Ciekawe przkręcenie wału

jak wyżej... wszystkie modele...

Moderator: Student

Awatar użytkownika
Zbowid
     
     
Posty: 11903
Rejestracja: wt maja 13, 2003 2:35 pm
Lokalizacja: Bystrzejowice

Ciekawe przkręcenie wału

Post autor: Zbowid » ndz lis 14, 2004 10:31 pm

Otóż w dni dzisiejszym przekręciła się jednakorba w moim autku i ciekawsostka - trzeci cylinder... reszta nówka żadnych znaków.. ktoś ma jakiś pomysł czemu właśnie trzeci??? :o
Zbowid
__________________
4,2/24;
HD/Evo
Myśl człowieku - to nie boli. :)23

Awatar użytkownika
MOC
Posty: 1878
Rejestracja: pn lip 07, 2003 3:11 pm
Lokalizacja: Warszawa
Kontaktowanie:

Post autor: MOC » ndz lis 14, 2004 11:02 pm

a gdyby ci sie przekrecil 2 to bys sie dziwil czemu drugi :wink:
MOC&OFFROAD-GOOD IDEA :)21
CHYBA UAZ V8 6.2
PREZES KLUBU NOCNYCH KASZTANIARZY 4x4 :)13

Awatar użytkownika
Kuszman
Posty: 1824
Rejestracja: pn lip 22, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Kuszman » ndz lis 14, 2004 11:04 pm

MOC co to za celofan masz na syfie? Ufo bedzie :)21

Awatar użytkownika
Wiechu
 
 
Posty: 4980
Rejestracja: pn paź 27, 2003 11:28 am
Lokalizacja: Zielonka

Post autor: Wiechu » ndz lis 14, 2004 11:07 pm

już go pytałem, przyznać sie nie chce...
maskuje, jak będzie przetaczał do huty, żeby ktoś znajomy nie przylukał :)23
łoś też człowiek

Awatar użytkownika
Wiechu
 
 
Posty: 4980
Rejestracja: pn paź 27, 2003 11:28 am
Lokalizacja: Zielonka

Post autor: Wiechu » ndz lis 14, 2004 11:12 pm

albo najlżejszy na swiecie
made in wedel :)21
łoś też człowiek

Awatar użytkownika
kpeugeot
 
 
Posty: 5558
Rejestracja: śr lip 10, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Lublin/Wrocław
Kontaktowanie:

Post autor: kpeugeot » pn lis 15, 2004 11:23 am

to co się ukręciło i czemu?????????

już wiem czemu Zbowid kupił forda - :)21
TARO 3,0V6 LJ70 LJ78
Forum broni, forum radzi, forum nigdy Cię nie zdradzi!!

Awatar użytkownika
Zbowid
     
     
Posty: 11903
Rejestracja: wt maja 13, 2003 2:35 pm
Lokalizacja: Bystrzejowice

Post autor: Zbowid » pn lis 15, 2004 12:21 pm

Ale jesteście kasztaniaże... :evil:

Najczęściej zaciera się pierwszy i czwarty... żadko kiedy drugi i trzeci...
to tak dla wyjaśnienia.
Zbowid
__________________
4,2/24;
HD/Evo
Myśl człowieku - to nie boli. :)23

Awatar użytkownika
Artur
Posty: 562
Rejestracja: śr lut 19, 2003 11:21 am
Lokalizacja: Piła

Post autor: Artur » pn lis 15, 2004 12:25 pm

Zbowid pisze:Ale jesteście kasztaniaże... :evil:

Najczęściej zaciera się pierwszy i czwarty... żadko kiedy drugi i trzeci...
to tak dla wyjaśnienia.
Ja bym domniemywał dla czego sie zatarł , czy na przechyle zbrakło oleju czy jak czy .......blizkawy juz był smierci i cisnienie czasami bywało a jak bywało to na zimnym silniku?????? :roll:

Awatar użytkownika
RudeBoy
 
 
Posty: 3656
Rejestracja: pn cze 30, 2003 4:51 am
Lokalizacja: Kraków / Balice

Post autor: RudeBoy » pn lis 15, 2004 12:28 pm

Artur pisze:
Zbowid pisze:Ale jesteście kasztaniaże... :evil:

Najczęściej zaciera się pierwszy i czwarty... żadko kiedy drugi i trzeci...
to tak dla wyjaśnienia.
Ja bym domniemywał dla czego sie zatarł , czy na przechyle zbrakło oleju czy jak czy .......blizkawy juz był smierci i cisnienie czasami bywało a jak bywało to na zimnym silniku?????? :roll:
przecie silnik mial niedlugo po remoncie....
grzechu
LR Discovery II TeDePińć

Awatar użytkownika
Zbowid
     
     
Posty: 11903
Rejestracja: wt maja 13, 2003 2:35 pm
Lokalizacja: Bystrzejowice

Post autor: Zbowid » pn lis 15, 2004 12:45 pm

Ten silnik był nowy włożyłem go jak miał przejechane 3 tyś. zrobiłem nim 30 tyś. Reszta gratów tzn panewki, korby itd są jak nowe - zero śladów zatarcia!!!
Zbowid
__________________
4,2/24;
HD/Evo
Myśl człowieku - to nie boli. :)23

Awatar użytkownika
SebastianS
 
 
Posty: 1185
Rejestracja: sob wrz 20, 2003 12:14 am
Lokalizacja: Gliwice

Post autor: SebastianS » pn lis 15, 2004 12:48 pm

tak, niedługo po remoncie i ktoś tam potwierdzał, że jakieś prędkości kosmiczne rozwijał... A może po prostu motor przekręcony został brutalnie, zanim się dotarł? A może ruskie panewki nie były wykonane wystarczająco dokładnie? A może się śruba korbowodowa naciągnęła i siła skręcająca korbowód z pokrywą była za mała, więc się zamki panewek wystukały? Nie szukałbym jakichkolwiek przyczyn konstrukcyjnych - po prostu nastąpił wybuch z przyczyn indywidualnych - bądź z powodu błędu mechanika, bądź użytkownika, bądź producenta części.
No.

Awatar użytkownika
Artur
Posty: 562
Rejestracja: śr lut 19, 2003 11:21 am
Lokalizacja: Piła

Post autor: Artur » pn lis 15, 2004 2:49 pm

SebastianS pisze:tak, niedługo po remoncie i ktoś tam potwierdzał, że jakieś prędkości kosmiczne rozwijał... A może po prostu motor przekręcony został brutalnie, zanim się dotarł? A może ruskie panewki nie były wykonane wystarczająco dokładnie? A może się śruba korbowodowa naciągnęła i siła skręcająca korbowód z pokrywą była za mała, więc się zamki panewek wystukały? Nie szukałbym jakichkolwiek przyczyn konstrukcyjnych - po prostu nastąpił wybuch z przyczyn indywidualnych - bądź z powodu błędu mechanika, bądź użytkownika, bądź producenta części.
No.
Nastąpił zbyt gwałtowny udar stopy na pedał gazu w wyniku momentu siły ramienia cięgna i poruszonej przepustnicy spowodowały ogromny pęd mieszanki do cylindrów i w wyniku jej detonacji a to nie wiadomo czy samoczynnej czy poprzez świece nastąpiła nastopiła ogromna siła która wprawiła w ruch posuwisty tłok a ten ze swojego ogromnego rozpędu wywołał ogromne siły i kręt na wale korbowym na skutek czego prawdopodobnie olej aż ze strachu spierd.... spod panewki bo by uległ częściowemu zmiażdżeniu i doszło do zatarcia. Ale nie szukał bym jakich kolwiek innych przyczyn indywidualnych . :)21

Awatar użytkownika
Zbowid
     
     
Posty: 11903
Rejestracja: wt maja 13, 2003 2:35 pm
Lokalizacja: Bystrzejowice

Post autor: Zbowid » pn lis 15, 2004 3:14 pm

I tu się z kolegami zgadzam... po prostu pierdykneł, bo smarowanie w cieło. A jak ktoś się doszukuje wyższych racji to na pewno - Bin Laden :)21
Zbowid
__________________
4,2/24;
HD/Evo
Myśl człowieku - to nie boli. :)23

Awatar użytkownika
Kasprol
Posty: 1605
Rejestracja: sob kwie 26, 2003 10:22 pm
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Kasprol » pn lis 15, 2004 8:38 pm

silnik został przekrecony przez kolege Zbowida predkosci przelotowe 110 km/h wyszły korba i teraz powiem tylko a nie mówiłem :lol: :lol: :lol:
Mój Tel 502-449-548 juz działam
Jeep reaktywacja faza kolejna destrukcja

Awatar użytkownika
Artur
Posty: 562
Rejestracja: śr lut 19, 2003 11:21 am
Lokalizacja: Piła

Post autor: Artur » wt lis 16, 2004 8:39 am

I jak to mówią od nowa Polska Ludowa. Remont i znowu troszke pojeździ.

Awatar użytkownika
MOC
Posty: 1878
Rejestracja: pn lip 07, 2003 3:11 pm
Lokalizacja: Warszawa
Kontaktowanie:

Post autor: MOC » wt lis 16, 2004 7:59 pm

i tak do usranej smierci bedzie :lol:
poki po rozum do glowy nie pojdzie i na cos konkretnego nie zmieni 8)
MOC&OFFROAD-GOOD IDEA :)21
CHYBA UAZ V8 6.2
PREZES KLUBU NOCNYCH KASZTANIARZY 4x4 :)13

ODPOWIEDZ

Wróć do „Uaz”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość