silnik wycieraczek

jak wyżej... wszystkie modele...

Moderator: Student

Awatar użytkownika
konrad1983nr1
Posty: 495
Rejestracja: sob wrz 08, 2007 11:56 am
Lokalizacja: KIELCE/Siedlce
Kontaktowanie:

silnik wycieraczek

Post autor: konrad1983nr1 » ndz mar 30, 2008 6:58 pm

ot tu jest silniczek:
http://www.allegro.pl/show_item.php?item=336860798

gość pisze że do wentylatora, ale wyglada jak ten do wycieraczek, czy one są zamienne?? czy pomyłka w druku??
UAZ 469B 1980rok, silnik Żuk 2,1L LPG- był
SUZUKI GV II 2006 rok, 2.0 benzin- jest

Awatar użytkownika
gÓral świętokrzyski
Posty: 1565
Rejestracja: wt maja 24, 2005 8:26 am
Lokalizacja: Kielce/Łódź
Kontaktowanie:

Post autor: gÓral świętokrzyski » ndz mar 30, 2008 7:29 pm

silniczek z wentylatora nie nada się do pracy z wycieraczkami wg mnie bo będzie za szybko pracował pozatym chyba ma krótszą płetwe
Deszcz zacina nas po pysku Uaz przelazł po bagnisku

www.korbol.prv.pl

Awatar użytkownika
Rafał D
Posty: 672
Rejestracja: wt maja 31, 2005 8:37 pm
Lokalizacja: Łódź

Post autor: Rafał D » ndz mar 30, 2008 7:47 pm

u mnie tak wygląda silnik wycieraczek. Wentylator jest inny...
Co do prędkości to silnik wycieraczek też kręci się szybko tylko ma przekałdnę ślimakową.

klucz13
 
 
Posty: 18974
Rejestracja: śr cze 25, 2003 11:36 pm
Lokalizacja: Wielka Lipa
Kontaktowanie:

Post autor: klucz13 » ndz mar 30, 2008 7:47 pm

Od wentylatora 2-u biegowy :)21
Zacznij ludzi traktować tak samo jak oni ciebie a od razu poczują się obrażeni i dostaną ataku furii

Awatar użytkownika
konrad1983nr1
Posty: 495
Rejestracja: sob wrz 08, 2007 11:56 am
Lokalizacja: KIELCE/Siedlce
Kontaktowanie:

Post autor: konrad1983nr1 » ndz mar 30, 2008 7:56 pm

od wycieraczek tez mam dwu-biegowy, co do przekładni to racjia :)2 ma i kreci sie tez nie za wolno, ale ten tu mi wyglada na "wycieraczkowy", od wentiltorien nie ma tak krotkich przewodów wyprowadzonych
UAZ 469B 1980rok, silnik Żuk 2,1L LPG- był
SUZUKI GV II 2006 rok, 2.0 benzin- jest

Awatar użytkownika
Bartmann
Posty: 1833
Rejestracja: sob maja 14, 2005 10:24 pm
Lokalizacja: Wawa
Kontaktowanie:

Post autor: Bartmann » ndz mar 30, 2008 8:12 pm

Ten na zdjęciu nie przypomina wycieraczkowgo...poza tym wycieraczkowy ma jeden przewód wyprowadzony a masę ma na obudowie. No przynajmniej mój tak miał :lol:
http://www.mudmasters-4x4.com
Pimpek... strikes again:) KNK forever!

Awatar użytkownika
konrad1983nr1
Posty: 495
Rejestracja: sob wrz 08, 2007 11:56 am
Lokalizacja: KIELCE/Siedlce
Kontaktowanie:

Post autor: konrad1983nr1 » ndz mar 30, 2008 8:27 pm

Ten na zdjęciu nie przypomina wycieraczkowgo...poza tym wycieraczkowy ma jeden przewód wyprowadzony a masę ma na obudowie. No przynajmniej mój tak miał
a mój ma własnie tak i dwa biegi :)23 widać mój z wersji SX :)21
UAZ 469B 1980rok, silnik Żuk 2,1L LPG- był
SUZUKI GV II 2006 rok, 2.0 benzin- jest

Awatar użytkownika
Bartmann
Posty: 1833
Rejestracja: sob maja 14, 2005 10:24 pm
Lokalizacja: Wawa
Kontaktowanie:

Post autor: Bartmann » ndz mar 30, 2008 8:30 pm

Uuuu luksus jakiś :lol: :)2
http://www.mudmasters-4x4.com
Pimpek... strikes again:) KNK forever!

Awatar użytkownika
Rafał D
Posty: 672
Rejestracja: wt maja 31, 2005 8:37 pm
Lokalizacja: Łódź

Post autor: Rafał D » pn mar 31, 2008 7:17 am

klucz13 pisze:Od wentylatora 2-u biegowy :)21
no, drugi bieg jest dzięki włączeniu opornika :lol: . przynajmniej u mnie

Awatar użytkownika
Piter69A
 
 
Posty: 1233
Rejestracja: czw cze 22, 2006 8:59 pm
Lokalizacja: MUTT Gliwice

Post autor: Piter69A » pn mar 31, 2008 11:23 am

Ten z aukcji to silnik wycieraczek :)2 tylko, że nie jest on dokładnie z UAZa a z Zaporożca :wink: Pasuje do GAZa i UAZa z jednobiegowymi wycieraczkami idealnie. Trzeciego przewodu można nie podłączać lub podłączyć z którymś z pozostałych (nie pamiętam teraz z którym :wink: ) Wszystko pasuje i działa dobrze, sprawdzone :)2
CIEKAWOSTKA
W koparkach Białoruś te same silniczki były stosowane do dmuchawy.
Land Cruiser HZJ-73
GAZ 69A (2,4TD-nie oryginał)
GAZ 69M (2,4-oryginał)

Awatar użytkownika
konrad1983nr1
Posty: 495
Rejestracja: sob wrz 08, 2007 11:56 am
Lokalizacja: KIELCE/Siedlce
Kontaktowanie:

Post autor: konrad1983nr1 » pn mar 31, 2008 2:50 pm

a ja mam taki silniczek, 3 przewody wychodzą jeden idzie na mase, dwa pozostale zasilanie z tym ze dwubiegowe, jak jest zasilony jeden to szybciej jak obydwa zasile to wolniej- a pozatym to sie grzeje jak mały grzejnik, hmmmm moze pokombinowac z zasilaniemcuda na kiju :wink: :)26
UAZ 469B 1980rok, silnik Żuk 2,1L LPG- był
SUZUKI GV II 2006 rok, 2.0 benzin- jest

Awatar użytkownika
Olek1605
 
 
Posty: 861
Rejestracja: czw lut 16, 2006 8:53 pm
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Olek1605 » wt kwie 01, 2008 12:49 pm

swoją drogą ciekawe to podłączenie u ciebie musi być a grzejnik zawsze się przyda zimą :lol: u mnie tak wygląda od wentylatora

Awatar użytkownika
konrad1983nr1
Posty: 495
Rejestracja: sob wrz 08, 2007 11:56 am
Lokalizacja: KIELCE/Siedlce
Kontaktowanie:

Post autor: konrad1983nr1 » wt kwie 01, 2008 5:48 pm

no to jakoze zywot mojego sie juz konczy, a z tego co widze radzieccy inzynierowie raczej nie przewidzieli wymiany szczotek :)18 , to poraz dokonac zakupu, jaki silnik pasuje do przekładni orginalnej?? Oprócz orginalnego :)23
UAZ 469B 1980rok, silnik Żuk 2,1L LPG- był
SUZUKI GV II 2006 rok, 2.0 benzin- jest

Awatar użytkownika
Piter69A
 
 
Posty: 1233
Rejestracja: czw cze 22, 2006 8:59 pm
Lokalizacja: MUTT Gliwice

Post autor: Piter69A » śr kwie 02, 2008 1:24 pm

konrad1983nr1 pisze:no to jakoze zywot mojego sie juz konczy, a z tego co widze radzieccy inzynierowie raczej nie przewidzieli wymiany szczotek :)18 , to poraz dokonac zakupu, jaki silnik pasuje do przekładni orginalnej?? Oprócz orginalnego :)23
Nie wiem dokładnie w czym ale w jakimś polskim wynalazku był identyczny silniczek. Jakby co to mam taki nowy :wink:
Land Cruiser HZJ-73
GAZ 69A (2,4TD-nie oryginał)
GAZ 69M (2,4-oryginał)

Awatar użytkownika
konrad1983nr1
Posty: 495
Rejestracja: sob wrz 08, 2007 11:56 am
Lokalizacja: KIELCE/Siedlce
Kontaktowanie:

Post autor: konrad1983nr1 » pt sie 29, 2008 6:31 pm

witam
zakupilem silnik, z trzema przewodami, niby od wołgi i nie wiem jak dziada podłączyć zeby miał dwa biegi :roll: z silnika wychodzi zielony, żółty i czerwony przewód, zielony podłączyłem na mase, pozostałe dwa narazie spiołem razem, ale silnik szybko kreci, i nie ma wolniejszego biegu :( , wie ktos jak to popodłanczać??
UAZ 469B 1980rok, silnik Żuk 2,1L LPG- był
SUZUKI GV II 2006 rok, 2.0 benzin- jest

Awatar użytkownika
konrad1983nr1
Posty: 495
Rejestracja: sob wrz 08, 2007 11:56 am
Lokalizacja: KIELCE/Siedlce
Kontaktowanie:

Re: silnik wycieraczek

Post autor: konrad1983nr1 » wt lut 17, 2009 10:51 am

no i podłączyłem, dwa biegi sie ma i gitara, wychodza trzy przewody, jeden grubszy i dwa ciensze, na grupszy podajemy + a na włącznik dajemy - j jak załanczamy na mase jeden przewód to szybciej, a jak oby dwa damy na mase to wolniej kreci.
UAZ 469B 1980rok, silnik Żuk 2,1L LPG- był
SUZUKI GV II 2006 rok, 2.0 benzin- jest

chudy1
 
 
Posty: 124
Rejestracja: wt maja 01, 2007 1:22 pm
Lokalizacja: Białystok

Re: silnik wycieraczek

Post autor: chudy1 » śr lut 18, 2009 8:47 am

konrad1983nr1 pisze:no i podłączyłem, dwa biegi sie ma i gitara, wychodza trzy przewody, jeden grubszy i dwa ciensze, na grupszy podajemy + a na włącznik dajemy - j jak załanczamy na mase jeden przewód to szybciej, a jak oby dwa damy na mase to wolniej kreci.
sprytne...

ide u siebie zobacze

Awatar użytkownika
HAndy
 
 
Posty: 294
Rejestracja: czw lip 27, 2006 9:23 pm
Lokalizacja: Bydgoszcz

Re: silnik wycieraczek

Post autor: HAndy » śr lut 18, 2009 9:40 am

A jaki masz przełącznik ? Musi chyba być podwójny.
zielony UAZ 469(sprzedany),GAZ 69M,GAZ 69M prawie oryginał(GAZ-69/rsM1)

Awatar użytkownika
konrad1983nr1
Posty: 495
Rejestracja: sob wrz 08, 2007 11:56 am
Lokalizacja: KIELCE/Siedlce
Kontaktowanie:

Re: silnik wycieraczek

Post autor: konrad1983nr1 » śr lut 18, 2009 9:49 pm

przełacznik taki najzwyklejszy, na 230V wkrecany w obudowe, po środku off góra i dół on, z tyłu 6 zacisków bo mostek trzeba zrobic :wink:
UAZ 469B 1980rok, silnik Żuk 2,1L LPG- był
SUZUKI GV II 2006 rok, 2.0 benzin- jest

BWP 4
 
 
Posty: 111
Rejestracja: ndz mar 15, 2009 8:50 pm
Lokalizacja: LUBELSKIE

Re: silnik wycieraczek

Post autor: BWP 4 » śr mar 18, 2009 8:51 pm

ja mam w uazie zamontowany silnik do wycieraczek , od jakiegos traktora chyba ursusa z kabiną

BWP 4
 
 
Posty: 111
Rejestracja: ndz mar 15, 2009 8:50 pm
Lokalizacja: LUBELSKIE

Re: silnik wycieraczek

Post autor: BWP 4 » śr mar 18, 2009 8:51 pm

działa bez problemu :D

ODPOWIEDZ

Wróć do „Uaz”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość