Witam
Wymieniłem szczeki z przodu i po załozeniu powyzszych bęben daje sie założyc tylko po obróceniu mimosrodów na cylinderkach w najwęzsze położenie. Jednakże instrukcja mówi co innego,żeby nacisnać hamuklec z jakas siła {niewielką} aż się oprą brzegi szczek o beben i dopiero wtedy zakręcic te mimośrody.
Pytanie-- czy składać tak jak w instrukcji czy tez tak jak się daje włożyć, a może macie jakies swoje sposoby??
Z góry dzieki za podpowiedzi
Regulacja mimośrodów cylinderków szczęk po wymianie
Moderator: Student
Regulacja mimośrodów cylinderków szczęk po wymianie
Diffland .pl
Diffland Classic Car .pl
i wiele innych )
Diffland Classic Car .pl
i wiele innych )
- maddio
- jestem tu nowy...
- Posty: 10
- Rejestracja: czw lis 04, 2004 9:10 am
- Lokalizacja: Sopot
- Kontaktowanie:
Cześć,
Załozenie jest takie, by regulacją na mimośrodach zminimalizować jałowy ruch tłoczków w cylinderkach. Instrukcja mówi prawdę, ale może grubość nowych okładzin jest trochę większa i w pozycji największego rozsunięcia mimośrodów nie ma luzu.
Jeżeli nie toczyłeś bebnów to pamietaj, że może być na nich mały rant i średnica pracująca jest nieco większa. Proponuję założyć bębny i wyregulować mimosrody tak, aby czuć było leciutki opór toczenia.
Załozenie jest takie, by regulacją na mimośrodach zminimalizować jałowy ruch tłoczków w cylinderkach. Instrukcja mówi prawdę, ale może grubość nowych okładzin jest trochę większa i w pozycji największego rozsunięcia mimośrodów nie ma luzu.
Jeżeli nie toczyłeś bebnów to pamietaj, że może być na nich mały rant i średnica pracująca jest nieco większa. Proponuję założyć bębny i wyregulować mimosrody tak, aby czuć było leciutki opór toczenia.
Nowy dzień, nowe wyzwania.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość