
Oglądałem fotki, ale się upewnię - dźwignia powinna być ze sztywnego drutu i łączyć ze sobą przepustnice w ich pozycjach spoczynkowych, tak?
(jeszcze mam K-124 w zapasie , w stanie kiepskim i oczywiście bez dźwigni)
Moderator: Student
Dziękicezii pisze:Tak , a długość tego drutu dobież sobie na wolnych tak żeby ci nie gasł na ssaniu. Jest to ważne przy rozruchu.
odpowietrzenia komory pływakowej...zippo68 pisze:Posiadam gaźnik K-126G i są w nim trzy śruby regulacyjne.
Wolnych obrotów, składu mieszanki, a trzecia??? może ktoś wie?
Ale ta śrubka znajduje się z lewej strony tej od składu mieszanki tuż obok i przy przekręcaniu silnik reaguje wolniejszymi lub szybszymi obrotami i zakończona jest stożkiem.Rafał D pisze:odpowietrzenia komory pływakowej...zippo68 pisze:Posiadam gaźnik K-126G i są w nim trzy śruby regulacyjne.
Wolnych obrotów, składu mieszanki, a trzecia??? może ktoś wie?
"dodatkowa dawka powietrza"zippo68 pisze: ta druga śrubka regulacyjna w tym gaźniki jest dodatkową dawką powietrza. Ruskie sobie zapewne obmyślili, że to zaoszczędzi benzyny
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość