pedały i serwo 123 w uazie
Moderator: Student
pedały i serwo 123 w uazie
Zakupiłem dziś pedały i serwo + wysprzęglik od 123. Na co mam zwrócić szczególną uwagę przy montowaniu? Czy są jakieś kruczki i patenty co do poprawnego montażu ?
Diffland .pl
Diffland Classic Car .pl
i wiele innych )
Diffland Classic Car .pl
i wiele innych )
No to bedziesz mial wiecej pracy zeby przystosowac ten wysprzeglok od mietka.
Prosciej bedzie dokupic od stara (okolo30 pln)
Trzeba dorobic mocowanie wysprzeglika, i plyte na ktorej zamocujesz servo z pompa.
Ogolnie to nie jest jakas skomplikowana przerobka, ale nie wiem jak sie bedzie sprawowalo servo z mietka bez pompy podcisnienia
?
Zerknij do mojego tematu:
http://www.rajdy4x4.pl/forum/viewtopic.php?t=7284
Prosciej bedzie dokupic od stara (okolo30 pln)
Trzeba dorobic mocowanie wysprzeglika, i plyte na ktorej zamocujesz servo z pompa.
Ogolnie to nie jest jakas skomplikowana przerobka, ale nie wiem jak sie bedzie sprawowalo servo z mietka bez pompy podcisnienia

Zerknij do mojego tematu:
http://www.rajdy4x4.pl/forum/viewtopic.php?t=7284
UAZ 469B S-21 + LPG UAZ 315126 2.4 MB
K- 750
Daihatsu Feroza 1.6 16V
Defender 90 300Tdi
K- 750
Daihatsu Feroza 1.6 16V
Defender 90 300Tdi
Jaka płyta jakie sprzęgło. poprostu montujesz pedały mietka w grodzi montujes serwo do tego dajesz pompe hmulcowa żuka i zbiorniczki +redukcje na przewody hamulcowe i pozamiatane tak samo ze sprzegłem jeżeli masz hydrauliczne to ino tedukcja na rurkę i już a jeżeli niemasz siłownika to trza go zamontowac przy skrzyni.klusownik pisze:No to bedziesz mial wiecej pracy zeby przystosowac ten wysprzeglok od mietka.
Prosciej bedzie dokupic od stara (okolo30 pln)
Trzeba dorobic mocowanie wysprzeglika, i plyte na ktorej zamocujesz servo z pompa.
Ogolnie to nie jest jakas skomplikowana przerobka, ale nie wiem jak sie bedzie sprawowalo servo z mietka bez pompy podcisnienia?
Zerknij do mojego tematu:
http://www.rajdy4x4.pl/forum/viewtopic.php?t=7284
Lepiej daj plyte na grodzi, bo grodz jest za slaba bez tej plyty, jak kiedys pozadnie wdepniesz to mozesz wpasc z noga do srodka .....
A tak poza tym zacznie cie pekac grodz w tym miejscu zamocowania, wiec trzeba by rozlozyc naciski na wieksza powierzchnie....
Najlepiej zobacz jak to jest zrobione u kogos kto cos takiego ma.
A tak poza tym zacznie cie pekac grodz w tym miejscu zamocowania, wiec trzeba by rozlozyc naciski na wieksza powierzchnie....
Najlepiej zobacz jak to jest zrobione u kogos kto cos takiego ma.
UAZ 469B S-21 + LPG UAZ 315126 2.4 MB
K- 750
Daihatsu Feroza 1.6 16V
Defender 90 300Tdi
K- 750
Daihatsu Feroza 1.6 16V
Defender 90 300Tdi
Ja chyba zaloze swoje servo i pompe mietka do UAZa i sam sie przekonam na ile to wspomaganie bedzie skuteczne.
Mam w swoim 2 UAZie takowa przerobke ale na oryginalnym silniku MB a tam jest to napedzane pompa podcisnienia ale to jest zupelnie inna sprawa.
Zamontuj i sprawdz, jak pompa nie bedzie wyrabiala no to wstawiaj zukowska, ta na pewno sobie z tym poradzi.
Mam w swoim 2 UAZie takowa przerobke ale na oryginalnym silniku MB a tam jest to napedzane pompa podcisnienia ale to jest zupelnie inna sprawa.
Zamontuj i sprawdz, jak pompa nie bedzie wyrabiala no to wstawiaj zukowska, ta na pewno sobie z tym poradzi.
UAZ 469B S-21 + LPG UAZ 315126 2.4 MB
K- 750
Daihatsu Feroza 1.6 16V
Defender 90 300Tdi
K- 750
Daihatsu Feroza 1.6 16V
Defender 90 300Tdi
---------------------------------pilmar pisze:zwróć uwagę na "przełożenie hudrauliczne" pompa/ wysprzęglnik
Ja kiedyś bezmyślnie założyłem wysprzęglnik fiat/star do pompki uaza - efekt był taki że pedał sprzęgła miał skok ok 2 do 3 cm i musiałem się dobrze zaprzeć aby go wcisnąć.
U mnie dobrze chodzi kombinacja pompa UAZ - wysprzeglik Mercedes
UAZ 469B S-21 + LPG UAZ 315126 2.4 MB
K- 750
Daihatsu Feroza 1.6 16V
Defender 90 300Tdi
K- 750
Daihatsu Feroza 1.6 16V
Defender 90 300Tdi
No to może uściślę, co by czytający i zainteresowani tematem wiedzieli:
pedały 123, serwo 123, pompa ham. 123, wysprzęglik 123 .Jak to będzie razem chodziło i czy trzeba montowac pompę od żuka i wysprzęglik od stara itp. Wszelkie porady mile widziane !
pedały 123, serwo 123, pompa ham. 123, wysprzęglik 123 .Jak to będzie razem chodziło i czy trzeba montowac pompę od żuka i wysprzęglik od stara itp. Wszelkie porady mile widziane !
Diffland .pl
Diffland Classic Car .pl
i wiele innych )
Diffland Classic Car .pl
i wiele innych )
Albo wystarczy podeprzeć pompe płaskownikiem na końcu do nadkola i gitaraklusownik pisze:Lepiej daj plyte na grodzi, bo grodz jest za slaba bez tej plyty, jak kiedys pozadnie wdepniesz to mozesz wpasc z noga do srodka .....
A tak poza tym zacznie cie pekac grodz w tym miejscu zamocowania, wiec trzeba by rozlozyc naciski na wieksza powierzchnie....
Najlepiej zobacz jak to jest zrobione u kogos kto cos takiego ma.
.Powiem tak w pierwszym moim uazie dąłem płytę 3mm i tak sie kiwało i tak podparłem płaskownikiem. A w następnym dałem ino płaskownik i było gitara zresztą to banał przecież jak założy se ktoś to będzie widziałklusownik pisze:Plyta czy plaskownik, twoj wybor.
Sprawdz co bedzie praktyczniejsze i estetyczne.
Grunt zebys dal tam jednak jakies wzmocnienie bo zamocowanie do samej grodzi bedzie niestabilne.
Daj znac jak poszla przerobka.
Zakładaj zukową pasuje idealnie ino zbiorniczki montować na grodzi trzy szt i redukcje na gwinty itd.gri74 pisze:A w jakim sensie regulować? Na krzywkach przy bębnach? no bo mam pompę z mesia i od żuka i nie wiem dalej którą założyć.Dzisiaj dorabiam przewody hamulcowe z przewodów do gazu.Kupiłem w słomczynie po 6zł za mb.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość