 
 
Posty: 5786
Rejestracja: pn lis 24, 2003 9:40 pm
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: gri74 » śr sie 04, 2004 4:48 pm

No to może uściślę, co by czytający i zainteresowani tematem wiedzieli:
pedały 123, serwo 123, pompa ham. 123, wysprzęglik 123 .Jak to będzie razem chodziło i czy trzeba montowac pompę od żuka i wysprzęglik od stara itp. Wszelkie porady mile widziane !
Diffland .pl
Diffland Classic Car .pl

i wiele innych )

Awatar użytkownika
Mag69
 
 
Posty: 4387
Rejestracja: sob sty 11, 2003 7:10 pm
Lokalizacja: Ruda Śląska

Post autor: Mag69 » śr sie 04, 2004 5:55 pm

Wszystko ok zmień tylko pompę na żukowską (od Mb za mało wydajna )


:)21
LJ 70

Awatar użytkownika
Artur
Posty: 562
Rejestracja: śr lut 19, 2003 11:21 am
Lokalizacja: Piła

Post autor: Artur » czw sie 05, 2004 7:53 am

klusownik pisze:Lepiej daj plyte na grodzi, bo grodz jest za slaba bez tej plyty, jak kiedys pozadnie wdepniesz to mozesz wpasc z noga do srodka .....

A tak poza tym zacznie cie pekac grodz w tym miejscu zamocowania, wiec trzeba by rozlozyc naciski na wieksza powierzchnie....

Najlepiej zobacz jak to jest zrobione u kogos kto cos takiego ma.
Albo wystarczy podeprzeć pompe płaskownikiem na końcu do nadkola i gitara

Awatar użytkownika
klusownik
 
 
Posty: 190
Rejestracja: ndz sty 11, 2004 10:31 pm
Lokalizacja: Słupsk / Lappland

Post autor: klusownik » czw sie 05, 2004 8:22 am

Plyta czy plaskownik, twoj wybor.
Sprawdz co bedzie praktyczniejsze i estetyczne.

Grunt zebys dal tam jednak jakies wzmocnienie bo zamocowanie do samej grodzi bedzie niestabilne.

Daj znac jak poszla przerobka.
UAZ 469B S-21 + LPG UAZ 315126 2.4 MB
K- 750
Daihatsu Feroza 1.6 16V
Defender 90 300Tdi

Awatar użytkownika
Artur
Posty: 562
Rejestracja: śr lut 19, 2003 11:21 am
Lokalizacja: Piła

Post autor: Artur » czw sie 05, 2004 8:33 am

klusownik pisze:Plyta czy plaskownik, twoj wybor.
Sprawdz co bedzie praktyczniejsze i estetyczne.

Grunt zebys dal tam jednak jakies wzmocnienie bo zamocowanie do samej grodzi bedzie niestabilne.

Daj znac jak poszla przerobka.
.Powiem tak w pierwszym moim uazie dąłem płytę 3mm i tak sie kiwało i tak podparłem płaskownikiem. A w następnym dałem ino płaskownik i było gitara zresztą to banał przecież jak założy se ktoś to będzie widział

Awatar użytkownika
banan
      
      
Posty: 3291
Rejestracja: czw sie 22, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Międzyrzecz

Post autor: banan » czw sie 05, 2004 9:50 am

Mag69 pisze:Wszystko ok zmień tylko pompę na żukowską (od Mb za mało wydajna )
jak się regulować nie chce...wydaje mercedesowska pompa...

Awatar użytkownika
gri74
 
 
Posty: 5786
Rejestracja: pn lis 24, 2003 9:40 pm
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: gri74 » pn sie 09, 2004 10:45 am

A w jakim sensie regulować? Na krzywkach przy bębnach? no bo mam pompę z mesia i od żuka i nie wiem dalej którą założyć.Dzisiaj dorabiam przewody hamulcowe z przewodów do gazu.Kupiłem w słomczynie po 6zł za mb.
Diffland .pl
Diffland Classic Car .pl

i wiele innych )

Awatar użytkownika
Artur
Posty: 562
Rejestracja: śr lut 19, 2003 11:21 am
Lokalizacja: Piła

Post autor: Artur » pn sie 09, 2004 11:20 am

gri74 pisze:A w jakim sensie regulować? Na krzywkach przy bębnach? no bo mam pompę z mesia i od żuka i nie wiem dalej którą założyć.Dzisiaj dorabiam przewody hamulcowe z przewodów do gazu.Kupiłem w słomczynie po 6zł za mb.
Zakładaj zukową pasuje idealnie ino zbiorniczki montować na grodzi trzy szt i redukcje na gwinty itd.

Awatar użytkownika
banan
      
      
Posty: 3291
Rejestracja: czw sie 22, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Międzyrzecz

Post autor: banan » pn sie 09, 2004 11:23 am

gri74 pisze:A w jakim sensie regulować? Na krzywkach przy bębnach?
ano...ale żukowską jak masz to też możesz założyć

Awatar użytkownika
gri74
 
 
Posty: 5786
Rejestracja: pn lis 24, 2003 9:40 pm
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: gri74 » śr sie 11, 2004 6:51 pm

Rozumiem, że jest lepsza pompa od żuka, a nie od mesia[quote][/quote]
Diffland .pl
Diffland Classic Car .pl

i wiele innych )

Awatar użytkownika
banan
      
      
Posty: 3291
Rejestracja: czw sie 22, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Międzyrzecz

Post autor: banan » śr sie 11, 2004 9:27 pm

mniej regulowania...ale ja wole częściej regulować aby w miare równo brały...wybór należy do ciebie...

Awatar użytkownika
Marci
 
 
Posty: 3917
Rejestracja: wt sie 03, 2004 9:56 pm
Lokalizacja: Łódź

Post autor: Marci » śr sie 11, 2004 9:32 pm

Ja mam pedały mietka 123 wysprzeglik mietka serwo mietek pompa hamulcowa żuk tak jeżdze 2 lata i jest ok. pompa jest przykręcona z tyłu płaszkowniczkiem do nadkola. silnik mietka 2,2d i skrzynia biegów dalej orginał :)2
lodz4x4.weebly.com
d23 pickup :)21
790-71-74-74

ODPOWIEDZ

Wróć do „Uaz”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość