Regulacja mimośrodów cylinderków szczęk po wymianie

jak wyżej... wszystkie modele...

Moderator: Student

Awatar użytkownika
gri74
 
 
Posty: 5786
Rejestracja: pn lis 24, 2003 9:40 pm
Lokalizacja: Warszawa

Regulacja mimośrodów cylinderków szczęk po wymianie

Post autor: gri74 » pn lis 15, 2004 1:52 pm

Witam
Wymieniłem szczeki z przodu i po załozeniu powyzszych bęben daje sie założyc tylko po obróceniu mimosrodów na cylinderkach w najwęzsze położenie. Jednakże instrukcja mówi co innego,żeby nacisnać hamuklec z jakas siła {niewielką} aż się oprą brzegi szczek o beben i dopiero wtedy zakręcic te mimośrody.
Pytanie-- czy składać tak jak w instrukcji czy tez tak jak się daje włożyć, a może macie jakies swoje sposoby??
Z góry dzieki za podpowiedzi
Diffland .pl
Diffland Classic Car .pl

i wiele innych )

Awatar użytkownika
maddio
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 10
Rejestracja: czw lis 04, 2004 9:10 am
Lokalizacja: Sopot
Kontaktowanie:

Post autor: maddio » pn lis 15, 2004 2:47 pm

Cześć,
Załozenie jest takie, by regulacją na mimośrodach zminimalizować jałowy ruch tłoczków w cylinderkach. Instrukcja mówi prawdę, ale może grubość nowych okładzin jest trochę większa i w pozycji największego rozsunięcia mimośrodów nie ma luzu.
Jeżeli nie toczyłeś bebnów to pamietaj, że może być na nich mały rant i średnica pracująca jest nieco większa. Proponuję założyć bębny i wyregulować mimosrody tak, aby czuć było leciutki opór toczenia.
Nowy dzień, nowe wyzwania.

Awatar użytkownika
Bart03
 
 
Posty: 3821
Rejestracja: pn sie 30, 2004 1:55 pm
Lokalizacja: Katowice

Post autor: Bart03 » pn lis 15, 2004 6:31 pm

Dokladnie. Ja zawsze ustawialem tak samo jak maddio. Dokrecalem az kolo zaczelo miec lekki opor toczenia i lekko popuszczalem. Ale i tak sporo zabawy bo zawsze szczeki sie docieraja i znowu trzeba po kilku kilosach od nowa wszystko ustawiac :lol:

Awatar użytkownika
Kasprol
Posty: 1605
Rejestracja: sob kwie 26, 2003 10:22 pm
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Kasprol » pn lis 15, 2004 8:40 pm

i tak nalezy robic jak koledzy pisza tylko pózniej wyjazd na asfalt hampel sciaga to regulacja dalej :lol: :lol:
Mój Tel 502-449-548 juz działam
Jeep reaktywacja faza kolejna destrukcja

Awatar użytkownika
gri74
 
 
Posty: 5786
Rejestracja: pn lis 24, 2003 9:40 pm
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: gri74 » wt lis 23, 2004 12:02 pm

Ta , tylko gdzie ja suchy asfalt teraz znajde :D
Diffland .pl
Diffland Classic Car .pl

i wiele innych )

Awatar użytkownika
maddio
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 10
Rejestracja: czw lis 04, 2004 9:10 am
Lokalizacja: Sopot
Kontaktowanie:

Post autor: maddio » wt lis 23, 2004 12:11 pm

No tak, suchy asfalt to dziś problem.
Do 3miasta nie zapraszam bo nie uświadczysz :lol:
Nowy dzień, nowe wyzwania.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Uaz”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość