jak wyżej... wszystkie modele...
Moderator: Student
-
Zbowid
-

- Posty: 11903
- Rejestracja: wt maja 13, 2003 2:35 pm
- Lokalizacja: Bystrzejowice
Post
autor: Zbowid » ndz lis 14, 2004 10:31 pm
Otóż w dni dzisiejszym przekręciła się jednakorba w moim autku i ciekawsostka - trzeci cylinder... reszta nówka żadnych znaków.. ktoś ma jakiś pomysł czemu właśnie trzeci???

Zbowid
__________________
4,2/24;
HD/Evo
Myśl człowieku - to nie boli. 
-
MOC

- Posty: 1878
- Rejestracja: pn lip 07, 2003 3:11 pm
- Lokalizacja: Warszawa
-
Kontaktowanie:
Post
autor: MOC » ndz lis 14, 2004 11:02 pm
a gdyby ci sie przekrecil 2 to bys sie dziwil czemu drugi

MOC&OFFROAD-GOOD IDEA

CHYBA UAZ V8 6.2
PREZES KLUBU NOCNYCH KASZTANIARZY 4x4

-
Kuszman

- Posty: 1824
- Rejestracja: pn lip 22, 2002 1:00 am
- Lokalizacja: Warszawa
Post
autor: Kuszman » ndz lis 14, 2004 11:04 pm
MOC co to za celofan masz na syfie? Ufo bedzie

-
Wiechu
-

- Posty: 4980
- Rejestracja: pn paź 27, 2003 11:28 am
- Lokalizacja: Zielonka
Post
autor: Wiechu » ndz lis 14, 2004 11:07 pm
już go pytałem, przyznać sie nie chce...
maskuje, jak będzie przetaczał do huty, żeby ktoś znajomy nie przylukał

łoś też człowiek
-
Wiechu
-

- Posty: 4980
- Rejestracja: pn paź 27, 2003 11:28 am
- Lokalizacja: Zielonka
Post
autor: Wiechu » ndz lis 14, 2004 11:12 pm
albo najlżejszy na swiecie
made in wedel

łoś też człowiek
-
kpeugeot
-

- Posty: 5558
- Rejestracja: śr lip 10, 2002 1:00 am
- Lokalizacja: Lublin/Wrocław
-
Kontaktowanie:
Post
autor: kpeugeot » pn lis 15, 2004 11:23 am
to co się ukręciło i czemu?????????
już wiem czemu Zbowid kupił forda -

TARO 3,0V6 LJ70 LJ78
Forum broni, forum radzi, forum nigdy Cię nie zdradzi!!
-
Zbowid
-

- Posty: 11903
- Rejestracja: wt maja 13, 2003 2:35 pm
- Lokalizacja: Bystrzejowice
Post
autor: Zbowid » pn lis 15, 2004 12:21 pm
Ale jesteście kasztaniaże...
Najczęściej zaciera się pierwszy i czwarty... żadko kiedy drugi i trzeci...
to tak dla wyjaśnienia.
Zbowid
__________________
4,2/24;
HD/Evo
Myśl człowieku - to nie boli. 
-
Artur

- Posty: 562
- Rejestracja: śr lut 19, 2003 11:21 am
- Lokalizacja: Piła
Post
autor: Artur » pn lis 15, 2004 12:25 pm
Zbowid pisze:Ale jesteście kasztaniaże...
Najczęściej zaciera się pierwszy i czwarty... żadko kiedy drugi i trzeci...
to tak dla wyjaśnienia.
Ja bym domniemywał dla czego sie zatarł , czy na przechyle zbrakło oleju czy jak czy .......blizkawy juz był smierci i cisnienie czasami bywało a jak bywało to na zimnym silniku??????

-
RudeBoy
-

- Posty: 3656
- Rejestracja: pn cze 30, 2003 4:51 am
- Lokalizacja: Kraków / Balice
Post
autor: RudeBoy » pn lis 15, 2004 12:28 pm
Artur pisze:Zbowid pisze:Ale jesteście kasztaniaże...
Najczęściej zaciera się pierwszy i czwarty... żadko kiedy drugi i trzeci...
to tak dla wyjaśnienia.
Ja bym domniemywał dla czego sie zatarł , czy na przechyle zbrakło oleju czy jak czy .......blizkawy juz był smierci i cisnienie czasami bywało a jak bywało to na zimnym silniku??????

przecie silnik mial niedlugo po remoncie....
grzechu
LR Discovery II TeDePińć
-
Zbowid
-

- Posty: 11903
- Rejestracja: wt maja 13, 2003 2:35 pm
- Lokalizacja: Bystrzejowice
Post
autor: Zbowid » pn lis 15, 2004 12:45 pm
Ten silnik był nowy włożyłem go jak miał przejechane 3 tyś. zrobiłem nim 30 tyś. Reszta gratów tzn panewki, korby itd są jak nowe - zero śladów zatarcia!!!
Zbowid
__________________
4,2/24;
HD/Evo
Myśl człowieku - to nie boli. 
-
SebastianS
-

- Posty: 1185
- Rejestracja: sob wrz 20, 2003 12:14 am
- Lokalizacja: Gliwice
Post
autor: SebastianS » pn lis 15, 2004 12:48 pm
tak, niedługo po remoncie i ktoś tam potwierdzał, że jakieś prędkości kosmiczne rozwijał... A może po prostu motor przekręcony został brutalnie, zanim się dotarł? A może ruskie panewki nie były wykonane wystarczająco dokładnie? A może się śruba korbowodowa naciągnęła i siła skręcająca korbowód z pokrywą była za mała, więc się zamki panewek wystukały? Nie szukałbym jakichkolwiek przyczyn konstrukcyjnych - po prostu nastąpił wybuch z przyczyn indywidualnych - bądź z powodu błędu mechanika, bądź użytkownika, bądź producenta części.
No.
-
Artur

- Posty: 562
- Rejestracja: śr lut 19, 2003 11:21 am
- Lokalizacja: Piła
Post
autor: Artur » pn lis 15, 2004 2:49 pm
SebastianS pisze:tak, niedługo po remoncie i ktoś tam potwierdzał, że jakieś prędkości kosmiczne rozwijał... A może po prostu motor przekręcony został brutalnie, zanim się dotarł? A może ruskie panewki nie były wykonane wystarczająco dokładnie? A może się śruba korbowodowa naciągnęła i siła skręcająca korbowód z pokrywą była za mała, więc się zamki panewek wystukały? Nie szukałbym jakichkolwiek przyczyn konstrukcyjnych - po prostu nastąpił wybuch z przyczyn indywidualnych - bądź z powodu błędu mechanika, bądź użytkownika, bądź producenta części.
No.
Nastąpił zbyt gwałtowny udar stopy na pedał gazu w wyniku momentu siły ramienia cięgna i poruszonej przepustnicy spowodowały ogromny pęd mieszanki do cylindrów i w wyniku jej detonacji a to nie wiadomo czy samoczynnej czy poprzez świece nastąpiła nastopiła ogromna siła która wprawiła w ruch posuwisty tłok a ten ze swojego ogromnego rozpędu wywołał ogromne siły i kręt na wale korbowym na skutek czego prawdopodobnie olej aż ze strachu spierd.... spod panewki bo by uległ częściowemu zmiażdżeniu i doszło do zatarcia. Ale nie szukał bym jakich kolwiek innych przyczyn indywidualnych .

-
Zbowid
-

- Posty: 11903
- Rejestracja: wt maja 13, 2003 2:35 pm
- Lokalizacja: Bystrzejowice
Post
autor: Zbowid » pn lis 15, 2004 3:14 pm
I tu się z kolegami zgadzam... po prostu pierdykneł, bo smarowanie w cieło. A jak ktoś się doszukuje wyższych racji to na pewno - Bin Laden

Zbowid
__________________
4,2/24;
HD/Evo
Myśl człowieku - to nie boli. 
-
Kasprol

- Posty: 1605
- Rejestracja: sob kwie 26, 2003 10:22 pm
- Lokalizacja: Kraków
Post
autor: Kasprol » pn lis 15, 2004 8:38 pm
Mój Tel 502-449-548 juz działam
Jeep reaktywacja faza kolejna destrukcja
-
Artur

- Posty: 562
- Rejestracja: śr lut 19, 2003 11:21 am
- Lokalizacja: Piła
Post
autor: Artur » wt lis 16, 2004 8:39 am
I jak to mówią od nowa Polska Ludowa. Remont i znowu troszke pojeździ.
-
MOC

- Posty: 1878
- Rejestracja: pn lip 07, 2003 3:11 pm
- Lokalizacja: Warszawa
-
Kontaktowanie:
Post
autor: MOC » wt lis 16, 2004 7:59 pm
i tak do usranej smierci bedzie
poki po rozum do glowy nie pojdzie i na cos konkretnego nie zmieni

MOC&OFFROAD-GOOD IDEA

CHYBA UAZ V8 6.2
PREZES KLUBU NOCNYCH KASZTANIARZY 4x4

Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość