jak wyżej... wszystkie modele...
Moderator: Student
-
gwidon
- jestem tu nowy...

- Posty: 84
- Rejestracja: ndz mar 23, 2008 2:43 pm
- Lokalizacja: rzeszów
Post
autor: gwidon » pn lip 13, 2009 12:01 pm
witam

od pewnego czasu odkrecaja mi sie sruby w mostach te co trzymaja sprzegielka i tylne półosie.poprawilem gwinty w piastach ,dalem nowe sruby i nic ,dalej musze je dokrecac.jest to troche wku...

dodam ze mam blokady z tylu i przodu.kiedys kleilem je na kleju i na chwile byl spokój.co myslicie o wkreceniu szpilek tylko jest problem z nakretka na klucz 14.czy dac pol szpilki z zwyklym gwintem a pol z drobnym?
-
Jaroma

- Posty: 353
- Rejestracja: sob maja 29, 2004 1:23 pm
- Lokalizacja: Gdynia
Post
autor: Jaroma » pn lip 13, 2009 12:57 pm
gwidon pisze:witam

od pewnego czasu odkrecaja mi sie sruby w mostach te co trzymaja sprzegielka i tylne półosie.poprawilem gwinty w piastach ,dalem nowe sruby i nic ,dalej musze je dokrecac.jest to troche wku...

dodam ze mam blokady z tylu i przodu.kiedys kleilem je na kleju i na chwile byl spokój.co myslicie o wkreceniu szpilek tylko jest problem z nakretka na klucz 14.czy dac pol szpilki z zwyklym gwintem a pol z drobnym?
Ja wkręciłem szpilki na klej, oczywiście trzeba piastę bardzo dobrze oczyścić, dałem nakrętki z plastikiem co sie niby nie odkręcają też na klej. Gwinty na szpilce chyba były różne, nie pamietam ale chyba kupowałem jakieś od żuka. To juz 2 lata jak sie nic nie odkręciło.
Uaz 2.4D-> 2.3 Evo2 -> Discovery 97' -> Subaru Impreza 96' ,GT 98' -> Jeep ZJ
-
Bart03
-

- Posty: 3821
- Rejestracja: pn sie 30, 2004 1:55 pm
- Lokalizacja: Katowice
Post
autor: Bart03 » pn lip 13, 2009 4:18 pm
z tym klejem na nakretkach to juz przesadziles
jak to mowia ... nadgorliwość jest gorsza od faszyzmu...

UAZ 452D, 469B, mocno motany wrangler - do zabawy, GrVitara '07 , XC60 II - na co dzień
-
Przemekslaw
-

- Posty: 2886
- Rejestracja: czw maja 19, 2005 6:58 pm
- Lokalizacja: Stalowa Wola
-
Kontaktowanie:
Post
autor: Przemekslaw » pn lip 13, 2009 6:20 pm
Mozna zastosowac Loctite do zabezpieczania gwintów, konkretnego numeru srodka nie pamietam...

-
Jaroma

- Posty: 353
- Rejestracja: sob maja 29, 2004 1:23 pm
- Lokalizacja: Gdynia
Post
autor: Jaroma » pn lip 13, 2009 6:26 pm
Przemekslaw pisze:Mozna zastosowac Loctite do zabezpieczania gwintów, konkretnego numeru srodka nie pamietam...

Co by nie było że kropelką kleiłem
Zastosowałem Loctite do gwintów, numerka nie pamietam

Uaz 2.4D-> 2.3 Evo2 -> Discovery 97' -> Subaru Impreza 96' ,GT 98' -> Jeep ZJ
-
gwidon
- jestem tu nowy...

- Posty: 84
- Rejestracja: ndz mar 23, 2008 2:43 pm
- Lokalizacja: rzeszów
Post
autor: gwidon » pn lip 13, 2009 7:35 pm
klej jest dobry jak sie tego dlugo nie odkreca, a jak to bywa z tymi sprzetami czesto cos sie psoje i trzeba odkrecic.
-
Jaroma

- Posty: 353
- Rejestracja: sob maja 29, 2004 1:23 pm
- Lokalizacja: Gdynia
Post
autor: Jaroma » pn lip 13, 2009 8:10 pm
gwidon pisze:klej jest dobry jak sie tego dlugo nie odkreca, a jak to bywa z tymi sprzetami czesto cos sie psoje i trzeba odkrecic.
temat jest mi całkiem obcy

tak samo na klej przykręcone mam wały, zrobione wszystko raz i dobrze

póki dyfry całe

Uaz 2.4D-> 2.3 Evo2 -> Discovery 97' -> Subaru Impreza 96' ,GT 98' -> Jeep ZJ
-
losiek

- Posty: 519
- Rejestracja: wt lut 26, 2008 8:22 pm
- Lokalizacja: Skierbieszów / Kabaty
-
Kontaktowanie:
Post
autor: losiek » pn lip 13, 2009 8:39 pm
eee..a to podkladka sprezynująca już ni nada? ja dalem nowe podkladki i pomoglo jak z przodu w jednym kole mi sie wykrecaly. Tak sie zastanawialem czy przyczyną nie byla za duza ilość smaru nawalona przez poprzednika ale smar chyba nie zwieksza az tak swojej objętości wraz z temp chociaż to w upalne dni szczegolnie go wywalało jak sie odkrecaly śrubki.
-
Lorado

- Posty: 655
- Rejestracja: pn maja 07, 2007 7:47 pm
- Lokalizacja: mazowieckie
Post
autor: Lorado » pn lip 13, 2009 9:10 pm
Witam.Ten klej to sobie mozna wsadzi w d...ę.Najpierw należy sprawdzić luz na łożyskach piast i na zwrotnicach.Zakładam że gwinty są w dobrym stanie.
,Espace 2,2dCi 2003,Jeep Grand Cherokee 4,0 1998
-
klucz13
-

- Posty: 18974
- Rejestracja: śr cze 25, 2003 11:36 pm
- Lokalizacja: Wielka Lipa
-
Kontaktowanie:
Post
autor: klucz13 » pn lip 13, 2009 9:18 pm
Lorado pisze:Witam.Ten klej to sobie mozna wsadzi w d...ę.Najpierw należy sprawdzić luz na łożyskach piast i na zwrotnicach.Zakładam że gwinty są w dobrym stanie.
Taaaa super za każdym razem narzynką lub gwintownikiem przeleciane

Czasami rosjanie wklejali na farbę ale zawsze dawali b.dobre podkladki sprężyste i cała armia na tym jeździła a to nie na jednej wojnie choć w czsie pokoju też pomykali

Zacznij ludzi traktować tak samo jak oni ciebie a od razu poczują się obrażeni i dostaną ataku furii
-
gwidon
- jestem tu nowy...

- Posty: 84
- Rejestracja: ndz mar 23, 2008 2:43 pm
- Lokalizacja: rzeszów
Post
autor: gwidon » wt lip 14, 2009 9:47 am
te roskie podkladki sa o niebo lepsze niz nasze ,ktore mozna w sklepach kupic

wole zalozyc stara roska niz nasze badziewie

-
Bart03
-

- Posty: 3821
- Rejestracja: pn sie 30, 2004 1:55 pm
- Lokalizacja: Katowice
Post
autor: Bart03 » wt lip 14, 2009 1:39 pm
jak sie kupuje w castoramie to taki efekt - nie uogolniaj ze wszystkie polskie so do dupy bo ja mam takie ze to ruskie przy nich sa do dupy

UAZ 452D, 469B, mocno motany wrangler - do zabawy, GrVitara '07 , XC60 II - na co dzień
-
Lorado

- Posty: 655
- Rejestracja: pn maja 07, 2007 7:47 pm
- Lokalizacja: mazowieckie
Post
autor: Lorado » wt lip 14, 2009 1:44 pm
Może jeszcze same śuby są zmęczone.W piastach jest gwint metryczny M10.Spróbuj wkręcić sruby imbusowe,są b.mocne.Jeszcze raz radzę sprawdzić luzy na łożyskach piast.Koła do góry i klucz 55.
,Espace 2,2dCi 2003,Jeep Grand Cherokee 4,0 1998
-
Przemekslaw
-

- Posty: 2886
- Rejestracja: czw maja 19, 2005 6:58 pm
- Lokalizacja: Stalowa Wola
-
Kontaktowanie:
Post
autor: Przemekslaw » wt lip 14, 2009 2:19 pm
-
gwidon
- jestem tu nowy...

- Posty: 84
- Rejestracja: ndz mar 23, 2008 2:43 pm
- Lokalizacja: rzeszów
Post
autor: gwidon » wt lip 14, 2009 7:57 pm
-
klucz13
-

- Posty: 18974
- Rejestracja: śr cze 25, 2003 11:36 pm
- Lokalizacja: Wielka Lipa
-
Kontaktowanie:
Post
autor: klucz13 » wt lip 14, 2009 8:05 pm
Mam i co z tego

nic się nie odkręca

Zacznij ludzi traktować tak samo jak oni ciebie a od razu poczują się obrażeni i dostaną ataku furii
-
Mag69
-

- Posty: 4387
- Rejestracja: sob sty 11, 2003 7:10 pm
- Lokalizacja: Ruda Śląska
Post
autor: Mag69 » wt lip 14, 2009 9:06 pm
też mi się odkręcały, założyłem szpilki
z jednej strony M10 z drugiej 10x1 plus dobre podkładki sprężyste
problemem mogą być tylko nakrętki z pomniejszonym łbem (na klucz, tym razem 14

)

LJ 70
-
Przemekslaw
-

- Posty: 2886
- Rejestracja: czw maja 19, 2005 6:58 pm
- Lokalizacja: Stalowa Wola
-
Kontaktowanie:
Post
autor: Przemekslaw » wt lip 14, 2009 9:27 pm
-
klucz13
-

- Posty: 18974
- Rejestracja: śr cze 25, 2003 11:36 pm
- Lokalizacja: Wielka Lipa
-
Kontaktowanie:
Post
autor: klucz13 » wt lip 14, 2009 9:40 pm
I takie piepszone rowki na wałach bo se luz miały i śruby się przez to luzowały

Zacznij ludzi traktować tak samo jak oni ciebie a od razu poczują się obrażeni i dostaną ataku furii
-
Przemekslaw
-

- Posty: 2886
- Rejestracja: czw maja 19, 2005 6:58 pm
- Lokalizacja: Stalowa Wola
-
Kontaktowanie:
Post
autor: Przemekslaw » śr lip 15, 2009 9:17 am
a w skrzyni biegów luzow nie masz ?

-
Jaroma

- Posty: 353
- Rejestracja: sob maja 29, 2004 1:23 pm
- Lokalizacja: Gdynia
Post
autor: Jaroma » śr lip 15, 2009 12:11 pm
Przemekslaw pisze:a w skrzyni biegów luzow nie masz ?

już nie , zaspawane

Uaz 2.4D-> 2.3 Evo2 -> Discovery 97' -> Subaru Impreza 96' ,GT 98' -> Jeep ZJ
-
gwidon
- jestem tu nowy...

- Posty: 84
- Rejestracja: ndz mar 23, 2008 2:43 pm
- Lokalizacja: rzeszów
Post
autor: gwidon » śr lip 15, 2009 12:14 pm
mag a jakie w koncu zalozyles te nakretki?jak nie dostane na 14 klucz to bede takie dorabial.
-
Mag69
-

- Posty: 4387
- Rejestracja: sob sty 11, 2003 7:10 pm
- Lokalizacja: Ruda Śląska
Post
autor: Mag69 » śr lip 15, 2009 12:18 pm
gwidon pisze:mag a jakie w koncu zalozyles te nakretki?jak nie dostane na 14 klucz to bede takie dorabial.
przegwintowane M8 ( są dostępne na klucz 14)

LJ 70
-
Piter69A
-

- Posty: 1233
- Rejestracja: czw cze 22, 2006 8:59 pm
- Lokalizacja: MUTT Gliwice
Post
autor: Piter69A » śr lip 15, 2009 1:01 pm
Oczywiście powinny być szpilki i nakrętki. Jak było pisane, rodzaj podkładek ma b. duże znaczenie i oryginalne grube podkładki sprężyste sprawdzały się najlepiej. Miałem nakrętki M10x1 na klucz 17. z tyłu bez problemu, z przodu trochę ciasno na klucz ale też się da
mozna też się pobawić w zrobienie stożków klinujących (jak przy ramieniu zwrotnicy). Wtedy 100% pewność, że sie nie zluzuje

Land Cruiser HZJ-73
GAZ 69A (2,4TD-nie oryginał)
GAZ 69M (2,4-oryginał)
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości