jak wyżej... wszystkie modele...
Moderator: Student
-
Przemekslaw
-

- Posty: 2886
- Rejestracja: czw maja 19, 2005 6:58 pm
- Lokalizacja: Stalowa Wola
-
Kontaktowanie:
Post
autor: Przemekslaw » ndz maja 31, 2009 9:18 am
Ale w teren to chyba z tym pługiem nie jeździsz ?

-
Takayuki
-

- Posty: 9208
- Rejestracja: ndz mar 07, 2004 8:13 am
- Lokalizacja: Nowa Sól
-
Kontaktowanie:
Post
autor: Takayuki » ndz maja 31, 2009 11:53 am
Toż mówię, że wystarczy 4 śruby odkręcić

Kiedyś mi się nie chciało, myślę co tam pojeżdzę sobie z hakiem, i na pieńku pod wodą się zatrzymałem... od tego czasu zawsze odkręcam

-
wieprzowina
-

- Posty: 3760
- Rejestracja: sob lis 09, 2002 10:53 pm
- Lokalizacja: KR
Post
autor: wieprzowina » pn cze 01, 2009 5:42 am
Jeśli ktoś chce legalny, homologowany to można kupić od honkera. Przykręca się go do otworów po odkręceniu haka szczękowego więc montaż trwa 5 minut.
-
tarhim
-

- Posty: 1163
- Rejestracja: wt lut 05, 2008 6:09 pm
- Lokalizacja: Warszawa/Bydgoszcz
Post
autor: tarhim » pn cze 01, 2009 10:04 am
Takayuki pisze:
A policjant punktów kotwiczenia nie znajdzie, i po temacie.
Nie bądź taki do przodu... Nowszy typ w większości przypadków punkty kotwiczenia ma :>
UAZ 469B '86 z wołgą, "Krokodyl"
Mitsubishi L300 4WD '91, "Busik pełen Polaków"
-
Takayuki
-

- Posty: 9208
- Rejestracja: ndz mar 07, 2004 8:13 am
- Lokalizacja: Nowa Sól
-
Kontaktowanie:
Post
autor: Takayuki » pn cze 01, 2009 10:08 am
Tak, znalazłem u siebie w nowej budzie po 89r

Tylko te dziury w podłodze mogą równie dobrze służyć do mocowania np. skrzynki na rupiecie między fotelami. I nie ma górnego punktu kotwiczenia, z jednym pas nie będzie działać

-
tarhim
-

- Posty: 1163
- Rejestracja: wt lut 05, 2008 6:09 pm
- Lokalizacja: Warszawa/Bydgoszcz
Post
autor: tarhim » pn cze 01, 2009 10:53 am
Takayuki pisze:Tak, znalazłem u siebie w nowej budzie po 89r

Tylko te dziury w podłodze mogą równie dobrze służyć do mocowania np. skrzynki na rupiecie między fotelami.
Niemniej jednak punkty są i kumaty policjant może się przyczepić. Co nie zmienia faktu że nadwozie otwarte jest nadwoziem otwartym...
(ciekawe w sumie czy nadwozie otwarte z przykręconym laminatem nadal jest nadwoziem otwartym)
I nie ma górnego punktu kotwiczenia, z jednym pas nie będzie działać

Jest, na stelażu :>
UAZ 469B '86 z wołgą, "Krokodyl"
Mitsubishi L300 4WD '91, "Busik pełen Polaków"
-
Takayuki
-

- Posty: 9208
- Rejestracja: ndz mar 07, 2004 8:13 am
- Lokalizacja: Nowa Sól
-
Kontaktowanie:
Post
autor: Takayuki » pn cze 01, 2009 3:38 pm
tarhim pisze:Jest, na stelażu :>
O_O
Poszukam stelaża i tego punktu, dobrze wiedzieć.
-
carinus
-

- Posty: 1144
- Rejestracja: ndz lut 17, 2008 3:38 pm
- Lokalizacja: lubuskie/Belgia
Post
autor: carinus » czw cze 04, 2009 10:02 pm
Byłem u diagnosty na stacji okregowej i dostanę papier w cenie 32zł na ten fabryczny haczyk,potem wpis do dowodu w wydziale komunikacji i zmiana haka na ten z kulką.Facet nie wiedział co to jest zaczep szczękowy ale było mu wszystko jedno co tam wisi skoro fabryka założyła...
UAZ "78r z dłubniętym silnikiem bez gaźnika
Land Cruiser LJ 70 2,4TD
Land Cruiser KZJ 90 3,0TD
-
Edgarowski
-

- Posty: 215
- Rejestracja: ndz lis 11, 2007 7:34 pm
- Lokalizacja: miasto
Post
autor: Edgarowski » sob cze 20, 2009 9:09 pm
Co do pasów to kupiłem Uaza z Nadleśnictwa nowy typ prod.1989 służył Nadleśniczemu do wizytacji Lesniczówek itp.Uaz miał zamontowane pasy na przednich siedzeniach już podobno fabrycznie.Oprócz tego ma kontrolki hamulca ręcznego, światła cofania i hamulca nożnego a przełącznki świateł kierunkowskazów i wycieraczek dwie szybkości jest taki jak u Poloneza.
Kontrolki od góry przysłonięte sa metalową zielona listwą aby ich nie było widać w nocy na zewnątrz.Ciekawe czy wszystkie Uazy z tego rocznika maja podobe ustrojstwa :lol: bo nie miałem okazji sprawdzić bo kumple mają starsze roczniki.
Edgar z Gór.
-
klucz13
-

- Posty: 18974
- Rejestracja: śr cze 25, 2003 11:36 pm
- Lokalizacja: Wielka Lipa
-
Kontaktowanie:
Post
autor: klucz13 » sob cze 20, 2009 9:38 pm
Edgarowski pisze:Oprócz tego ma kontrolki hamulca ręcznego, światła cofania i hamulca nożnego a przełącznki świateł kierunkowskazów i wycieraczek dwie szybkości jest taki jak u Poloneza.
Kontrolki od góry przysłonięte sa metalową zielona listwą aby ich nie było widać w nocy na zewnątrz.Ciekawe czy wszystkie Uazy z tego rocznika maja podobe ustrojstwa

bo nie miałem okazji sprawdzić bo kumple mają starsze roczniki.
Nie miały nic z tego co wymieniłeś , to jakaś zmota

pasy statyczne się trafiały

Zacznij ludzi traktować tak samo jak oni ciebie a od razu poczują się obrażeni i dostaną ataku furii
-
tarhim
-

- Posty: 1163
- Rejestracja: wt lut 05, 2008 6:09 pm
- Lokalizacja: Warszawa/Bydgoszcz
Post
autor: tarhim » pn cze 22, 2009 9:47 am
klucz13 pisze:Edgarowski pisze:Oprócz tego ma kontrolki hamulca ręcznego, światła cofania i hamulca nożnego a przełącznki świateł kierunkowskazów i wycieraczek dwie szybkości jest taki jak u Poloneza.
Kontrolki od góry przysłonięte sa metalową zielona listwą aby ich nie było widać w nocy na zewnątrz.Ciekawe czy wszystkie Uazy z tego rocznika maja podobe ustrojstwa

bo nie miałem okazji sprawdzić bo kumple mają starsze roczniki.
Nie miały nic z tego co wymieniłeś , to jakaś zmota

pasy statyczne się trafiały

Nowe z tym plastikiem na desce rozdzielczej to kontrolki miały i przełącznik zespolony pod kierownicą, tylko za cholerę mi to nie pasuje do określenia "metalowa zielona listwa"
Swoją drogą, nożny przełącznik świateł uważam za coś cholernie wygodnego

UAZ 469B '86 z wołgą, "Krokodyl"
Mitsubishi L300 4WD '91, "Busik pełen Polaków"
-
Takayuki
-

- Posty: 9208
- Rejestracja: ndz mar 07, 2004 8:13 am
- Lokalizacja: Nowa Sól
-
Kontaktowanie:
Post
autor: Takayuki » pn cze 22, 2009 11:19 am
Ja w roczniku '89 mam kontrolkę ręcznego - z czujnikiem takim jak od stopu w pedałach podwieszanych. Długie w podłodze zawsze mnie wkurzają jak trzeba komuś mrugnąć, a stoisz na skrzyżowaniu z wciśniętym sprzęgłem

-
klucz13
-

- Posty: 18974
- Rejestracja: śr cze 25, 2003 11:36 pm
- Lokalizacja: Wielka Lipa
-
Kontaktowanie:
Post
autor: klucz13 » pn cze 22, 2009 6:58 pm
To że coś jast to nie znaczy że babryka to zamontowała

Zacznij ludzi traktować tak samo jak oni ciebie a od razu poczują się obrażeni i dostaną ataku furii
-
Takayuki
-

- Posty: 9208
- Rejestracja: ndz mar 07, 2004 8:13 am
- Lokalizacja: Nowa Sól
-
Kontaktowanie:
Post
autor: Takayuki » czw cze 25, 2009 9:29 am
klucz13 pisze:To że coś jast to nie znaczy że babryka to zamontowała

Tak, w katalogu części tez uzytkownik domotał czujnik

-
Doktor200

- Posty: 1563
- Rejestracja: pt lut 18, 2005 11:37 pm
- Lokalizacja: Markuszów
-
Kontaktowanie:
Post
autor: Doktor200 » czw cze 25, 2009 10:12 am
a jak masz silniczek od poloneza dwu biegowy podczepiony do wycieraczek?? zrobisz fote jak to wyglada?
GazikoLandPatrol z pakietem V8, project

-
Edgarowski
-

- Posty: 215
- Rejestracja: ndz lis 11, 2007 7:34 pm
- Lokalizacja: miasto
Post
autor: Edgarowski » czw cze 25, 2009 9:38 pm
Witam po przerwie.
Na kolumnie kierowniczej jest zamontowany przełącznik świateł ze zmianą na długie kierunkowskazy i włącznik wycieraczek w dwóch pozycjach podobny jak w Polonezie czy innych naszych wyrobach rodem z PRL.Silnik wycieraczek jest chyba z UAZA i pracował na dwóch szybkościach wolniej i szybciej.PO podłączeniu radia diabli wzięli wolną szybkość i nie działa i nie moge znaleźc przyczyny.Podobnie jak wskaźnik paliwa z lampką rezerwy.Nie działa wskazówka stoi na środku coś jest popieprzone z elektryką ale jeźdzę na LPG i nie ruszam tego. W bakach ropa aby nie rdzewiały.
Edgar z Gór.
-
klucz13
-

- Posty: 18974
- Rejestracja: śr cze 25, 2003 11:36 pm
- Lokalizacja: Wielka Lipa
-
Kontaktowanie:
Post
autor: klucz13 » czw cze 25, 2009 9:42 pm
Zacznij ludzi traktować tak samo jak oni ciebie a od razu poczują się obrażeni i dostaną ataku furii
-
Takayuki
-

- Posty: 9208
- Rejestracja: ndz mar 07, 2004 8:13 am
- Lokalizacja: Nowa Sól
-
Kontaktowanie:
Post
autor: Takayuki » czw cze 25, 2009 10:13 pm
klucz13 pisze:Z ktorego roku katalog

Z interneta, nie wiem panie... ale katalog do 31512 i takiego posiadam

-
klucz13
-

- Posty: 18974
- Rejestracja: śr cze 25, 2003 11:36 pm
- Lokalizacja: Wielka Lipa
-
Kontaktowanie:
Post
autor: klucz13 » czw cze 25, 2009 10:15 pm
Takayuki pisze:klucz13 pisze:Z ktorego roku katalog

Z interneta, nie wiem panie... ale katalog do 31512 i takiego posiadam

U mnie w drukowanym niet
mogli dołożyć pod koniec lat 90-tych

Zacznij ludzi traktować tak samo jak oni ciebie a od razu poczują się obrażeni i dostaną ataku furii
-
Takayuki
-

- Posty: 9208
- Rejestracja: ndz mar 07, 2004 8:13 am
- Lokalizacja: Nowa Sól
-
Kontaktowanie:
Post
autor: Takayuki » czw cze 25, 2009 10:33 pm
-
klucz13
-

- Posty: 18974
- Rejestracja: śr cze 25, 2003 11:36 pm
- Lokalizacja: Wielka Lipa
-
Kontaktowanie:
Post
autor: klucz13 » czw cze 25, 2009 10:43 pm
Kopane długie też są

Zacznij ludzi traktować tak samo jak oni ciebie a od razu poczują się obrażeni i dostaną ataku furii
-
EDEK:):):)
-

- Posty: 170
- Rejestracja: wt sty 16, 2007 6:11 pm
- Lokalizacja: Mirosławiec
Post
autor: EDEK:):):) » wt cze 30, 2009 6:25 pm
Witam.Jestem juz po zalozeniu haka i wbiciu w dowód sprawa jest prosta : wypelnia sie wniosek o zmiane w dowodzie rej.w sprawie holowania,kwit z przegladu i dowód osobisty i....po sprawie ( 5 min. pani zajelo ) a hak musi miec na glówce wybity cech homologacji ISO 50 numeratorami i tabliczke (raczej na sztuke byle czytelna ) ja mam oryginalny hak od daihatsu feroza 1.6 benz. pasuje jakby byl od uaza 78 cm. szeroki wpasowal sie idealnie w rame i otwory po haku szczekowym

dodatkowo e rame dalem po dwie sruby
Bóg stworzył czołgi by siały zamęt i zniszczenie.
-
carinus
-

- Posty: 1144
- Rejestracja: ndz lut 17, 2008 3:38 pm
- Lokalizacja: lubuskie/Belgia
Post
autor: carinus » ndz lip 03, 2011 12:23 pm
Nie chciałem zakładać nowego tematu.Jak zdemontować oryginalny hak szczękowy bez jego zniszczenia,tak aby nadawał sie do ponownego montażu.Z tego co widziałem jest on specyficznie zbudowany i nie przejdzie przez otwór montażowy w profilu ramy bez pogwałcenia go przecinarką.
UAZ "78r z dłubniętym silnikiem bez gaźnika
Land Cruiser LJ 70 2,4TD
Land Cruiser KZJ 90 3,0TD
-
cowboy_3151

- Posty: 424
- Rejestracja: wt maja 13, 2003 6:22 am
- Lokalizacja: Smardzewice-Tomaszów Mazowiecki
Post
autor: cowboy_3151 » ndz lip 03, 2011 8:27 pm
Witam prawdopodobnie masz stary typ haka z amortyzatorem lub montowany w 3151 bo w 31512 po 1985 była tylko szczęka przykręcana do ramy
wygląda tak
http://www.autoprospect.ru/uaz/3151-2206/images/380.jpg
Musisz zbić kołpak z blachy 1. -jeżeli jest.
Potem odkręcić nakrętkę 2.
Nakrętka jest zabezpieczona zawleczką (drutem).
Może być ciężko odkręcić ze względu na zardzewienie, ale na to sposoby to chyba znasz
Dalej to już rozmontowujesz hak - wyjmujesz szczękę 7 do przodu korpus 4 do tyłu oczywiście po odkręceniu czterech śrub mocujących hak do ramy.
Powodzenia
Покладіть вашу надію на Бога, і не сидіти спиною до дверей
Uaz 469
Disco II TD5
-
carinus
-

- Posty: 1144
- Rejestracja: ndz lut 17, 2008 3:38 pm
- Lokalizacja: lubuskie/Belgia
Post
autor: carinus » pn lip 04, 2011 6:54 pm
Wielkie dzięki kolego za wyczerpujące informacje.Mam taki właśnie hak przynitowany do ramy i chcę założyć pod nim hak kulowy.
UAZ "78r z dłubniętym silnikiem bez gaźnika
Land Cruiser LJ 70 2,4TD
Land Cruiser KZJ 90 3,0TD
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość